ŠKODA CITIGOe iV začíná 124 let po založení společnosti nová éra automobilky ŠKODA AUTO. Tento čtyřmístný mini vůz je první sériově vyráběný vůz ŠKODA, který je výhradně poháněn elektromotorem o výkonu 61 kW.
O.K. takže je to v podstatě pasé co psal Freda s těmi dvěma jednotkami. Právě se k tomu už nikdo nevyjadřoval a je to již 7 let, tak mě to zajímalo. Díky
Ak nejazdíš extra dlhé trate, prípadne to neriešiš napr. kvôli "uspokojeniu" požiadavky partnerky, tak sa na to vykašli! Tá "masáš" naozaj nestojí za to.
@denial - Neznám nikoho kdo by měl s Vervou 100 problém. Navíc se dá i dlouhodobě skladovat. E10 to je, ale to je maximální hranice která tam může být. Nemá biolíh ale etér. Určitě je to lepší složka než biolíh a navíc má v sobě aditiva. Verva 100 je drahá, ale jednou za čas proč ne. Ideální natankovat na zimu když se mín jezdí než aby byl v nádrži líh který váže vodu, podporuje korozi a hlavně po čase se může začít oddělovat pokud se málo jezdí. Dal jsem Vervu 100 i do elektrocentrály která jezdí jednou za rok a žádný problém.
Přesně na toto jsem čekal a ihned jsem napsal do servisu s žádostí o výměnu. Uvidíme jak se k tomu postaví. Přinejhorším si Vás dovolím použít jako precedent
Díky moc!
A máme tu prvního vítěze. Upřímně gratuluji takhle brzy jsem to nečekal. Takže se potvrdila moje slova "mladý voják se stará, mladý voják má".
Budeme si muset řešit každý po své linii. Ať to jezdí !!!