Přejít na obsah

Interiér

sedačky, volanty, přeměny interiérů Octavií atd.


1362 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
  1. Sedačky

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  2. odpor místo airbagu

    • 4 odpovědi
    • 7.9k zobrazení
  3. zajimave tema

    • 8 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  4. Klapka vnitřní recirkulace

    • 7 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  5. Klima-mini

    • 5 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  6. praskání - stropnice?

    • 12 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 30.4k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  7. Zadní repro

    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  8. dotaz

    • 2 odpovědi
    • 3.8k zobrazení
  9. vnitrni zpetne zrcatko

    • 10 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
  10. Výměna radia

    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  11. Budiky s PC

    • 7 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  12. Pískání

    • 2 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
  13. houká

    • 3 odpovědi
    • 4.3k zobrazení
  14. HELP se soucastkou

    • 2 odpovědi
    • 1.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • rs tam ma v normalnom narazniku naletovanu tu listicku , vyzera to ako u ciganov  
    • Kluci jaky je rozdil u natazniku faceliftu? Lisi se treba bezna verze od sportlinu a RS, jen tim spodkem. Slo bynkouoit spodek z  RS nebo sportlinu a nacvaknout na behna naraznik? A jak to je s maskou? Jsounstejny tvary a rozdil jen v barve, chromu? Mam chrom a libila by se mi cerna.  Krytky radaru jsou zamenne?
    • Caute, mozno budem zas otravovat ale opat otazka pre majitelov motorov CRMB. Nevsimli ste si ze ked vonkajsia teplota vzduchu klesne pod 2 stupne tak sa vam DPF rychlejsie plni? v zime som schopny spravit maximalne 270km medzi regeneraciami po okreskach a 200km po dialnici (nevymyslam si ale je to tak). Ked som pozoroval ako rychlo sa plni DPF tak paradoxne namerana hodnota naplnenia sadzami sa oproti teplejsim dnom nezvysila ale vypocitana hodnota ide 2-3x rychlejsie a vsimol som ze ze nezalezi na zatazi ale na otackach (v lete pri dialnicnej rychlosti 130 a 2200ot sa plni na 6 priblizne 30-40mg/km a rovnako na 5, ale ked sa teplota znizi tak ta ista trasa na 6 sa plni 80mgúkm a na 5 az 100mg/km). Katalyzator je funkcny a pri ustalenej jazde zacne postupne namerana hodnota sadzi klesat. Podotykam ze spotreba nesla o velmi vyssie ako sa schladilo a vstrekovace funguju spravne (odskusane  a otestovane na stolici). EGR ventily sa pri zmene teploty nijak nezmenia a pracuju rovnako akoby bolo teplo alebo aj -3 stupne. Pre zaujimavost v lete dokazem ist bezne 400km medzi regeneraciami na dialnici a na trase Banska Bystrica-Praha (550km) som dokazal ist z domu s cerstvo zregenerovanym DPF bez regeneracie (namerana hodnota sadzi bolo v prahe 10g a vypocitana 22,7 (uz by zacalo regenerovat)
    • Doplnim, codlo teploty vlavo a vpravo je identicke. Vymena cidla a klapkaotvorena naplno manualne  neovplyvnila teploty vlavo a vpravo. Vsetky klapky funguju, cifla vlavo vpravo myslim tiez(bez diagnostiky). Radiator na uz odtok chladnejsi, takze zase pusta menej tepla. Okrem raduatora ak je nieco este vadne, tak uz len riadiaca-climatronic.
    • VID-20241125-WA0001.mp4     Zvuk nutný🤣🤣🤣
×
×
  • Vytvořit nový...