Přejít na obsah

Motor 2.5 TDI


134 témat v tomto fóru

  1. Rozvody na SI 2.5 TDI 1 2 3

    • 65 odpovědí
    • 33.8k zobrazení
  2. Motorový olej 1 2 3 4 5

    • 108 odpovědí
    • 45k zobrazení
    • 39 odpovědí
    • 45.4k zobrazení
    • 43 odpovědí
    • 23.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 626 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 822 zobrazení
  3. CHIP, zvýšení výkonu 1 2 3

    • 65 odpovědí
    • 18.4k zobrazení
  4. Chyba motoru P1857

    • 4 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 754 zobrazení
  5. Podivný volnobeh

    • 16 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 22.6k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 24.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  6. Generátor

    • 0 odpovědí
    • 920 zobrazení
  7. Motor 2,5 netopí

    • 11 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 23k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 19.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Katalyzátorem by to být nemělo. Něco není po generálce motoru 100% v pořádku... Výfukový systém těsní? Nejsou špatně nastaveny rozvody/ventily? 
    • Minulý piatok vymenená RJ kamier.... Ubehol týždeň: 
    • Trošku tohle doplním a přidám levnou vychytávku. Většinou se opalují kontakty jednoho relé. Zrovna dneska si to začalo dělat co chtělo hned po zapnutí klíčku. Občas se spustily za jízdy, ale šolicháním páčkou se daly zastavit. Včera už ne, ani nereagovaly změnou rychlosti na polohu páčky. Vyndal jsem relé krabičku, zjistil opálené kontakty na jednom, zapiloval, ale skoro nic z těch kontaktů nezbylo. Šáhl jsem do šuplíku, mám tam relata z různých aut. Po chvilce zkoušení jsem si vzpoměl na pojistkovnici z Felicie. Je tam velké černé relé a po otevření jsem zjistil, že je stejné s Octavií. Tak jsem relé přepájel z jednoho do druhého a problém je vyřešen. Náklady: 2h práce a relé cyklovačů z Felicie. K sehnání kdekoliv na vrakáči, ty kontakty byly jak nové. I kdybych koupil origo na Felicii, tak to nebude takovej ranec jako na Octavii a stačí přepájet relátko. Přidávám foto z opravy. cyklovač Felicia vlevo relé Octavia cyklovač Octavia cyklovač s relé z Felicie vlevo relé Octavia
    • „Nemůžeme si dovolit opakovat chyby.“ České automobilky navrhly v Bruselu zastavení další regulace.   https://www.novinky.cz/clanek/auto-nemuzeme-si-dovolit-opakovat-chyby-ceske-automobilky-navrhly-v-bruselu-zastaveni-dalsi-regulace-40510022#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=5&utm_campaign=abtest278_hlavicka_2025_varB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
    • Předělával jsem do Rapida ze starého Golfa kde jsou pod úchyty plastové "vaničky"
×
×
  • Vytvořit nový...