Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.4 MPI

  1. Zahájeno uživatelem Ihnaja,

    Dobrý den,dnes jedu z práce ,bylo namrzlo tak zapnu topení a po chvíli cítím pekelný smrad jako by se pálily plasty nevíte co s tím? Dále bych potřeboval poradit zda je normální ,že po ujetí 15 km se rafička teploty pohne cca o 2mm , či jak tyto 2 problémy vyřešit…Vzhledem k tomu,že se blíží zima je to celkem akutní..Díky za pomoc P.S:pilový filtr jsem měnil před cca 8 měsíci + vysával i větrák za filtrem

    • 6 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem TomMPI,

    Chci se zeptat jestli by někdo dokázal poradit ohledně mého problému.Zakoupil jsem fabii 1.4 44Kw,pročetl jsem si zde na foru nějáké možnosti základních úprav jelikož těch 44kw je opravdu málo,čekala mě výměna těsnění pod hlavou tak jsem si řekl že t zrovna spojím z výměnou vačky a sáním z verze 50kw.Vše jsem tedy složil,dal nové rozvody,těsnění pod hlavu,nechal jsem ji snížit o 0.4 jelikož doporuč. kompres na vačku kterou mám je kolem 10:4.Vačku mám od p.Chovance 268/256,předpokládám že s touhle vačkou by to měla vzít jednotka i sériová,podle toho co jsem se tu dočetl a sání mám tedy z 50Kw verze.Když jsem motor nastartoval tak vykazuje velice nepravidelný běh na volnobě…

      • Pozitivní
    • 73 odpovědí
    • 28,3tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Dolky,

    Chci se zeptat mate nekdo zkusenosti s navysovanim vykonu u tohodle motoru......popripade jak?a cim?diky

    • 9 odpovědí
    • 5,1tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem silarm,

    tece mi pumpa na servo. je to uz dost znatelne. Nevite nekdo jak se to da resit?

  5. Zahájeno uživatelem rokki,

    Zdravím, mám fabii 50kW a při ranním startování strašně lítá volnoběh a auto se dusí. Po vyčtení chyb jsem došel k těmto závadám: 16524 - rada valcu 1 - sonda 2: zadna aktivita P0140 - 35-10 - - - Sporadická 16514 - rada valcu 1 - sonda 1: chyba v el. obvodu P0130 - 35-00 - - 16500 - cidlo teploty chladici kapaliny (G62): neverohodny signal P0116 - 35-00 - - 17584 - rada valcu 1: lambda-regulace za katalyzatorem - regulacni meze dosazeno P1176 - 35-10 - - - Sporadická Po hledání na různých fórech jsem došel k tomu, že by to mohla být lamda sonda, ale ta by měla být necelé dva roky stará. Nesetkal se někdo taky s podobným problé…

      • Pozitivní
    • 3 odpovědi
    • 4,6tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem stasyk,

    Zdravím, nevíte někdo, kde bych na netu našel schéma motoru? Hledal jsem,ale bohužel marně. Díky

      • Pozitivní
    • 14 odpovědí
    • 11,9tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem lubo188,

    Zdravim mam taky problem ze na fabke sa mi stale rozsteluju ventily alebo neviem ako to spravne povedat, rano ked je motor studeny neviem auto nastartovat ventile sa uplne nezavru a motor nema kompresiu, nastavim ventily auto nastartuje no na druhy den rano ked je motor zimny opet ten isty problem, nalieval som uz aj nejaky pripravok na precistenie motora nechal bezat 15 minut potom vypustil a nalial novy olej auto velmi malo jazdi tak neviem kde by mohol byt problem vie mi niekto poradit?

