Přejít na obsah

Lokální srazy a akce

Srazy domlouvané zde na fóru v jednotlivých regionech


Podkategorie

  1. Regiony

    pokec jednotlivých regionů

    13.2k
    příspěvků

142 témat v tomto fóru

  1. Sraz Olomouc 1 2 3 4

    • 89 odpovědí
    • 13.3k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
  2. Žilina(SK)

    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  3. Chomutovsko 1 2 3 4 30

    • 739 odpovědí
    • 64.6k zobrazení
  4. Lounsko 1 2 3 4

    • 78 odpovědí
    • 11.2k zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.8k zobrazení
  5. Sraz Pruhonice

    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  6. Miesto vokol Michaloviec

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
  7. litoměřickej smoke

    • 9 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 63 odpovědí
    • 12.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
  8. Rally Krkonoše

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 377 odpovědí
    • 30.2k zobrazení
    • 39 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
    • 246 odpovědí
    • 20.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tak jsem otestoval jiné řešení. Tohle pomocné čerpadýlko https://www.temu.com/cz/1ks-přídavná-pomocná-vodní-pumpa-pro-chlazení-motoru-pro-vw--b5-b6--golf-cc-pro--a3-1k0965561j-1k0-965-561-j-g-601099564547285.html?_oak_name_id=274502036416152603&_oak_mp_inf=ENX5k7Cm1ogBGiA3ZDYzYTU2OWUyZjQ0YmZmOGU1NGU3NzAxMGVkYTI0YiD4wMOr0jI%3D&top_gallery_url=https%3A%2F%2Fimg.kwcdn.com%2Fproduct%2Ffancy%2Fe949aec5-5a63-4e22-8b16-7913a855709c.jpg&spec_gallery_id=4151871490&refer_page_sn=10009&refer_source=0&freesia_scene=2&_oak_freesia_scene=2&_oak_rec_ext_1=NDY4MDA&_oak_gallery_order=404525192%2C1937623879%2C855397477%2C296080237%2C764937909&bottom_rec_bypass={"disableDealsTab"%3A"false"}&search_key=pomocné čerpadlo&refer_page_el_sn=200049&_x_sessn_id=pc0eok2ef6&refer_page_name=search_result&refer_page_id=10009_1740089909170_sik66fjth6    jsem zabudoval do přívodní hadice radiátoru topení a je to o dost lepší. Topí to nejen na volnoběh, ale i při vypnutém motoru. Sice jsem neodstranil problém, tam pomůže asi jen výměna radiátoru, ale topí to celkem obstojně a o to mi šlo. Práce na 2 hodky a potřeba jedna hadice topení z Felicie, kvůli ohybu, hadicové spony, kabeláž atd. Výhoda: kdykoliv to můžu zrušit a předělat na originál stav.
    • 1) Výměna oleje 2) Výměna filtrů (všechny 4) - vzduchový, pylový, olejový a palivový 3) Výměna chladící a brzdové kapaliny 4) Celková kontrola - po 2 letech zhruba Objednal jsem se do servisu neoficiálního, kde jezdím přezouvat roky.   Byla mi za tyto úkony řečena cena 6500 Kč a pak záleží jak dopadne prohlídka, jestli se ještě něco najde. Takže trochu více než jsem očekával, ale pořád asi v pohodě na dnešní dobu.
    • Zdravím, mám Škodu Superb 2014 125kw DSG najeto 220tis. km. Auto jsem kupoval když mělo okolo 214 tis. km. Kupoval jsem ho s tím, že DPF má dle diagnostiky 70g. Jezdím dálky, Německo, Švýcarsko, zkrátka dálnice a auto slouží k podnikání. Najedu tak 3000-3500km za měsíc. Po první cestě do Německa jsem zjistil, že je zřejmě špatný termostat, jelikož teplota motorového oleje byla konstantních 75 stupňů a teplota chladicí kapaliny kolísala, po opravě vše v pořádku. Při opravě termostatu mi volal mechanik, že je hodně zanesený EGR ventil, tak jej mechanicky kompletně vyčistil. Do každé nádrže od mého vlastnictví nalévám VIF. Jednou za čas auto na dálnici protáhnu. Nechal jsem následně upravit DSG proti podtáčení, jelikož mi to vadilo a spolu s tím se udělal chip, auto odbržděno a jde za plynem jak před chipem tak i po, žádné propady nebo ztráta výkonu, spotřeba lehce klesla. To jenom pár informací pro představu.   Teď k tomu co mně vrtá hlavou. Průměrná spotřeba dle PP je 5,5l/100km ale dle tankování nějakých 8l/100km. To je celkem velký rozdíl a žere to neskutečně. Mám také Webasto a používám ho teď přes zimu, ale to nemůže vzít tolik nafty. Nevím kde by mohl být problém. Na 2.0tdi mi přijde taková spotřeba dost, ikdyž ano vím je to těžké auto, ale i tak bych si představoval třeba 6,5l/100km. Po dojetí s autem někdy cítím jako kdyby naftu a z přední části vozu jde mírně kouř, jako kdyby se pálila nafta, nevím. Hledám už asi každou kravinu co by mohla způsobovat takovou spotřebu. Udělalo by takto zanesené DPF takový rozdíl na spotřebě? Uvažoval jsem také o kompletní dekarbonizaci, ale to je poslední varianta, rád bych přišel na to co způsobuje takovou spotřebu, protože jezdím s lehkou nohou a co se týče auta, tak jsem takový puntičkář a starám se o něj. Zřejmě jak tam byl špatný termostat, tak neprobíhala regenerace DPF jelikož se motor pořádně neohřál a zanesl se nebo jezdil předchozí majitel kratší trasy a nebo je příčina zanesení někde jinde. Jestli jsou nějaké korekce na vstřikovačích nevím.   Jaké jsou vaše zkušenosti a máte nějaké tipy?   Předem díky, Kuba
    • Pípanie alebo skôr pískanie trvá asi 5-6 sekúd a prestane, začne asi po 5 minútach jazdy nesvieti mi žiadna kontrolka  pri štarte,  ani žiadne upozornenie nevidím, pískanie sa opakuje popár minútach znova a znova a trvá počas jazdy, inak nepozorujem iné zmeny .Jazdím asi 100 km jednu jazdu väčšinou po diaľnici ,tak asi toľko, ďakujem
    • první náš KAMIQ rok v provozu, roční operák, brzdy bez problémů 1.0 TSI DSG , současný KAMIQ 1.5 TSI DSG pískání brzd při dobržďování, při pomalé jízdě, s velkou pravděpodobností od předních kol 😞
×
×
  • Vytvořit nový...