Přejít na obsah

Lampárna

Tlachání o čemkoliv...


2366 témat v tomto fóru

  1. kdo vic? 1 2

    • 38 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  2. Parkování ve Vídni

    • 4 odpovědi
    • 8.3k zobrazení
  3. Servisní prohlídka

    • 9 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  4. Bouračka

    • 6 odpovědí
    • 2k zobrazení
  5. Sníh 1 2 3

    • 69 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
  6. Jsem dneska zuřil 1 2

    • 26 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  7. Soda Club

    • 4 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  8. nevěra

    • 8 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  9. Nebezpecne rychle couvani

    • 11 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  10. varování

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  11. Prevodovka fabia problem

    • 5 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
  12. Povinne zmluvne poistenie

    • 3 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  13. Rozbite zadni sklo

    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
  14. Prosím o radu

    • 4 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  15. Octavia ze Slovenska?

    • 17 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  16. Abc tuning 1 2

    • 33 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
  17. Vychod SR 1 2

    • 26 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  18. UPC NET - WIFI

    • 7 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  19. Žárovky H7 100w

    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
  20. Krbová vložka

    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  21. Hrajete nekdo hry PSX 2

    • 11 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 6.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý den,mám octavii 2  1,6,nafta,má nájezd 320 000,výměna egr,ele.rozvody,oleje teď v létě. Stalo se mi 2x při startu,že se začala třepat celá kapota,poté jsem nastartovala znovu a už to bylo dobrý.Pri jízdě se snížil výkon a zase se začala trepat celá kapota i plynový pedal,po přidání plynu se to zlepšilo.Prijde mi,že se celkove auto dost klepe,dnes diagnostika,která nic neukázala. Prý mám jezdit dokud se mi nerozne nějaká kontrolka.Nevite co by to mohlo být? Prý možná vstřikování, nebo zase egr? Bojím se s tím jezdit.Děkuji Verca
    • Je to na odvětrání klikové skříně, aby ti v bloku nevznikal tlak a nevyrazilo ti to gufera na klice nebo těsnění mezi vanou a blokem.Jdou v tom jenom výpary. Ta izolace na trubky by mohla stačit, akorát že tady byla již tvarovaná a neorigo se bude asi špatně nandavat. Taky ji mám okousanou,ale zatím to neřeším.
    • Jak píše Peet95, změnilo se zabezpečení. Nejde tam ani nic kodovat. ale zkusit to můžu. Hlavně by mě zajímalo jak přejít na pevný interval s olejem a jak potom resetovat tu výměnu. Zatím mám čas, ale postup co je na O4 predface na youtube a vynulování servisního intervalu tady tak už nefunguje. Neví někdo jak se to dá udělat? 30K na olej jezdit nebudu, max. 15 nebo po roku ven. Olej si budu měnit sám. Děkuji za info.
    • Tak funguje konečně bez problému. Sotva je klíč v poloze zapalování, už se start-stop deaktivuje. Dostat se k tlačítku byl pro mě docela pain, musel jsem nadzvednout celý středový panel. Jestli je nějaká jednodušší cesta, tak s chutí do toho :)
×
×
  • Vytvořit nový...