    • 17 odpovědí
    • 10,3tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Matej_Pce,

    Zdravím, Řeším netěsnost na F1 1,4 Mpi, 2003, 150kkm Neni to nic dramatickýho, ale na přehlížení už to taky neni, tak by mě zajímalo, jestli s těmito místy netěsnosti máte někdo zkušenosti, víte co a odkud teče, a jak to opravit (pokud se na to nemám vykašlat) Nebude to téct dlouho, tak 2,3 měsíce, předtím bych si toho asi všiml, za tu doby je motor v tom místě "oblitý" a pár kapek je i na plastovym deklu pod motorem, více viz foto (Na první fotce je označené zašpiněné místo a "loužička" na krytu, na druhé detail) Díky všem za radu Matěj

    • 3 odpovědi
    • 5,8tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Popu,

    Zdravím, prohledal sem snad cele forum, ale bohuzel sem nenasel tutez zavadu ktera se mi poslednich 14 dni objevuje. Tak doufam ze mi zdejsi vetsi odbornici poradi na co se zamirit a popr. se najde nekdo kdo mel nekdy stejnou zavadu. ZAVADA: Jak uz sem psal, posledni 14 dni kdyz prijdu do garaze sednu do auta a zacnu startovat, tak hrozne moc dlouho toci, nekdy naskoci hned, jak kdyby zadny problem nebyl, nekdy musim treba na trikrat tocit,.. pak pustim klicek a motor nahodne uz bezi, jindy treba jenom jednou natocim a bezi, a nekdy ikdyz tocim a pustim klicek tak slysim nejaky vybuch, nebo nejake jakoby odplivnuti, jak kdyby bylo fouknute tesneni, podotykam ze …

    • 16 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem e1.,

    Ahojte mládež, mám tu jedného pacienta z rodiny, ročník je asi 2000-2001, neviem presne. Včera som počul auto štartovať a to aký má zvuk a bolo to hrozné. Pozrel som palubnú dosku, svietilo EPC. Mal som po ruke kábel aj notebook, tak som ešte rýchlo pichol kábel a vytvoril tento log (uvádzam iba chybové hlásenia): Auto malo túto zimnú sezónu búračku a predok bol z časti zdemolovaný. Oprava bola robená v súkromnom servise. Žiaľ, stav auta je taký aký je, a nakoľko ten servis je tiež rodina, chcem si najprv spraviť celkový obraz v tejto veci. Môžu byť tieto chybové hlásenia spôsobené tou nehodou, s tým že po oprave neboli z diagnostiky zmazané chybové hlásenia? S m…

  11. Zahájeno uživatelem FílasFabií,

    Proc varim?Muze za to termostat?

    • 20 odpovědí
    • 3,7tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem mirekys,

    Ahoj, mam Fabii r.v. 2001, motor AQW 50 kW, najeto 43t. km, olej+filtr menen pri 38t. km. Dneska mi pri vyjizdeni z garaze na zpatecku motor zaskubal, chcipl, a zaroven se rozsvitila a rozpipala kontrolka tlaku oleje. Po odstati, kontrole hladiny oleje (vse ok) motor bez problemu prakticky hned naskocil do bezneho ticheho chodu. Od te doby startoval jeste dvakrat a bez problemu ujel 35km - nedal se pozorovat zadny ubytek vykonu, kontrolka uz se nerozsvitila. Je mozne, ze jsem to pri couvani jen prachsproste udusil (nedaval jsem moc plynu, start zastudena)? Nebo v tom bude neco vic? Po cem bych se mel podivat? V jinem vlakne se psalo o cidle tlaku, je p…

    • 3 odpovědi
    • 2,6tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Ahdul,

    Dobry den Chcel by som sa spytat ci remenice z felicie 1,3 z vodnej pumpy a altiku budu pasovat na 1,4 mpi 44kw. Dakujem za odpovede

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Vamp,

    Zdravím všechny a moc Vás prosím o radu. Napřed mi cukalo auto v nízkých otáčkách, pak vynechával válec při 3500-4000 otáčkách.Když jsem byl pod 3500 nebo nad 4000 bylo vše v pořádku. Myslel jsem,že je to svíčkami a po výměně už jede jen na 2 válce. Zapalovací cívka je OK vyzkoušená z jiného auta, nové svíčky Bosch, dvě nehážou jiskru, vstřiky OK. Na palubní desce není žádná chyba. VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Model: 1U - Skoda Octavia Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56 Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 047 906 033 Komponent: 1,4l SIMOS3PB 00HSSJ45 Kódování: 00021 Opravna #: WSC 1…

