Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.2 HTP

  1. Zahájeno uživatelem mara00,

    zdravim,nejspis porusuji pravidla..ale ve spravne sekci zadna odezva..tak to zkousim tady.... http://forum.skodahome.cz/topic/116441-studeny-motor-a-kontrolka-esp/ jeste mne napadlo zda nemuze byt auto nejak upraveno na jine podminky,kdyz dle vin je urceno pro italii ... co treba prehrat RJ ?

    • 10 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem hadour,

    Nechal jsem v nádržce mix letní a zimní(-20st.) směsi cca 50na50% nyní při letošních extrémně nízkých teplotách,mi to nejspíš zamrzlo,když k autu příjdu mám pod levým kolem námrazu v barvě tekutiny ostřikovačů,vhledem k tomu že auto nepoužívám sám mám obavu o spálení čerpacího motorku.Co s tím? je možné že nádržka praskla? Prosím poraďte... děkuji.

    • 11 odpovědí
    • 7,8tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Jankulin,

    Buď te zdrávy chlapy tak jsem po repasu hlavy na 1.2 htp 40 kw a auto šlape běží konečně na 3 a i drží volnoběh,ale oběvila se mi záhadná chyba 16804 malí učinek katalizátoru tahle chba se mi neukazovala když byla špatná hlava,ale po repasu hlavy se mi začla tahle chyba oběvovat.Když smažu tu chybu tak cca po 30 kmse ta chyba oběvý znova. Katalizátor je rok starý. Poradte mi jsem z tohodle auta už bezradnej tak mi zkuzte poradit díky moc za pomoc

    • 6 odpovědí
    • 7,9tis zobrazení
  4. Ahojte, moje otazky budu trivialne, preto poprosim o trpezlivost. Jedna sa o moje prve auto, ako uz aj z nazvu vyplyva ide o Skoda Fabia 1.2 HTP rok vyroby 2007. Motor skor jeho vonkajsia cast mi pride dost "zoxidovana" ak to tak mozem nazvat, rad by som to odstranil nejak. Je to mozne? Rozmyslal som nad umytim motora v umyvarke. Rad by som vedel, ci je vobec dovolene umyvat motor na tomto aute a akym sposobom sa da odstranit ta oxidacia. Prilozil som aj foto Dalsia vec, kt. ma prekvapila, je ze som nasiel prehrdzavenu cast. Sam neviem ani co to je, nakolko som 19r fagan...vedel by mi niekto poradit, ci riesit opravu a ako? Kolko to bude stat a pod. Teraz v …

    • 8 odpovědí
    • 5tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Robik29,

    Zdravim mam koupenou fabii 1.2 HTP 6V 40kw dneska se mi stalo že sem jel a chtěl sem přeřadit z 5 na 4.Sekla se mi spojka a nešlo přeřadit vůbec na nic tak sem zastavil nakonec sem se zase rozjel jel sem asik 10km a znova to same.Nakonec sem dojel před barák, ale tam sem si všiml že mi teče olej ted stim radši nejezdím.Tak bych se chtěl zeptat čim by to mohlo byt.Díky

    • 4 odpovědi
    • 3,4tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Printer,

    Zadrvím všechny přítomné, měl bych dotaz ohledně spotřeby u mé fabie 1,2, 40kw. Rok je to 2005 a před týdnem jsem musel vyměnit motor. Dával se tam ten samý kód BMD, motor jsem kupoval se servisní knížkou, zárukou, původem atd. Vypadá skvěle a jede ještě lépe. Jediná vada na kráse, je asi o 1,5l vyšší spotřeba. Dřív jsem jezdil po dálnici za 5,5l, teď po cca 400km mi ukazuje PC spotřebu 6,7 a to je dálnice. Ve městě se pod osm litrů dostanu jen když jedu HODNĚ opatrně. Budu rád za každou radu. Díky

