Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.2 HTP

  1. Zahájeno uživatelem bludyk,

    Potrebujem radu,mám Fábiu1.2com.r.v.2004-vždy na začiatku jazdy mi skákála,ked som odpojil konektor EGR ventilu to nerobí,len mi svieti kontrolka.Nemože nastať vážnejšia chyba?Počul som,že je lepšie tankovať V-power-čo je na tom pravdy?

    • 4 odpovědi
    • 3,5tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Mishak,

    Tak som minule robil znememu diagnsotiku jeho HTP, chyba motora ziadna, ide mu to krasne nestazoval sa na nic ale ked som testoval jednotlvie cleny tak podla VIS sa mala klapka otvarat pri zoslapnuti na 100 percent ci stupnou uz si nepamatam ale otvara sa len na 37 Zaujimave ze motor ide krasne ako by to nemalo ziadny vplyv... je to normalne? ci treba precistit klapku nastavit cez VAg zakladne hodnoty a bude z toho raketa..? ?

    • 0 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Viking,

    Zdravim, mam 1,2 - 40 kw z roku 2002. Pred nekolika tydny se objevily vibrace pri volnobeznych otackach. Nemuze je zpusobovat kryt motoru? Kdyz ho rukou pritlacim k motoru tak se mi zda ze se vibrace ztraci. Jestli nemuze byt nejak uklepanej, nebo ty gumy na kterych tusim drzi. V patek bylo auto na 150 000 km prohlidce a vse OK, zadna zavada, volnobezne otacky v poradku. Auto jezdi normalne, spotreba normalni.

    • 25 odpovědí
    • 14,2tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem kostzuza,

    Dobry den. Výměna výfuku na SKODA Fabia 1,2 HTP ktera značka je lepší TYLL nebo BOSAL.

    • 1 odpověď
    • 2,7tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Malibu,

    ahoj, mam dotaz, ktery me zacina trapitt poslednich 500km... jak se snazim nastartovat "teplej" motor (po jizde) tak to nechce zrovna nejlip chytat, celkem dlouho to toci, nez to chytne, a uz se mi i stalo, ze to hned zdechlo vim, ze je to blbej dotaz, ale nema nekdo tuseni, ci nesetkal se s tim nekdo, co s tim muze byt? (krom toho, ze je to rozbity?) je to fabka 1,2 (40kw), rv 2004, najeto 84tisic ps: studenej start - chytne to behem vterinky, ale jak je to teply, tak se tomu nechce

    • 37 odpovědí
    • 17,3tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem david3658,

    Ahojte, mám otázku...mam na fabke 1,2 12V najazdených cca 1600km, na začiatku /cca 6km/ som mal hladinu oleja v polke mierky, no včera som pozeral /samo pri teplom motore/, že mam olej na hranici minima, je to normal, že mi až takto klesol olej? Motor je ok.

    • 16 odpovědí
    • 10,4tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem zdendyp,

    Dobrý den Škodováci,mám problém s Fabií 1,2 47 KW r.v. 2004. Před týdnem se mě 3 x rozsvítila kontrolka diagnostiky.A zhruba po 100 km až 350 km sama zhasla.Po zrušení se opět trvale rozsvítí už každý den.Byl jsem s tím na giagnostice a cituji protokol o diagnostice - Zjištěna událost 17848 P1440 035 ventil pro zpětné vedení výfukových plynů - N18.Můžete mi prosím poradit,kde se ten díl nachází? Popřípadě poslat FOTO.Zda jde nějak opravit, a popřípadě kolik stojí? Předem děkuji za odpovědi Zdeněk

      • Pozitivní
    • 2 odpovědi
    • 3,3tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Ropyn,

    Ahoj,čeká mě výměna oleje.Kolik litrů potřebuju na tenhle motor.Přečetl jsem snad vše a dost se to liší. Díky

    • 5 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Kubenec,

    Pánové, jaký je tento olej? Používám Castrol Magnatec 10W-40 a chci zkusit tento. Motor 1,2 12V 47kW 80tkm.