    • 4 odpovědi
    • 5,4tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem petrurbi,

    Měl jsem na fabii prasklé těsnění pod hlavou a extrémně oleje mi teklo do chladicí kapaliny a naopak. Těsnění mám opravené, ale ještě na mě pípá kontrolka chladicí kapaliny. Potřebuji ještě totiž vyměnit nádobku na chladící kapalinu, ale tu když tam dám novou tak se mi to zase hned zasere těma zbytkama oleje, co tam jsou. Potřebuju to teda nějak důkladně propláchnout. Zase když tam naliju vodu, necham ji tam chvílí a všechno vyleju, tak se toho oleje v tom nezbavim, ani když to udělám 10x. Napadal mě i jar trošku zředit s vodou a lít tam to, ale toho se zase bojím, že by to extrémně pěnilo, když to nechám trošku zahřát. Poradíte mi někdo, co místo té chladíc…

    • 4 odpovědi
    • 3,2tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem kojocz,

    Dobrý den, na tohle fórum už nějaký čásek chodím, a mám pocit, že se tady vždycky dozvím něco zajímavého ohledně mého "Šarkána". Mám teď velký problém- můj mechoš mi měnil těsnění pod hlavou a při povolování hlavy mu jeden šroub prasknul. Zbytek je utopený cca 2-3 cm pod úrovní horní stěny bloku a navíc drží jak bejk. Můj mechoš- mimochodem velmi dobrý a spolehlivý- se škrábe na hlavě, nikdy se s tím nesetkal. Dal mi možnosti- vyjiskření (netuším ani časovou náročnost, ani cenu), nový blok nebo motor (mám mlhavou představu, a není dvakrát příznivá, už jen proto, že máme za dva týdny jet na dovču), nebo poslední pokus- vidiakovým vrtákem se pokusit trosku šroubu odvrtat.…

    • 11 odpovědí
    • 20,1tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Vrbi,

    Dobrý den, když jsem dnes podřadil v zatáčce na dvojku, auto se začalo dusit - kolísaly otáčky - skákaly nahoru dolů, ozývaly se rýny z výfuku a plynový pedál vůbec nezabíral. Má někdo s podobným jevem zkušenosti a může mi prosím poradit? Po startu zase vše OK. VAG nemám, ani jsem na něm nebyl - chci auto brzo prodat, ale rád bych vědět, zda má cenu opravovat a jestli se jedná o něco závažnějšího. Mám fabia 1.4 MPi, 50kw, hatchback, r. 2000. Díky za rady!!!

  18. Zahájeno uživatelem Tomas_ek,

    zkratkovitě jede na 3 válce, VAS píše první válec vyměněná nová lišta zapalovací novej vstřikovač na volnoběh a nízké otáčky mrtvola, hulí benzín, smrdí na 3 tis ot jede normálně nad 4 tis jede jako z praku kontrolka check engine dokonce nad 3500 zhasna, pak to nahází dvě chyby vstřikovač a lišta, takže původní pravděpodobně v pořádku i s vstřikovačem první válec pravděpodobně plnej benzínu tak se to dusí při prošlapávání na neutrál nad 3 tis ot nehulí (po jízdě) změřena komprese - na prvním válci hraniční hodnoty 10,9 ostatní kolem 13 co na to Jan Tleskač a proč Bobík nejede? těsnění pod hlavou a rozvody na 80 tkm nyní 102 tkm

      • Líbí se mi
    • 158 odpovědí
    • 38,4tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem zdeno20,

    zdravim vsetkych, mam jednu otazku,neviete ci sa da kupit ovzdusnovaci srob spojkoveho valca.

