Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Instalační manuály

Návody jak na "to"...

  1. Jak jsem slíbil, přidávám sem stručný návod na dodělání kontrolek, uvedených v nadpisu. Tady je odkaz na vlákno, kde jsme kontrolky řešili: A ještě bych chtěl poděkovat uživatelům Lancelot a Piaggio za cenné rady, díky moc ! Nejprve dám schéma zapojení, je z něj patrné, jak to bude fungovat: Důvod editace: doplnění VD8, VD9 (oddělení napájení) kontrolky_fabia.pdf

      • Pozitivní
    • 12 odpovědí
    • 5,7tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem PitBull,

    Protože jsem do manželčiny Fabie dodělával výhřevy sedaček, rozhodl jsem se dodělat i bederní opěrky. Bederky jsem použil ze sedaček z Octavie I s tím, že jistě půjdou napasovat do fabiáckých sedaček. Mé předpoklady se potvrdily, protže rám fabiáckého opěradla je defacto na bederku předpřipraven (což jsem předem zjistil z fotek u manuálu na montáž vyhřívacích deček uveřejněného zde ve fóru). Návod viz. příloha. Fabia - montáž bederní opěrky.pdf

    • 0 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem bobocop,

    Ahoj. Neviem či to tu už niekto popísal, ale napíšem svoj laický návod, hoci sa nachádza aj v knižke Jak nato Š-Octavia, strana okolo 200-ky. Pri poruche termostatu, doporučujem vymeniť aj plastové púzdro v ktorom sa nachádza, vyhnete sa tak ďalším nepríjemnostiam. Porucha sa prejavuje prílišnou stúpajúcou teplotou motora. Treba chytiť hadice, ktoré idú do a z chladiča. Ak tá spodná, je chladná, termostat neprepúšťa horúcu vodu a je ho potrebné vymeniť. Tak skúsme ten postup : 1/ Po prvé keď odstavíme vozidlo, necháme motor troška vychladnúť. 2/ Vypustíme vypúšťacím ventilom chladiacu kvapalinu (pozor na teplotu ) foto 1 3/ Odstkrutkujeme plastový kryt motora (3 ks …

    • 0 odpovědí
    • 3,4tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Octavinek,

    Návod jak vyměnit nefunkční stahovačku...

    • 22 odpovědí
    • 10,8tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem romar,

    Zdravím příznivce Škody Octavie 1.Mam Škoda Octavia 1.9 TDi 81 Kw 2003.Zde na foru je hodně psáno o problémech s ABS.Můj problém byl,že mi svítily zároveň kontrolky ABS a ASR.Někdy mi svítily pořád a někdy při delší cestě zhasly a pořád dokola.Tady na foru jsem se dočetl že by to mohly být pojistky na baterce.Vyčistil ale nepomohlo.Tak jsem zajel na VAG.Tam mi zjisti že je vadné PZ čidlo ABS.Tak jsem se pustil do výměny čidla ABS.Možná se někteří budou smát že je to zbytečný příspěvek ale řeknu Vám není to žádná legrace vyměnit to čidlo. Nejdříve jsem sundal kolo.Pak vymontoval brzdič a nakonec kotouč.Potom máte lepší přístup k čidlu.Čidlo je uchyceno ze zadu šroubkem(i…

    • 0 odpovědí
    • 9,4tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem žralok,

    Na žádost některých členů sem dám návod jak vyměnit čelní sklo do gumy. Auto a čelní sklo s prasklinou. Zrcátko se sundá tak, že se uchopí za patku a otočí se na pravou nebo levou stranu. A zrcátko se uvolní z držáku.

      • Pozitivní
    • 8 odpovědí
    • 22,9tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem PROCHY603,

    Davam sem navod na prerebku kluca za vystrelovak. zozenieme si vystrelovaci kluc. Kto ma origo D.O. tak aj podla frekvencie 433Mhz,434Mhz. V klucovej sluzbe si dame vyfrezovat planzetu . Povodny kluc rozoberieme . Vyberieme tycku immobilizeru je tam prilepeny. Ja som pouzil odstranovac lepidla abi som sa vyhol poskodeniu tycky IMMO. Na vystrelovaku odstranime znak pod nim je srobik.Cele to rozoberieme prehodime IMMO . Poskladame. prilepime znak a sparujeme D.O. Pripadne Otazky a odpovede sem alebo SZ. :p