    • 10 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem hornobrizak,

    Ahoj kluci,začalo mě tak divně hučet pal.čerpadlo na moji F1 1,2 47Kw sice má najeto 215000km,takže bych se nedivil kdyby odešlo,ale zatim funguje bez problémů,jen prostě hučí.Našel jsem ho pod sedačkama,ale nechce se mi ho vyndavat,když zatim pracuje tak jak má.Nenapadá vás něco,čím to může být ?Jinak jsem teď začal tankovat u Shellu V Power 95.Díky za názory

  8. Zahájeno uživatelem slant,

    ahojte, pretoze mam v poslednych dnoch nafuknutu expanzku, a ruzove krystaliky na spojoch niektorych hadic a pipa mi hladina chladiacej kvapaliny, spekulujem vymenit tesnenie pod hlavou pretoze je urcite zase K.O. do servisu sa mi s tym ale moc nechce, jedna vec je cena ktora je urcite cez 200 - 250eur ( to pred vianocani fakt nepotesi ), druha vec je ze ako poznam servisy, budem tyzden bez auta pretoze " s tym sme nepocitali, s hentym sme nepocitali..." a tyzden uleti ako voda. a ja bez auta ako bez nohy . pozeral som na motor, bolo by treba zhodit veko rozvodov, zrejme aj olejovu vanu pretoze k nej je nasrobovane veko rozvodov. lenze dielenska prirucka pise, ze moto…

    • 10 odpovědí
    • 20,8tis zobrazení
  9. Mám problém s tým že ked naštartujem auto tak nezhasne žltá kontrolka motora motorm strašne t

    • 5 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Feroaaa,

    hmm, viem ze to tu niekde asi je,ale nemozem to tu akosi najst, potrebujem vediet ci je vymena oleja nejak aj casovo dana, ci len podla najazdenych km, je tomu asi rok aj mesiac co sa menil olej, a odvtedy najazdene nejakych 11000km.

  11. Zahájeno uživatelem Jankulin,

    Zdravím chlapy potřeboval bych od vás radu. Fabie 1.2 40 kw .Co stím když nechám auto na volnoběch běhat tak se mi po cca 1 minutě rosvítí žlutá kontrolka motoru jak za studena tak za tepla. Katalizátor je nový. Mám podezření na vstřikovač a nebo na lamba sondy. Mohlo by to tím být ?? Druhej problém je že při jízde na jaký koliv rych.stupeň a otáčkách mi po puštění plynového pedálu a znovu sešlápnutí mi z lehka cukne motor. Mohla by být zakarbonovaná škrtící klapka?? Poradte kam se vrhnout dřív bez zbytečných investic. Předem díky za rady

  12. Zahájeno uživatelem Tonda 31,

    Měnil jsem olej a na palubce mi svítí výměna oleje jak to odstranit? díky

    • 10 odpovědí
    • 23,3tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem martin.s,

    Dobry den, na fabii 1.2 12V 150tkm, ked startujem tak hned ako naskoci motor a vybehnu otacky je pocut taky divny zvuk ako by nieco pretocilo, akoby nejake zamravcanie(nie vzdy to spravi). Skusal som aj tocit starter tak aby nenaskocil motor, vtedy to nespravilo. Robi to aj ked zatlacim spojku. Ma niekto takuto skusenost? Mohol by to byt problem s prevodovkou?

