Přejít na obsah

Motor 1.4 16V


451 témat v tomto fóru

    • 2 odpovědi
    • 8.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
  1. snímač otáček motoru 1 2 3 4

    • 85 odpovědí
    • 78.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 10.8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 17k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  2. Emisní norma

    • 9 odpovědí
    • 10.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 15.4k zobrazení
  3. nekludni volnobeh

    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 26.6k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 11.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Karoq výroba 4/2024 najeto 16tis. km - zezadu se ozývá zavrzání pokaždé, když auto najíždí např. na vjezd, nebo obrubník, tedy když se zkříží karoserie a nastane nějaké pnutí. Občas se ozve i na nerovnosti, ale výjimečně. V servisu zkoušeli řešit v rámci záruky, nepřišli na to, ale potvrdili, že vrže a že je to zezadu. Vyloučili zámek kufru (elektrické zavírání) a tvrdí, že je to nějaký plast. Neřešil někdo podobný problém? Díky
    • Ja mam asi mesiac PHEV a mozem len doporucit! VBratislave cisto na elektriku 108 km, v Rakusku na dialnici 136 km/h v hybridnom rezime spotreba 6.5 l/100km. Nabijam doma v garazi
    • Tak jsem měl dnes půjčený superb 110kw tdi z 10/2024 a můžu porovnat s jiným kusem (oba kombi) 142kw tdi, který má ještě původní verzi tlumičů. Rozdíl je značný novější zdaleka tolik nebouchá (tupé rány co znějí jak kov na kov u staré verze) ale rozhodně to ani v nové verzi není v pořádku - stále zůstaly dunivé zvuky při přejezdu některých nerovností (celý zadek auta funguje jak malý subwoofer) a co mě překvapilo - na dálnici na drsnějšim asfaltu auto také zezadu duní (tady je možná šance, že to je zimníma gumama). Každopádně superb je po přesednutí do octavie 3 (tdi 135kw 4x4 100 tis. najeto) od podvozku výrazně hlučnější a zvukově dost nepříjemný, což je ve srovnání s 5 let starým autem a navíc za ty prachy totální fail...
    • s těma kvótama na liftbacky to soudruzi z NDR opravdu trochu nedořešili, v VW si  údajně mysleli, že se bude vyrábět minimálně 60 % Passastů, vzhledem k tomu, že Passat a Superb kombi jsou v podstatě shodné, mělo se vyrábět skoro 80 % kombi... nicméně zájem u Superba o liftback je cca 70 % oproti kombi, tím spíš že nyní je k dispozici i Sportline (většina se vždy prodávala jako libtback) a také i IV liftback, což původně nemělo být, je na tom VW v Bratislavě s plánováním jako kdysi soudruzi s pětiletkama...  
×
×
  • Vytvořit nový...