      • Pozitivní
    • 9 odpovědí
    • 18tis zobrazení
  8. Protože se mi již dvakrát povedlo odejít od své Octavie aniž bych zavřel okna, rozhodl jsem se vyřešit jejich automatické zavírání. Používám přitom originální dálkové ovládání. Podle dostupných informací nejde změnit nastavení řídící jednotky tak, aby stačilo krátké stisknutí zamykacího tlačítka k úplnému zavření oken. Přpravil jsem tedy modul, který se přidá do originálního dálkového ovládání. Ten prodlouží stisknutí zamykacího tlačítka tak, aby se stihla zavřít okna. Kdo má automatické sklápění zrcátek, tak se mu přiklopí i zrcátka. V příloze je podrobný návod. Uprava DO.pdf

    • 1 odpověď
    • 4,5tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem raca,

    Udělal jsem pár fotek při výměně spínací skříňky.Sice samotná výměna není nijak náročná,věřim že pár lidem můj návod pomůže. 1) povolit dva přední šroubky u volantu,jsou vidět jen když natočíte volant a je potřeba dlouhý křížový šroubovák,pak polit dva zespodu a ještě jedna 4 imbus dole vedle páky nastavení volantu 2)odpojit konektor ze spínačky 3) povolit dva červiky,pokud se se spínačkou ještě nikdy nic nedělalo budou zakápnutý barvou 4)vytahnout spínačku ze zámku řízení

    • 0 odpovědí
    • 5,5tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem yoyo,

    Tak som pri riešeni svojho problemu narazil na NETE na niečo /pre mna/ nove... Je to sice ENGLIŠ, ale veryy EASY.... Prvy odkaz je k VYMENE RIADIACEJ JEDNOTKY HALDEX prvej generacie http://www.neuspeed.com/data/installs/HALDEX.01.pdf A tu su neake "pikošky" -schematka čo s čím súvisí, ako je to tam poprepájane a tak.... http://www.billswebspace.com/HALDEX.pdf Však kuknite.... Už viem, prečo mi menili ten spínač brzdových svetiel...... ps: dufam, ze to tu na fore nieje /aspom som to nenešiel/ ak sa opakujem, tak SORRY zdravim yoyo

    • 6 odpovědí
    • 5,6tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem dataspeed,

    Při odemykání auta mi zůstal klíč v krajní poloze, nešlo zamknout ani odemknout a zaseknul se i motor centrálu. Z kufru šli zamkonut všechny dveře kromě řidiče. V první chvíli jsem už viděl jak kupuju novou sadu zámků a motor zámku do dveří řidiče. Vag psal zkrat zámku řidiče na - (kostru). Po demontáži obložení se na mě vysypala hromádka hliníkovejch kroužků ze zámku. Vyjmul jsem i zámek ze dveří na kterým "něco" chybělo. Po chvíli hledání jsem našel na škoda-dílech opravnou sadu na zámky 1U0 898 001. Oprava viz foto. motor centrálu byl v pořádku, safe ok, tak jsem rád.

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Vladan,

    Zdravím všechny bastlíře, pokusil jsem se do O1 r.v. 2000 dostat originální vystřelovací klíče 3G. Použil jsem plonkovní jednotku komfortu 3G, kterou jsem připojil do svoji O1 r.v. 2002, naučil zmíněné ovladače a pak připojil ke stávající komfortce ve starší O1. Vše funguje, ale jsou potřeba úpravy, kterými se dokonce získalo automatické zavírání oken při zamčení. Pokud tato úprava bude plně funkční a bude mít někdo zájem, dám sem schema zapojení. Jinak moje jednotka má i alarm, takže další fáze pokusu bude i zprovoznění originál alarmu. Pokusné auto je Burkova O1 r.v. 2000

    • 3 odpovědi
    • 9,1tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem BEDUIN,

    Par x sa mi stalo, že ráno som prišiel do auta a nenaštartoval som. Baterka bola vybitá. Neviem či odchádza baterka, alebo blbne dobíjanie, ked nevidím aký je stav baterky, preto som sa rozhodol že si do auta namontujem voltmeter, aby som videl aktuálny stav batérie, aby som ju mohol večer dat nabíjat, ak je už slabá a nie prekvapko ráno ked nenatočim Niektorí ludia maju tento "voltmeter-teplomer-hodiny" za cca 500sk: Mne stačí iba voltmeter, tak som rozmýšlal urobit to z "multimetru", ten dostat už od 100 sk. Lenže ked som to rozobral, robilo mi problém premiestnit ten LCD panel o 90 stupnov z plošáku, aby bol len display vidiet. Su tam tie vodivé gumy, tak som aj …

