Přejít na obsah

112 témat v tomto fóru

  1. Superb v UK

    • 13 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
  2. cena a sleva 1 2 3

    • 71 odpovědí
    • 25.7k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
  3. Outdoor paket facelift

    • 7 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  4. servisna knizka

    • 6 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
  5. Zabezpečení

    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 28.2k zobrazení
  6. nákup SII v zahraničí

    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  7. Superb dodanie

    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.3k zobrazení
  8. Barvy SII Combi

    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  9. výroba SII

    • 10 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  10. Superb II tuning

    • 7 odpovědí
    • 11.6k zobrazení
  11. California Car Scents

    • 0 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.4k zobrazení
  12. Střešní box

    • 2 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
  13. Superb 1.9 green line

    • 14 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
  14. Superb II - Zaruka

    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
  15. Ikonky na palubce

    • 1 odpověď
    • 4.3k zobrazení
  16. MY2012

    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
  17. Superb II RS

    • 10 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
  18. Superb II Combi fotky

    • 19 odpovědí
    • 6.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj Všem, v současné době mám Kodiaq FL a uvažuji o koupi Kodiaq 2, ale...     "Nové" benzínové motory 1,5TSI dostaly servisně velmi nákladné trakční baterie - MILD malou a Plug-in poměrně velkou. (tím se srovnaly náklady u většího nájezdu a stáří auta s motorizací TDI, kde bude stát raketu výměna DPF).  Otázka je co udělá nové častější vypínání vnitřních válců s karbonováním motoru.   "Nové" nafťáky nebyly nijak přepracovány co se týče u většiny z nich katastrofické spotřeby oleje zejména u silnější naftové verze. Ta slabší verze má obecně spotřebu oleje menší, ale často u ní dochází k netěsnosti gufera na klice - na rozdíl od silnější verze, která olej díky velkým výrobním tolerancím a slabým stíracím kroužkům na pístech spaluje olej ve válcích s naftou a pomalu a jistě zasírá DPF. Ta slabší verze TDI vám zase krásně nakonzervuje podvozek kvůli špatnému těsnění na klice uloženého v plastovém(?!) krytu na bloku motoru - pokud o to nestojíte dá se řešit výměnou modifikovaného těsnění na klice - ale je to poměrně náročná záležitost.         Pokud nebudu dál řešit motorizace a zcela novou ergonomii ovládání tak mi přijde, že Kodiaq 2 je oproti jeho předchůdci chudší o:   - měkčené plasty a tapec na zadních dveřích, kde jsou na novém pouze tvrdé plasty a plastová imitace kůže. - KESSY odemykání na zadních dveřích, kde na novém lze dotykově otevřít pouze dveře přední - vnitřní filcová výplň přední schránky před spolujezdcem, kde nový má jen tvrdý plast - el. zásuvka na 230V AC 150W, kde nový má možnost jen zásuvky na 12V DC - ostřikovače předních světlometů, kde nový nemá ostřikovače předních světlometů - menší palivová nádrž, kde nový má 55l oproti 58l předchozí generace - kaplička virtuálního kokpitu, kde nový Kodiaq nemá zastínění přístrojové desky, která je vystrčená na palubní desku.      naopak co v něm novém přibylo:   + el. ovládané žaluzie před chladičem motoru + 2-ventilové tlumiče + dokonalejší matrix světlomety     a co se bohužel nezměnilo vůbec:   = tragické spotřeba oleje zejména u silnější naftové verze motoru = nevyhřívaný kryt předního radaru, který v zimě namrzá a vyřadí tak adaptivní tempomat (který je nově navíc umístěný níže než tomu bylo u předchozí verze)         
    • Dobrý večer pánové, Mám menší problém se škodou octavíí 1.9 TDI, 77kw, 2005, DSG Jak to tak bývá, přijel jsem úplně v pořádku a už jsem neodjel. Motor na první dobrou nastrartoval a hnedka se zadusil, poté již jen slabě motal a blikla na mě kontrolka motoru, hladiny oleje a abs, jinak vše v pořádku. Provedl jsem diagnostiku a píše to chybu 18058 - pohon datové sběrnice chybí odezva sdružených přístrojů.  Prozatím jsem zkusil kouknout na uzemnění motoru, prohodit batery a zkontrolovat pojistky, budu rád za vaše nápady.
    • 🤣tak to fakt ne, jsem pouze uživatel   Co vím, tak v každým kraji mají svůj odloučený" servis, ale nejlepší je zajet přímo do Strakonic, i dlouhá cesta se v tomhle případě vyplatí!!!! Pozor jsou tam dva servisní: 1. Autogas centrum  2. Autogas centrum PLUS .. mám zkušenost s tím prvním, ale i ten druhý je prej taky v pohodě  ..jsou vedle sebe přes ulici   Aktuálně mám Yeti 1.2 TSI 81 kW DSG, natočeno přes 30 tis. Základ je měnit včas filtry Plynná fáze po 20 tis Kapalná fáze 40 tis 1x ročně revize 600kc, při té zkontrolují plynovou mapu ( např nesmí být chudá nebo bohatá směs) a ještě mi tam před technickou udělají emise. Mám tam Stag 400.. rozhodně to není o tom, že si můžeš vybrat, prostě tato sada pasuje k mému motoru nejlíp.   Spotřeba  - na nádrž benzínu nájezdu cca 750 km  - při spalování LPG vyjedu benzínovou nádrž za 4300 - 4500 km.
    • mam 9mesiac 2017 ano nerozlišuje. ale akceptuje ich. a hlasi a spomaluje.
    • Aha, vidíš, tak to se omlouvám. Já jsem si totiž vygooglil tvé jméno a našel jsem autodílnu Petr Lacina která montuje LPG:)   Ano, právě Strakonice mi přislíbili, že mi to sešteluji. Jenže jsou jaksi na opačném konci republiky. Obecně taky pokládám za nejlepší v ČR, už jen dle recenzí.    Takže jestli se mohu zeptat, jaký teda máš systém a aktuálně jaký motor, kolik na nem máš najeto a jak řešíš servis?
×
×
  • Vytvořit nový...