Ja koupil Passat B8 2020 s najezdem 52tis a po par tydnech sem nenastartoval, takze panika, co na tom uz odeslo. Pak sem narazil na tohle forum, baterku sem nastesti jeste nabil, odpojil sem tu hruzu "inteligentni nabijeni" a od te doby je baterka jako nova. Vuz jezdil kratsi trasy uz v DE a svete div se, v cca 35tis byla uz menena baterka, takze se tim nesmyslem ta baterka podle me znicila. Mel sem Hyuinda i30 a v 85tis baterka puvodni jela jak lusk. Kdyz sem jel do AS prehrat SW, tak sem to zapojil a nikdo nic nerikal, takze je to uplne v klidu to odpojit.
Zabudol som napísať že z ľavého svetla je zapnuté aj napájanie na ťažné zariadenie môže to byť kvôli tomu?? Ťažné zariadenie mám už 4 mesiace a doteraz som si to nevšimol
Popraskaný bol.......menený po 250tkm. Mne to robilo ako pravidelne opakujúce sa vibrácie do sedačky, Po výmene som to necítil vôbec. Teraz mám 315tkm už a stále všetko ok.
Na Leone je tiež popraskaný ale vibrácie žiadne, aktuálne má 290tkm už nabehané, rozdiel je ten, že to má adaptívny podvozok a na Octavie mám tvrdé tlmiče Bilstein B8. Ale podľa skúsenosti vibrácie nemajú nič spoločné s tlmičmi.
Náboje som mal menené postupne všetky a nepomohlo, vymenené boli najskôr original tlmiče nepomohlo, vymenil som niektoré silenbloky na zadnej náprave tak isto nepomohlo, až som dostal typ na ten silentblok napravnice a pomohlo. Nerozumiem ale prečo to až tak ovplyvnilo tie vibrácie. Skúšal som aj nové disky, nové pneu, iné disky z iného auta kde to netriaslo a nič.
Inak dokonca na Leone som mal tri disky ohnuté a to dosť a nebolo to skoro cítiť. Po vyrovnaní to ide ako v perínke.
Obávám se, že nejcennější je vlastní zkušenost, protože to, co jednomu bude připadat jako zatlačení do sedaček, tak pro druhého bude zrychlení ne na vteřiny, ale podle kalendáře.