Přejít na obsah

Videa

Zajímavá videa


Podkategorie

  1. 384
    příspěvků
  2. JasteR a jeho videa

    VIDEA-MěřeníVýkonu-VálcováZkušebna-PROFESIONÁLNÍ CHIPTUNING

    88
    příspěvků

1025 témat v tomto fóru

    • 20 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
  1. Silvestr :)

    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  2. simply clever

    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  3. Simply the best!

    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  4. Sjetej na kole ;)

    • 8 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  5. Skákanie s kamiónom

    • 1 odpověď
    • 5.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  6. Skoda

    • 5 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  7. Skoda

    • 6 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  8. Škoda 105 na útěku

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  9. Škoda 120 Turbo

    • 0 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
  10. Škoda 120 vs Tatra

    • 7 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  11. Skoda 120L drift

    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  12. Škoda 720

    • 3 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
  13. Škoda Citigo

    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  14. Škoda Crashtest

    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
  15. Škoda dortík

    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
  16. Skoda Fabia I

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  17. Škoda Fabia RS - reklama

    • 3 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
  18. Skoda Fabia RS vs Peugeot 206 RC

    • 1 odpověď
    • 4.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  19. škoda fabia S2000

    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Mně to vyjádření nedávo moc smysl. Při zapojené ŘJ J367 se baterie dobíjí "normálně" 13,8 V, při brždění motorem 15,3 V. Osobně jsem to měřil. Auto při tom často upozorňuje na nízké procento nabití baterie, viz zkušenosti uživatelů výše.  Jak může být tento stav bezpečnější, když samo auto upozorňuje na nízký stav nabití, než když se baterie dobíjí trvale 14,3 V (osobně jsem měřil) a baterie je tím pádem trvale udržovaná nabitá, jako v dobách, kdy nebyly s nabíjením problémy?? Nehledě k tomu, že za jízdy dodává energii do auta alternátor, který umí dát 110 - 140 A.  A žádné permanentní chyby v diagnostice jsem si taky nevšiml. 
    • V první řadě, při odpojeném kablíku dobíjení NEPERE do baterky stále max! Dobíjí to trvale klasickými 14,3 V jako v dobách, kdy nebyly s dobíjením problémy.
    • Tak dnes nafta u Tank Ono za 29,90 Kč/ lit.  
    • To je originál z výroby, nebo dodělávané? Na té levé straně nesvítí vůbec nic - blinkr, brzda, koncové? Pokud ale svítí pravá strana tak by to v pojistkách být nemělo. A jestli někde není poškozená kabeláž, tak může být vadná řj rozpoznání přívěsu.
    • Mhev ma urcite to jinak nejde s dsg. Me trvalo 42 dni od objednani k dodani prodejci. Taky exclusiv v hnedy kozce, 110kw, dsg, 19", modra race
×
×
  • Vytvořit nový...