Přejít na obsah

Interiér

sedačky, volanty, přeměny interiérů Octavií atd.


1360 témat v tomto fóru

  1. Řadička 1 2 3

    • 69 odpovědí
    • 14.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  2. Carbon od Milotecu

    • 5 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  3. Palubní deska 1 2 3

    • 51 odpovědí
    • 14.1k zobrazení
  4. dělící přepážka

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  5. klimatizace

    • 8 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  6. ofuk na přední okno

    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 7.1k zobrazení
  7. tapec v kufru

    • 11 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 9.9k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  8. dvere

    • 9 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  9. šíbr

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  10. Řadička O1

    • 10 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  11. rezerva O1

    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  12. Plasty u volantu

    • 12 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  13. climatizace

    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3k zobrazení
  14. Výplň dveří

    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  15. alarm

    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
  16. Sedačky

    • 4 odpovědi
    • 3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zajímavé je, že u OI i Rapida jsem musel ložisko zničit a byl jsem rád, že jsem vnitřní kroužek ložiska vůbec dostal majzlíkem ven. Přitom to vypadá na úplně stejnou konstrukci, i když čep i náboj kola mají jiná čísla. Asi je tam použita jiná tolerance na hřídeli. Holt těžší auta s větším rozchodem. 
    • To mi v servise neřekli, podle mě to taky neví. Osobně to tipuji na alternátor respektive jeho volnoběžku, protože zvuk se mění při zatížení alternátoru spotřebiči.
    • Také nerad jezdím na sport a to z důvodu ze pak převodovka nemumoznuje plachtění a pokud člověk nemá potřebu akcelerovat tak dochází k brzdění motorem. Jsou úseky kdy je  schopno auto ujet plachtěním z kopce několik kilometrů. Tady opravdu brzděním motorem nemá vůbec žádný smysl. 
    • Ja osobne nerád jazdím na S, mne vadí to vytáčanie a držanie nižších prevodov. Pri tomto mhev systéme mi nijak nevadí, keď sa to hýbe v Dčku. Tá pomoc generátora tam je cítiť a nejak to tam ani neklepe ani neškube na tých nižších otáčkach.
    • Mám auto od 08/2024 a byl jsem na nervy- proto jsem založil tenhle dotaz ale teď po aktualizaci SW musím říci že se auto zásadně zklidnilo - byl to nějaký mnoha GB update někde z přelomu roku. Štve mě že na to nedělají žádné svolává my očividně tam btlo hodně oprav a člověk jezdí měsíce se starým SW.  
×
×
  • Vytvořit nový...