      • Pozitivní
    • 34 odpovědí
    • 25,3tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Armyk,

    Ahoj, mam 1,2HTP 40KW ..v akych hodnotach by ste odporucali udrziavat otacky? ...alebo ako jazdite vy? ...co je lepsie pre spotrebu a co pre motor (vyssie vs nizsie otacky)? a ake prevodove stupne? pytam sa preto, ze kym sa u nas jazdilo po meste 60, tak som pouzival 4ku ..a otacky boli niekde okolo 2500-2750 ..co sa mi zdalo idealne (neviem, .. je?) ale teraz pri 50ke.. je to 3000 a viac na 3ke ...na 4ke je to okolo 2000 (to sa mi zda malo) tak vas prosim o vase rady a odporucania

      • Pozitivní
    • 10 odpovědí
    • 10,2tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem bludyk,

    potrebujem poradiť:Aký čistič palivového systému a trysiek /výrobca/ si mám kúpiť?Mám Fábiu 1.2comby joy r.v.2004:BENZÍN

    • 3 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem suppressu,

    Caute pani.Chystam sa menit olej vo svojej fabke 1.2 htp 401kw a vyhliadol som si Mobil 1 esp extreme.Len vobec netusim ci ho tam mozem naliat.Kedysi som to tu uz riesil ,ale kedze mi uz zo par krat od vtedy padol pc a vsetky ulozene zalozky su v ....chcel by som niekoho poprosit o vysvetlenie specifikacii oleja.Cital som to aj na nete ,ale aj tak som tomu akosi nepochopil.Ide mi vlastne o to ,ci mozem do F1 ktora ma v specifikacii vw 500.00/502.00 naliat olej ktory ma vw 504.00/507.00.Moze mi to niekto polopaticky vysvetlit?Cosi sa mi mari ,ze to bolo akosi ,ze od 500.00 do ....tam ten olej mozem naliat.Ale vobec som si nie isty.Dik moc (a dufam ,ze to bude bez varovania…

    • 2 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem bludyk,

    Poradte mi,vždy ked naštartujem za studena auto a prejdem pár kilometrov a mám na určitú teplotu zohriate auto mi začne "trhať",ako keby to bolo nepravidelne vstrekovanie ( trhanie celého auta ),ked sa uš zohreje motor tak to prestane.Môže byť snímač teploty chladiacej kvapaliny zlý?

    • 4 odpovědi
    • 3,5tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem prius1963,

    Zdravím vás, prosím o radu: FABIA 1.2 40 kW, r.v.2005, 57.000 km V poslednej dobe sa mi cca 10x stalo, že teplota motora po zahriatí na prevádzkovú teplotu znova prudko poklesne na 60 stupňov a následne sa pomaly šplhá na riadnu prevádzkovú teplotu. Nestáva sa to stále, iba sem tam. Znepokojilo ma, ak som včera naštaroval zahriaty motor, pravdepodobne išiel na 2 valce a riadne dymil. Po vypnutí motora znova naskočil a všetko bolo OK - pokles výkonu nepozorujem ani kolísavé otáčky voľnobehu. Sviečky majú 15.000 km. Vopred vďaka za rady

    • 2 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem drejk,

    Potřebuji poradit,před rokem jsem koupil 1.2 htp 47kw r.v.2004 najeto pouze 18500km a hned jsem měl jet na roční prohlídku!!!Ale tu jsem neabsolvoval,protože se s autem ze ten rok najelo pouze 3500km!!!Neudělal jsem dodnes na autě nic,celkem najeto od poslední servisní prohlídky asi 6000km.Protože už jsou to 2 roky chci teď provést nějakou údržbu,mám známého který pracuje v autorizovaném servisu pro Peugeot a ten mi může vše udělat za material(vymění vše poctivě).O cenu mi až tak nejde,spíš se bojím že to dám do škoda servisu a oni si nafakturujou i to co nevymění. Na poslední prohlídce měnili - brzdovou kapalinu,vložku vzduchového filtru,olej shell 10w-40 SUD. Co všech…

    • 8 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem martin.s,

    Zdravim, nikde som nenasiel odpoved tak sa spytam tu. Chcel by som demontovat a vycistit skrtiacu klapku (1.2 HTP 12V), ale neviem ako sa cez VAG spravi zakladne nastavenie. Vedel by mi niekto poradit? mam Vag com 304 cz. Dakujem za odpovede.