    • 12 odpovědí
    • 5,6tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem mytrix,

    Ahoj, mám problém se svou Fabii 1.2, najeto cca 80tis. Před týdnem jsem byl na dovolený a auto mi stálo v Bratislavě cca 9 dnů na parkovišti. Když jsem došel, auto vůbec nechytlo a palubka zhasla. Chovalo se to na chlup přesně, jako kdybych měl vybitou baterku. Na podruhé jsem klíček nechal na start pozici trochu dýl a auto zničeho nic chytlo po 3-4 sekundách. Od té doby jsem vesele startoval kdykoliv kdekoliv. Jezdil jsem každý den, vždy bez problémů. Dneska jsem ovšem opět došel k autu a zase odmítalo nastartovat. Po otočení klíčku mi zase pohasla palubka jako bych byl bez šťávy, dokonce se mi vynulovaly hodiny. Byl tam slyšet jakýsi pokus o otočení startérem. Zkoušel…

  15. Zahájeno uživatelem chairmann,

    Zdravím, hodím sem dva dotazy, prohledal jsem kdeco, ale žádná uspokojivá odpověď. Jezdím s HTP 1.2 47 kW sedan, najeto 60 tis. km. První dotaz: V letních měsících jsem měl spotřebu po městě do 6-ti litrů (cesta do práce trvá 5 - 10 minut). Takže v poho. Jenomže přišel podzim a ochlazení a nemůžu se dostat pod 7,3 litrů, ikdyž plyn jen šimrám a brzdím ke křižovatce motorem. Auto necuká, jede klidně, start taky v pořádku - prostě nepozoruji nic neobvyklého, jen ten údaj na palubovce s průměrnou spotřebou se mi nějak nezamlouvá. Může mít venkovní teplota (cca 5°C) až takový vliv na spotřebu??? Podotýkám že olej mám měněný asi před měsícem, na VAGu jsem byl také v té d…

    • 13 odpovědí
    • 5,3tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem uživatel 2011,

    Mám prasklou nádobku servořízení Koyo. Označení 6Q0 423 376 A. Dříve cena několik set Kč. Nyní se prý nedodává a servis nabízí výměnu čerpadla KOYO za nové čerpadlo jiné značky a souvisejících dílů řízení, které již nepasují na nové čerpadlo za 15 000Kč. (Dle slov podpory zákazníků -Škody auto cca 20tis Kč) Nevíte někdo prosím o náhradní nádobce? Nemáte třeba doma? Auto koupeno v r.2006. PS: Vůbec mne nenapadlo, že by oprava obyčejné nádržky u škodovky mohla stát patnácttisíc či dokonce víc.

    • 2 odpovědi
    • 2,9tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Dussanek,

    Ahoj, rád bych požádal někoho, kdo má diagnostiku pro Škodu Fabii a je z Třeboně nebo okolí (i Č, jestli by mi nepomohl. Potýkám se delší dobu se škubání motoru, trochu jsem to tady na forech řešil, ale nedostal jsem se dál než do bodu kontroly diagnostikou a tady v Třeboni salon zrušili a o nikom jiném nevím. Do Budějovic se mi to hned nechce dávat. Děkuji za pomoc.

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Psuso,

    Dobrý deň, Mám menší problém s krytom motora.. neviem ho dať dole.. viem že ste sa tu už bavili o odstranení krytu motora lenže mne to nejako nejde.. poprosím keby mi to niekto tu vysvetlil, že čo mám poodpájať poprípade odšróbovať, pretože som skúšal už všetko možné..

    • 2 odpovědi
    • 5,1tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Kucza,

    Dobrý den. Mám Fabia 1.2 HTP 12V, r.v.2005, naj. 71 tkm. Motor mi poslední dobou po ránu při studených startech startuje bez sytiče. Palivové čerpadlo vždy po otevření dveří zabzučí a po otočením klíčku v spínací skříňce zabzučí opět. Tozn. že se motor po vypnutí starteru pozvolna roztočí a otáčky odspodu dojedou na 800 ot/min, kde se zastaví. Pokud takto zastudena nastartuji bezprostředně několikrát za sebou, automatický sytič se postupně dostaví. Teplé starty vždy se sytičem mám OK. Motor- akcelerace, výkon a volnoběh je OK. Teď ten problém ! Byl jsem s tímto již 2 krát v autorizovaném servisu Škoda auto. Poprvé, před několika dny mi vyměnili palivový filtr, dnes čidlo…

