Přejít na obsah

113 témat v tomto fóru

    • 12 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
  1. Superb v UK

    • 13 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
  2. cena a sleva 1 2 3

    • 71 odpovědí
    • 25.9k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
  3. Outdoor paket facelift

    • 7 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  4. servisna knizka

    • 6 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
  5. Zabezpečení

    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 28.5k zobrazení
  6. nákup SII v zahraničí

    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  7. Superb dodanie

    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.4k zobrazení
  8. Barvy SII Combi

    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
  9. výroba SII

    • 10 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  10. Superb II tuning

    • 7 odpovědí
    • 11.9k zobrazení
  11. California Car Scents

    • 0 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.5k zobrazení
  12. Střešní box

    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  13. Superb 1.9 green line

    • 14 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
  14. Superb II - Zaruka

    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení
  15. Ikonky na palubce

    • 1 odpověď
    • 4.4k zobrazení
  16. MY2012

    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
  17. Superb II RS

    • 10 odpovědí
    • 6.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Trošku tohle doplním a přidám levnou vychytávku. Většinou se opalují kontakty jednoho relé. Zrovna dneska si to začalo dělat co chtělo hned po zapnutí klíčku. Občas se spustily za jízdy, ale šolicháním páčkou se daly zastavit. Včera už ne, ani nereagovaly změnou rychlosti na polohu páčky. Vyndal jsem relé krabičku, zjistil opálené kontakty na jednom, zapiloval, ale skoro nic z těch kontaktů nezbylo. Šáhl jsem do šuplíku, mám tam relata z různých aut. Po chvilce zkoušení jsem si vzpoměl na pojistkovnici z Felicie. Je tam velké černé relé a po otevření jsem zjistil, že je stejné s Octavií. Tak jsem relé přepájel z jednoho do druhého a problém je vyřešen. Náklady: 2h práce a relé cyklovačů z Felicie. K sehnání kdekoliv na vrakáči, ty kontakty byly jak nové. I kdybych koupil origo na Felicii, tak to nebude takovej ranec jako na Octavii a stačí přepájet relátko. Přidávám foto z opravy. cyklovač Felicia vlevo relé Octavia cyklovač Octavia cyklovač s relé z Felicie vlevo relé Octavia
    • „Nemůžeme si dovolit opakovat chyby.“ České automobilky navrhly v Bruselu zastavení další regulace.   https://www.novinky.cz/clanek/auto-nemuzeme-si-dovolit-opakovat-chyby-ceske-automobilky-navrhly-v-bruselu-zastaveni-dalsi-regulace-40510022#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=5&utm_campaign=abtest278_hlavicka_2025_varB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
    • Předělával jsem do Rapida ze starého Golfa kde jsou pod úchyty plastové "vaničky"
    • NO jak jsem psal v předchozím přispevku. udelal jsem generalku motoru a ted to ma takovy dunivy zvuk - jak když maš tunink na vyfuku a dost je to citit a hlavně slyšet uvnitř auta. tak Mě napadl katalyzator jelikož už nevime co by to mohlo byt.
    • v tomto rádiu sú 2 menu pod heslom (ale už si ho nepamatujem. pýtal som ho priamo od čínana). v jednom z tých menu sa pozri či máš nastavene správne auto.  ja som mal toto rádio v O2 pred FL a keď som nastavil správnu komunikáciu tak som to menu na nastavovanie povelovou volantu nemusel vôbec riešiť. a všetko začalo šlapat ako ma.   
×
×
  • Vytvořit nový...