    • 5 odpovědí
    • 18,2tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem dekel,

    Ahoj Na motore 1.2 6V vyhadzuje stale nasledovne chyby 16804 - Ucinnost systemu katalyzatoru je pod minimalni urovni rada valcou 1 16556 - System davkovania paliva - rada valcou 1 - smes je prilis bohata Zatial boli skontrolovane obe lambdasondy, vymeneny vzduchovy a palivovy filter, pretesneny vyfuk pred prvou lambdou. Kompresne tlaky na jednotlivych vacloch su 13,13,10.5 cize v tolerancii. Motor sa sprava normalne, dobre startuje, drzi volnobeh, lahko ide do otacok. Je mozne ze je chyteny niektory ventil, ako na mnohych inych HTP alebo tieto chyby moze sposobovat aj nieco ine? (Vstrekovace, snimac teploty, snimac tlaku paliva) Dakujem za nazory a rady. Pekny den

    • 3 odpovědi
    • 7,2tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem dehet,

    Poradí mě někdo jak se dá výměnit přední ložisko s nábojem na Fabii s posilovačem? Popřípadně zda-li máte někdo již nějaké zkušenosti. Děkuji

    • 5 odpovědí
    • 12,9tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem horava,

    Zdravím, jsem student a chtěl bych si pořídit auto s nízkou spotřebou a pokud možno, tak bez dalších větších investic. Právě jsem zahlíd v jednom místním bazaru Fabii 1.2 HTP Junior. (r.v. 2003, údajně 140tis najeto ), ale řekl bych, že to bude stočené. Je to bývalé firemní auto. Bude toto auto vhodné? Děkuji moc za každou radu.

    • 2 odpovědi
    • 2tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem dehet,

    Zdaravím všechny, mám Fabii 1,2 HTP rok. výr. 2006. Z ničeho nic se mě poslední dobou začná na přístrojové desce se zobrazovat symbol: systém kontroly výfokových plynů a neustále svítí. Někdy trvá delší dobu něž motor nastartuje převalí se několikrát a pak až naskočí. Otáčky motoru jsou max do 4.500 tisíc dále nejdou, přestane jít benzín do motoru a auto nejde. Měl jsem na to diagnostice a tam na nic nepřišly ,,pouze na nějakou chybu kterou vymazaly a bylo mě zděleno že je vše v pořádku´´. Závada se ale opakuje neustále. Někdy jede auto bez prblémů někdy dělá tohle je to jak kdy... Může mě někdo poradit popřípadně zda-li má nějakou zkušenost čím by to mohlo být? děkuj…

    • 4 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Avocet,

    Mám problém s řazením zpátečky přišel jsem na to náhodou. Když jsem vycouvával z parkovište tak jsem vyřadil a opětovně chtěl zařadit zpátečku a ejhle spočítal jsem zuby v převodovce. Děje se to pouze při tomto postupu : sešlápnu spojku zařadím R - vyřadím R, pustím spojku, sešlápnu znovu spojku a chci zařadit R tak to rachoti jako prase ( tak v osmi z deseti pokusu). Je to normalni??? Pokud zařadím R potom zařadim 1 popojedu a znovu R tak je vse OK. Spojkou to asi nebude vse ostatni jde radit dobre a mam najeto 43K. Jestli se porouci prevodovka tak se pos..ru. Všem předem dik za reakce.

    • 5 odpovědí
    • 8,3tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Pavel_Milovice,

    Mám fabku 1,2 47 kW najeto 27.000 km (výměna po 12.000) se objevilo palivo v oleji cca 2,5 dl. Po reklamaci a opětovném odběru po 750km opět paliva cca 1,2 dl. Byla provedena kontrola tlaků, vstřiků, rozvodů, čidla teploty. Nemáte s tím někdo zkušenost.

    • 16 odpovědí
    • 7,4tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem kimmi,

    Zdravím.Všimol som si na stojatom aute pri voľnobehu že keď som vytočil volant na pravú alebo ľavú stranu na doraz tak pri dotočení na doraz klasli otáčky ale hneď sa vrátili naspäť.servo štandardne funguje ok.Robí to tak aj vám alebo je niečo zle,ďakujem za odpoveď.

    • 2 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Daniel43,

    Zdravím všechny.. Chtěl bych se zeptat jestli je náký problém při výměně motoru 1.2HTP(40kW) za motor (47kW). Zajímá mě co je třeba udělat popř.vymenit.(elektrika,ŘJ,převodovka) Předem děkuji za kladné odpovědi.

    • 3 odpovědi
    • 2,9tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Revolucionar,

    Zdarvim vsechny. Mam 1.2HTP 12V a chci se zeptat zda mate nekdo zkusenosti se zvysenim vykonu motoru. Hlavne akceleraci. Mam uz chip od Cimbu a rozdil je znat. Ale co dal? Vyfuk nebo filtry?? Diky

    • 23 odpovědí
    • 22,2tis zobrazení
Výškové práce po celé ČR – rychle, bezpečně, bez lešení! Nátěry, čištění, opravy, kácení stromů a další služby.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.