      • Pozitivní
    • 25 odpovědí
    • 12,5tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Tengi,

    NEONY!!-konstrukce RYCHLE, JEDNODUŠE a LEVNĚ!! Přihazuji další návod jak si doma vyrobit vlastní neony, jak do interiéru, tak pod auto či kamkoliv jinam. Na internetu jsem hledal nějaké podrobné návody, ale bez úspěchu. Na žádných stránkách není podrobný návod pro úplné začátečníky. Myslím si, že tento návod bude NEJ!! Nebojte se ničeho jeto úplná hračka žádná věda! Tak jdeme nato. !!! VŠE DĚLÁTE NA VLASTNÍ ODPOVĚDNOST!!! !! NEJPRVE SI VŠE PEČLIVE PŘEČTĚTE!! Co budeme potřebovat: Elektrikářskou lištu (2m 26Kč) Dvojlinku kabel (9Kč/m) LED diody ( 50ks za 188Kč-modré 3…

    • 11 odpovědí
    • 4,5tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem RomanR25,

      • Pozitivní
    • 2 odpovědi
    • 10tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem sandwwich,

    Tak mal som problem s palubovkou chovala sa ako stroboskop alebo vobec nesvietila. Ovladanie jasu fungovalo ale len na palubovku. Budiky nereagovali vobec. Bezne riesenie je vymena ovladaca ale ak je v poriadku integrovany obvod da sa opravit. Rozobrat je ho lahke. 1. Vyberieme spinac svetiel, potom plast a nakoniec mame samotny ovladac. 2. Rozobratie je jednoduche. Vrchny plast drzi na 4-roch zobacikoch. Telo ovladaca je z dvoch dielov. Pomaly ich od seba oddelujeme az sa rozpoli. (drzi na 4-roch plastovych kolikoch ktore su nakonci zatavene tak preto pomaly) 3. Nasledne treba odletovat koliky a odsat cin aby sa dalo dostat k samotnemu plosaku. Treba precisti…

    • 0 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem bobocop,

    Prednedávnom som mal problém so zalomeným šróbom na víku ventilov. Pre tých, ktorým sa to môže tiež stať ponúkam tento krátky a stručný návod. Postup: 0) Pozakrývame všetky diely, napr. handrou, kde je hrozba napadania súčastí alebo špiny, napr. u hlavy valcov. 1) Ak nám niečo trčí zo šróba máme šťastie, trčiaci kus sa pokúsime uchopiť nejakým vhodným nástrojom ako napr. kombinačky a pokúsime sa šrób vytočiť zo závitu (To je asi každému jasné) 2) Ak šrób netrčí, a máme dobrý prístup, pokúsime sa šrób navŕtať samozrejme menším vrtákom ako je samotný šrób aby sme nanarušili závit v ktorom je zalomený 3) Vŕtačkou navŕtame šrób asi na 1 cm, podľa toho koľko z neho je zal…

    • 6 odpovědí
    • 11,1tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem BEDUIN,

    Moja stará radička v O1 mala síce kožennú hlavicu, ale mech bol z koženky a tá už bola dost poškodená. Preto som sa rozhodol vymenit radičku a dal som tam radičku určenú pre O2. Všimol som si vela otázok na forach, či bude pasovat na starsie O1, preto sem dávam tento návod na výmenu. Vycvakneme rámček z palubovky a mech pretiahneme cez hlavicu páky, aby sme sa dostali k objímke, ktorá drží hlavicu na tyčke. Šrobovákom uvolníme objímku a hlavicu vytiahneme Pasuje na všetky O1 ktoré majú tyčku páky priemeru 12mm. (tzv. tenký klacek). Zo starej aj novej páky odstránime spodný rámček. O1 ho má nalepený (nalisovaný) a O2 nacvakaný spinkami. Na mech z O2 nalepíme lepid…

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem zabiak,

    Utažení ruční brzdy (rozdělání loketky) >>Zobrazit článek<<

    • 0 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem FrantisekM,

    Ahoj všem!!!!!! Minulý týden jsem ÚSPĚŠNĚ nainstaloval ESP do mé Octavie 1. generace, takže kdyby někdo chtěl poradit, co a jak, na co si dát pozor co potřebuje za díly atd, tak ať mi klidně napíše, rád mu pomůžu a poradím.