    • 5 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Dornbos,

    Zdravím všechny, kdo se o toto téma zajímají. Měl bych dotaz, zda má někdo zkušenosti s úpravou vaček + softwaru u cimbu sk. Rozhoduji se mezi klasickým chipem a chipem s výměnou vaček. Mam 44kW MPI a zajímalo by mě jestli se za 190 eur dostanu na těch 64kW, což si myslím, že je hodně slušný, když za 145 eur je jen 53kW :-D. Zajímaly by mě vaše postřehy o výkonu životnosti apd. po téhle úpravě. Na stránkách se pouze píše toto: Motor Fabie pri použití vačky a upraveného programu v RJ dosahuje cca 64 kW. Pri výmene vačky je potrebné nahradiť hydraulické zdvihátka ventilov mechanickými z Felície. Ale nepíše se zde ani jestli jsou v ceně započítány ty zdvyhátka popř. jiné pot…

  21. Zahájeno uživatelem Petr Vavroch,

    Zdravím všechny fabisty :-) potřeboval bych radu, nevíte někdo jak zabránit ztrátě vody z motoru, když je celý motor nově přetěsněn, voda do motoru nejde, kompletní vedení vody je utaženo (spony na hadicích), hadice nejsou nikdy prasklí, nikde neprosakují, nádobky prasklá není. Nevím čím by to mohlo být. Prosím o rady, předem děkuji.

      • Pozitivní
    • 35 odpovědí
    • 24,4tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem milanfe,

    Zdravim vsetkych. Potreboval by som radu. Mam Fabia I 1,4 Mpi 50 kw, LPG. V poslednej dobe mi niekam unika chladiaca kvapalina. Prad cca 5000km som mal menene tesnenie pod hlavou. Bol som v servise kde mi to robili ale nezistili nic kde by sa mohla stracat kvapalina. Tesnenie pod hlavou vylucili. Medzitym som vymenil olej a ked odsrubujem viecko tak je tam malinky povlak a ked som to trochu olizol tak je to prenikavo sladkaste. Moze to byt zase tesnenie pod hlavou? Ist to reklamovat? Uz som vymenil aj nadrzku na nadobke aj prasok nasypal na utesnenie a nic. Za kazdu radu vopred dakujem.

    • 6 odpovědí
    • 7,6tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem peetr,

    Prošel jsem servisní manuál a pořád mi není jasné, jestli je nějaká regulace průtoku vody topením. Na Š120 bylo škrtítko (kapající), při úplném zavření zas kolísala teplota. Tady je to pořád naplno? Když je termostat ještě zavřený, tak to jde jen topením? A jaký vnitřní průměr má trubička v chladiči?

    • 5 odpovědí
    • 4,2tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem matto wednesday,

    Dobrý deň! Mám problém so spojkou na Fabii 1.4 MPi. Keď sú vonkajšie teploty nad 2-4 °C tak sa mi začne blbnuť spojka, a to tak že spojkový pedál mi vracia pružina a nie hlavný valec, mám také podozrenie. Keď zašliapnem spojkový pedál, tak začne zaberať pedál nižšie, ale keď ho napumpujem (v hornej polohe) tak nachvíľu sa spamätá. Skúšali sme to odvzdušniť – nepomohlo. S čím môže byť problém? S hlavným spojkovým valcom, vypínacím valcom, treba to lepšie odvzdušniť? Ako sa dá zistiť, že s ktorým valcom je problém? Alebo so spojkou? Ďalší problém mám s klinovým remeňom, mal som tam originál Contitech, kúpil som si náhradu Rubena. Vymenili sme si, ale odvtedy…

    • 7 odpovědí
    • 5,2tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem kaculikkk,

    ahoj mám dotaz koupily sme fabii rok výroby 2001 a jely sme delší trasu cca 200 km po cca hodině se nám rozsvítila kontrolka serva s vykřičníkem a po vypnutí motoru a zase nastartování zhasla pak po další delší trase se rozsvítila. při jízdách jen po městě nebo kratších se nic neděje jen když se jede dlouho co by to mohlo být?

    • 2 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.