    • 4 odpovědi
    • 8,8tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Braver,

    Potreboval bych poradit. Po vymene oleje a vzduchoveho filtru pozoruju na aute pri seslapnuti plynu na podlahu nebo uz i do posledni tretiny vyrazny hluk a trochu vibrace. Pri pedalu v pulce je vse v poradku, auto tahne vyborne. Olej davam porad stejny. Cim by to mohlo byt? Diky

      • Negativní
    • 6 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem kimmi,

    Chcem sa spýtať či sa dá zo serva zistiť koľko má motor natočených kilometrov.Niekde som čítal že je nato nejaký vzorec podľa čoho sa to dá vypočítať.Ak áno kde to hladať vo VAG 304,nejakú presnú cestu ako sa vo vagu k tomu dostanem.

  22. Zahájeno uživatelem Krumak,

    Prosim vas poradte mi vcera mi zacala blbnut moja Fabia 1.2 htp benzin,lpg 160 tis. km. motor ide jak keby na 2 valce trha nema tah ani pri zoslapnuti pedalu na doraz co stim je ma niekto skusenost? PORADTE. dik

  23. Zahájeno uživatelem chairmann,

    Zdravím, jezdím Fabkou H-oním T-ři P-ísty, 47 kW a jeden servisák mi doporučil abych po výměně oleje startoval chvilku na slepo s odpojenými cívkami - natlakuje se olejová vana a nedojde k přeskočení řetězu. Prý se to stává často právě po výměně oleje, protože klesne tlak a napínák řetězu se uvolní. Jenomže problém - plastový kryt motoru mám sundaný, ale nemůžu přijít na to, jak odpojit cívky. V různých fórech se dočítám o odpojení ze svorkovnice, ale je to tam tak prapodivně oplastované a nerad bych něco zmršil. S cívkou se nedá hnout, se svorkovnicemi cívek taky ne. Nedají se odpojit ještě někde jinde než jen pod tím plastovým krytem se vzduchovým filtrem? Prosím poraď…

    • 3 odpovědi
    • 3,2tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem kimmi,

    Ahoj,v poslednej dobe som si všimol zaujímavú vec.Keď naštarujem studený motor a je jedno či ráno,obed alebo večer nezávisle od vonk teploty,tak motor má voľnobeh niekedy 1000 ot/min a inokedy 1250 ot/min,mám taký dojem že predtým viac ako 1000 ot/min to nešlo,možno som si to iba nevšimol,neviem,robí to aj ostatným HTP-čkarom. Po chvíľke to klesne na tých klasiku 750 ot/min.Ostatné no problemo. Ozaj ak to bude čítať Malta,tak ho zdravím osobne a už som natankoval 3 full tank LPG a check motora sa nerozsvecuje ako mi to robilo kvôli LPG chudobná zmes-sporadická (16555),neviem čo sa stalo,ale som spokojný (pozn.kontrolka je funkčná).

  25. Zahájeno uživatelem vinkel1,

    ahoje, mam nasledovny problem s fabiou 1.2 47kW, 150 tis.km, lpg : - nastartujem studeny motor, otacky su napr.1100, necham bezat motor na volnobehu - ako sa zohrieva motor a klesaju otacky k volnobeznym, zacina sa ozyvat kovovy klepot z hornej casti motora - tipujem ze z oblasti ventilov/zdvihatok - klepot prestane ked sa motor zohreje na teplotu blizku prevadzkovej, tiez pocas jazdy klepanie nepocut /klepe iba na volnobehu/ - klepot prestane aj ked pridam plyn a otacky stupnu, znova sa objavia, ked sa motor vrati na volnobeh - po nastartovani a aj teply motor je tichy - cize pokial klesa tlak oleja s klesajucimi otackami motor klepe az pokial sa nezahreje - moto…

    • 3 odpovědi
    • 7,9tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.