Přejít na obsah

Motor 1.2 HTP


667 témat v tomto fóru

  1. 1,2 - 51kW 1 2 3

    • 51 odpovědí
    • 10.5k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 335 odpovědí
    • 23.3k zobrazení
  2. Vybrace Htp

    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 121 odpovědí
    • 15.7k zobrazení
  3. cukanie HTP 1 2

    • 25 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
  4. Motor 1.2 HTP 47 KW 1 2

    • 42 odpovědí
    • 11.9k zobrazení
  5. Výkonová brzda

    • 23 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  6. Servis u HTP 1 2 3

    • 63 odpovědí
    • 14.6k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
  7. EGR ventil,kde to je?

    • 7 odpovědí
    • 13.5k zobrazení
  8. Piskanie

    • 9 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  9. Rozpěrá tyč

    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  10. 1.2 MPI ve fabii

    • 5 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  11. Sedan HTP 40Kw 1 2 3 4

    • 76 odpovědí
    • 9k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 9.2k zobrazení
  12. Rozjazd bez plynz 1,2 12V

    • 24 odpovědí
    • 6.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dík za info. Věřil jsem informacím přímo od výrobce a ten se o Tebou popisované ochraně nezmiňoval. Říkal doslova: o problému škodovka ví a pracuje na něm.
    • U te 0W40 jeste pisou,ze je vhodny pro vsechny benzinove motory a naftove motory bez filtru pevnych castic.
    • A taky v info o aute je hlaska " je nutny beh motoru" 
    • Tak dneska jsem se na to vrhnul, ale po odrápání všech puchýřů byl levý otvor hodně tragický, dokonce projel i šroubovák skrz. Odstranil jsem tedy rez, co to jen šlo tak, abych nezajel už do více vizuálně exponovaných částí laku. Pak jsem to důkladně nasytil odrezovačem s taninem v několika vrstvách a snažil jsem se to co nejvíc napižlat i zevnitř. Pak jsem hliníkovým tmelem překytoval tu ďouru a nejkrpatější okolí, vybrousil a důkladně napižlal základovkou. Zítra to vezmu štětcem podobnou barvou jako je lak vozu a posléze ještě vystříkám dutinu resistinem ML. Všechny zásahy jsou jen na té spodní části, která není běžně vidět, kdybych se s drápáním rozjel, tak bych skončil nejspíš někde ve vnější půlce vrat, člověk by až nevěřil, jak daleko se to rozjede pod lakem, který jinak vypadá neporušeně a je bez puchýřů. Ty aftermarket LEDky mi svítí i bez těch odporů, tak je tam nebudu ani zapojovat, měl jsem už dle VCDS nakodované LED osvětlení i když tam byly žárovky. Kdyby už šlo do tuhého a vyhnilo by to tam kompletně, nebyl by asi problém větší část toho spodku vyříznout, ošetřit hrany a našroubovat tam plastové plátíčka s otvory pro světýlka, byl by tak už pokoj. Vrata na vrakáčích sice nestojí moc, ale skoro všichni je prodávají holá, bez ničeho a trefit opět nevyhnilá a správnou barvu je hodně velká loterie.  Přehazovat doma lepené sklo asi taky není úplně košér nápad. Přístup Škodovky k tomuto problému je fakt tristní, pokud je to známá výrobní chyba, měli by to vyměnit každému bez remcání, vyplněných servisek apod...... už jen za tu reklamu, co jim s tím po cestách děláme
×
×
  • Vytvořit nový...