Přejít na obsah

Exteriér

nárazníky, světla, plechařina atd.


1 175 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 2,4k zobrazení
  1. vypalování žárovky

    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,8k zobrazení
  2. Ruční brzda 1 2

    • 29 odpovědí
    • 17,1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6,4k zobrazení
  3. Zpětná zrcátka

    • 0 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 29,1k zobrazení
  4. Těsnění motoru

    • 23 odpovědí
    • 5,6k zobrazení
  5. Koncovka výfuku O1 RS

    • 10 odpovědí
    • 2,1k zobrazení
  6. Prověšené dveře 1 2

    • 41 odpovědí
    • 13k zobrazení
  7. Zamrzani dveri

    • 16 odpovědí
    • 4,2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3,3k zobrazení
  8. svetla

    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4,4k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 4,3k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 12,6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,3k zobrazení
  9. Led diody rs nárazník 1 2

    • 40 odpovědí
    • 9,7k zobrazení
  10. Leve predni dvere

    • 1 odpověď
    • 1,1k zobrazení
  11. světla octavia I

    • 4 odpovědi
    • 2,6k zobrazení
  12. Nefunguju svetla

    • 5 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 6,5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Fyzicky vyměníš jedno rádio za druhé. Poté (pokud je rádio 871D v pořádku) by se ti měl rozsvítit nápis "ochrana komponent". Ten by ti měl odstranit třeba autorizák. Zda ti to udělají a za kolik si raději dopředu ověř. Bývaly to nějaké stokoruny za chvilku kódování a budou chtít nějaký doklad o původu rádia.   Pokud máš nyní aktivovaný Smartlink, měla by se aktivace přenést do 871d.
    • Chtěl bych se zeptat když jste vyměnil za 871d z 871c tak bylo to jen čistě vymena radia? Nešlo žádné kodovani a  Vin kód se změnil podle vozu nebo zůstalo původní vín kód?
    • S pozdravem všem Hned bych měl zdůraznit, že čeština není můj rodný jazyk a že používám Google Translate, takže se omlouvám za případné chyby. Snažil jsem se najít řešení mého problému na jiných fórech, ale bez úspěchu. Jmenovitě je otázka Fabia 2, rv 2007, motor 1.2htp 70hp. Již před rokem se začalo stávat, že při prvním, studeném startu, motor drží otáčky kolem 1100 za minutu a tak dále, dokud se nezahřeje minimálně na 30 °C. Poté to funguje normálně. Všiml jsem si, že k tomu dochází, když jsou venkovní teploty vzduchu zhruba mezi 20 a 30 °C. Pokud je nad nebo pod, motor naskočí a běží na přibližně 900 ot./min, pak klesne na přibližně 800+. Podotýkám, že diagnostika nehlásí žádné chyby. Jaký je váš názor? Měl někdo takový případ? Vzhledem k tomu, že chod motoru úzce souvisí s venkovní teplotou vzduchu, myslím, že snad není vadné čidlo MAP. Díky moc za všechny odpovědi a návrhy.
    • Zdravím, snad podobné téma není někde schované, vyhledávač nenašel... Lze u O3 Předělat bi-xenony na LED svícení?
    • Zdravím všechny. Mam podobný problém. Klima fouká ale nechladí. A ještě jeden a to, že se sahara po vypnutí klíčku točí nejak podezřele dlouho, zhruba asi 5 minut. Tak se domnívám, že by to mohlo mít souvislost. Tipoval jsem to na Relé - doběh větráku chladiče, ale nejsem si úplně jistý. O1 FL 2000 66kw. Předem díky za odpověď.
×
×
  • Vytvořit nový...