Přejít na obsah

Interiér

sedačky, volanty, přeměny interiérů Octavií atd.


1360 témat v tomto fóru

    • 11 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 14.2k zobrazení
  1. vlhko pod kobercem

    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
  2. MOTOR ASV

    • 2 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
  3. Potahová latka

    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
  4. Climatronic

    • 5 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  5. Drzak bryli 1 2

    • 31 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
  6. demontáž ofuků

    • 12 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  7. Radicka na 1.6(55)

    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  8. air bag

    • 9 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  9. topeni

    • 14 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  10. Palubní PC

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  11. Topení

    • 23 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 75 odpovědí
    • 22.8k zobrazení
  12. foto rs interiéru 1 2

    • 39 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  13. loketka 1 2

    • 27 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
  14. Pojistky dveří

    • 8 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  15. Cvakání v palubovce

    • 5 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  16. Octavia TDi 2001 1 2

    • 37 odpovědí
    • 9.2k zobrazení
  17. OCTAVIA

    • 7 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  18. Z volantu do palubky

    • 7 odpovědí
    • 2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @Skoda Rapid   Souhlasím, že 4x4 je trochu těžší, ale i tak má 4x4 TSI menší hmotnost než plně vybavený 110kW TDI L&K, takže tlak v pneumatikách 2,9 mi nedává smysl pro každodenní používání, zvláště pokud někdo řídí auto většinu času sám.
    • Dunlopy mám od nového auta 10/2019 a najeto 38tisíc. No řekněmě, že na letních 26-28tisíc. Přední měli o cca 2,5mm horší vzorek, tak jsem pneu nechal v zimě vyvážit a přední jsem hodil dozadu. A při první jízdě jsem se zhrozil, jak začaly hučet. Tlaky pneu dobré. nehážou. Pouze plynule hučí. A to mám celé auto včetně podběhů kvalitně odhlučněno.   Mám podezření, že a) jsem si příliš zvyknul na služební Scalu a zároveň na zimní 15" Barumky b) jsem zjistil, že původní přední pneu mají boční "kanálky" jaksi obroušené hrany. Ty původně zadní mají hrany ostré a na pneu trochu vystupují a příjde mi, že právě to je to proč tak hučí. Zkusím jezdit a sledovta, zda se ty hrany obrousí jako na původních.   Vzorek mám velmi dobrý a jsou na dvě sezóny určitě, tak je mi líto je měnit.    
    • @Patrik Tomáš Ahoj, příspěvek jsem přesunul do existujícího tématu o této problematice. Název tématu "Pomoc" taky nebyl nejšťastnější. Pokud se chladící kapalina dostává přes topení do interiéru, bude to tenhle problém:   Ale pokud se v expanzní nádobce objevují usazeniny, viděl bych to ještě na další nesouvisející problém. Buď nějaká špatná/nekvalitní degradující chladící kapalina nebo třeba těsnění pod hlavou.
    • @JackP Díky za tabulku 👍   Z tabulky je patrné, že pouze silnější motory (195kW - takže větší zatížení) a/nebo s podvozkem 4x4 (větší hmotnost) mají větší tlaky, jinak 2,5. Nehledal bych v tom nic dalšího a jak psal @hamoun foukal bych podle předepsaných hodnot.
    • @Karloscitigo Ahoj, příspěvek jsem přesunul do existujícího tématu o podobné problematice. Bez samostatného signálu pro buzení rádia připojeného na stálých 12V, asi žádné řešení neexistuje. Záleží teda, co konkrétní typ rádia podporuje/umožňuje. Pokud to není nějaká levná Čína, mělo by to umět. Na spínaných 12V to bude, přesně jak popisuješ a bez zapnutého zapalování rádio nepůjde zapnout. Zdá se ale, že ta redukce z odkazu s tímto počítá a má tam samostatný vodič, přesně pro tuhle funkci. Stálé napájení si to teda bude brát z původního konektoru a spínané je potřeba natáhnout od některé pojistky. Co všechno je v Citigu spínané, ale nevím. Vyzkoušet to, by ale neměl být problém.
×
×
  • Vytvořit nový...