  21. Zahájeno uživatelem cosby,

    Tak jsem se do toho pustil.Pár foto z úpravy. Neznalí asi moc neuvidí,tak jen malá komentář.Vidíte přepinování konektorů,vedení kabeláže,nějakou tu rozborku potřebných plastů. Jedná se o celkem jednoduchou úpravu+ přehrání FW,i když podle mě malinko zbytečnou.Smysl má snad jen hlasové ovládání navi,jinak podle mě naprosto zbytečné a pomalé.Abych musel zmáčknout knoflík a říct,že chci rádio,to si rovnou zmáčknu knoflík rádio a je to. Jinak původně byla v Superbu Nokia Premium,ale ta mi nesedla tak jsem dal klasickou BT s indexem D,proto je tam vidět nezapojená GSM anténa.Takže k hlasovému ovládání lze použit jak "železnou" BT sadu tak plastové Nokie.

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem j0ska,

    Tento návod popíše jak používat import cíle do paměti cílů na navigaci RNS510 pomocí SD karty. + udělátko na tvorbu cílů na počítači ;-) Předpoklady: 1. počítač s připojením na internet a možností zapisování na SD karty 2. navigace RNS510 3. SD karta (SDHC karty lze použít od SW2664)

    • 10 odpovědí
    • 4,1tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Ricoti,

    Ahojte, montoval som tempomat do Fabie II. Prikladám foto a popis pre tých, ktorý s montážou váhajú. Zručnejší človiečik to zvládne bez problémov. Ja som si na montáž vyhradil celú sobotu a v pohode som to zvládol. Prvý veľmi dôležitý krok je odpojenie batérie. Začal som demontážou ramien stieračov, bolo potrebné použiť vhodný sťahovák. Plastový kryt vodného kanála drží na dvoch plastových maticiach ( odpojte vedenie k tryskám ostrekovačov ). Pod týmto krytom je plastová výstuha tiež upevnená pomocou matíc. Potom nasledoval kryt vzduchového filtra, odpojenie RJ motora a vybratie z držiaka. Následne treba demontovať držiak RJ ( 2 plastové klipy) a tlmiaci koberec de…

    • 0 odpovědí
    • 4,7tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Whitek,

    Stalo se vám, že blinkry a varovná světla vynechávají, mají nepravidelný chod a nebo úplně přestaly z ničeho nic fungovat???? Nejste sami. Může to být více věcí a jedna z nich (a řekl bych, že je to tak většinou) je zhoršený kontakt na spínacím relé směrových světel. Tady je návod na opravu, respektive vyčištění kontaktů uvnitř relátka. Taky jsem se divil, že je to taková blbost. Jednou jsem je už měnil a podruhé jsem prohledal web a našel návod na britském Škoda fóru. Překlad návodu (trochu podrobnějšího, ale přesného) je níže. Tímto díky autorovi DanSilver z www.briskoda.net za umožnění vložení návodu na naše fórum. Cheers mate!! Spinaci_rele_smerovych_svetel___op…

    • 0 odpovědí
    • 4,7tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem cosby,

    Tak jak možná víte,pořídil jsem si zase na chvíli Superb II,je to sice Ambition,ale výbava víc než dobrá(kůže,maxidot,park.pomocníci oba+ automat.parkování,el.šíbr,orig.BT-HF Nokia Premium atd atd),ale na tempomat kluci zapoměli,tak jsem se do toho pustil. Bohužel Ambitiony nemají připravený Drát z ECU a žádná mezistěna s konektory tam není,tak drát se tahá z podvolantovky do Ecu motoru. Montáž je klasika-Sundat volant,potom plasty kolem ať se dostaneme k páčkám.Sejmout kroužek,spustit dole podvolantovku a vyjmout starou páčku a nahradit novou.Přesvědčit se,jestli je v konektoru T20a na pozici 13 drát,vedoucído Ecu motoru.pokud né,je potřeba jej natáhnout. Otevřít kapo…

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.