Samozřejmě myslel jsem obsah ne can jako takový to snad ani není možné tím jak je can protokol celkově postavený...
místo šifrování má koncern jiné protiopatření pakety musí chodit v dané periodě, pokud chodí častěji (někdo se pokouší injectnout) tak se to pozná, některé pakety obsahují CRC součet a jiné mají vsobě increment to má například obyčejný tempomat.
Kromě toho serva mám stejný problém. V nouzáku to jede, diagnostika ukazuje 3 závady. Jako prvni se rozsvítila kontrolka na tlak v pneu, ale diagnostika ukazuje mimo jiné čidlo tlaku v rail liště. Zítra ho vymění, ale moc si od toho neslibuji.
Aha, jasný, tak zase takhle kreativně jsem neuvažoval xD
Tak řekl bych, že can bude šifrovanej celej, nebo vůbec, protože jinak by šlo šifrovat maximálně data u toho imobilizéru (aby v tom nebyl naprostej bordel) a tím si pak moc nepomůžeš. Ale zkusím jen tak ze srandy přeměřit
Dostal jsem je ted na auto v lednu, nedostal jsem se do zadne zaludne situace, ale byl jsem velmi mile prekvapeny. Nehuci, na dalnici taky dobre. Barum jsem mel naposled pred dvaceti lety. Oproti Save extremni rozdil.