Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 TDI

  1. Zahájeno uživatelem octaviabenzin,

    Ahoj, mám problém na svém Superbu 2 2.0 tdi CFFB. Za studena mi něco cvaká v motoru(takové kovové cvakání), je to ale nepravidelně, jednou to je a jindy vůbec. Stačí chvilku ohřát a je to pryč. Před nedávnem výměna všech vstřiků, nové rozvody a spojka. Myslel jsem že to cvakají ty vstřiky ale je to tam pořád. Byly by slyšet třeba načaté hydroštely? Prosím o radu. Díky

  2. nazdar...na aute skoda superb 2,0 125 kw CBBB 2010 mi pocas jazdy pri akceleracii vyskocila kontrolka zhavenia...a blikala...vypol som motor a prestalo to..to sa mi zopakovalo asi tri krat v priebehu tyzdna...a potom ked sa to stalo na stvrty krat uz sa rozsvietila kontrolka motora....zasiel som na diagnostiku a tam mi vyskocilo chyba riadenia skrtiacej klapky a to tak ze bol signal preruseny....chyby mi vymazali a ok bolo a potom sa priebeh opakoval.....zase tri krat zhavenie a potom kontrolka motora.......ta kontrolka zhavenia mi vyskakovala len ked som mal motor ma 3000 otackach.....pomoze vymena skrtiacej klapky????vycistena bola...dakujem

  3. Zahájeno uživatelem Chlumec,

    Zdravím. Pri sešlapávání spojky pro zařazení mi lehce vybruje pedál do nohy. To je normální? Auto mám 1,5 roku a dělá to do začátku. Děkuji

  4. Zahájeno uživatelem Cetka,

    Dobrý den, jsem tu nový a chtěl bych se zeptat, koupil jsem jeteho supa rv.2011 125kw 4x4, jsem již objednán do servisu, ale chtel bych se dozvedet jestli nááhodou netušíte co může zpusobovat cuknutí po přeřazení. Je to sporadické, ale nejčasteji se to projevuje po přeřazení cca vterinu, jakoby motor nemel výkon, pak " jakoby cukne" a vse je ok, pridani plynu, brzdeni .... uz se neprojeví jen pri zarazení, jako kdyby proste na chvilku vynechal...Dávám to na kontrolu vstriku a celkovou diagnostiku.... ale nevím co cekat. Díky

      • Pozitivní
    • 31 odpovědí
    • 16,1tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem pavelak,

    Zdravím Mám takový problém s autem. Nevím jestli už to tady někde bylo. Jedná se o to že auto někdy při zastavení třeba na křižovatce drží otáčky na 1000 a cuká. Po ujetí třeba 60 km to zase přestává. Otáčky normálně spadnou a auto je v klidu. Vstřiky jsou všechny nové. To bylo první co jsem nechal udělat. Na autě není filtr pevných částic Nevíte čím by to mohlo být? Děkuji z radu

    • 14 odpovědí
    • 3,9tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem JakubKohak,

    Zdravím, vlastním škoda superb 2 facelift, 2.0tdi125 kw. Kde najdu čidlo teploty chladící kapaliny ? Děkuji moc za radu

    • 0 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem beefeater,

    Ahoj, často při kratších pojezdech po městě apod, se mi rozsvítí žhavení a následně chyba motoru .........diagnostika ukazuje toto: viz obrázek Když jedu dlouhé traťe tak nic. Občas se také stane, že při rozjezdu z jedničky na dvojku auto začne cukat. Zkoušel jsem několikrát i přes diagnostiku regenerovat filtr ale po chvilce ježdění se rozsvítí žhavení opět... Není to náhodou ERG ventil?

      • Pozitivní
    • 38 odpovědí
    • 10,8tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem visekv21,

    Zdravím. Mám možnost koupit Superba II, r.v. 2013, 2.0 TDI 125 kW, DSG, který má najeto 170.000 km. Je to ještě v pohodě, nebo budu jen cpát peníze do oprav a servisů? Šli byste do toho? Ročně najedu cca 25.000 km a měl bych ho tak na 3 roky. Díky za názory a rady, na co si dát bacha a kolik mě můžou stát opravy.

    • 10 odpovědí
    • 44,2tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem sibik,

    Ahoj, chtěl bych poprosit o radu co s motorem 2.0 TDI 103 kw - Superb II (2012) Jedná se o studené starty - a to spíše v případě není li auto nastartováno nějakou delší dobu 2-3 dny, při nastartování studeného motoru ten den, se nic takového nejeví. Situace je tedy taková že při nastartování motoru začne motor lehounce klapat a když je studený a přidám a jedu kolem 2000 otáček tak začne klapat (viz. video https://youtu.be/CgdQhH0-53k - po dání blinkru jde slyšet ) a prostě sebou škube tak, že není nějak extra možné nějak extra zrychlit. Po nějakých 2-3 km někdy i dříve se to uklidní a motor jede za tepla krásně. Chtěl bych tedy poprosit o radu, co by to …

      • Pozitivní
    • 6 odpovědí
    • 3,4tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem adamhain,

    Dobrý deň, mám motor 2.0 TDI 125KW CBBB rok 2009 najazdené 300tis, dnes po naštartovaní mi začalo trhať celým autom, myslím že od motora, trvalo to asi 20 sekúnd, potom som vypol auto, po následnom naštartovaní to už nerobilo. Viete čo by to mohlo byť?

    • 1 odpověď
    • 1,4tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem mc.mazi,

    PROSÍM O RADU! Nedávno jsem zjistil, že cítím při rozjezdu menší cuknutí. Připadalo mi to, jak když tam nejde palivo. Vždy to udělá druhý den ráno, když auto celou noc stojí. Potom se mi to za celý den nestane. Měl jsem akorát před intervalem výměny oleje a filtrů, tak jsem doufal, že to bude dělat palivový filtr, ale bohužel. Dělá to pořád a tento týden se mi už 2x stalo, že první nastartování hned chcíplo a musel jsem startovat ještě jednou a potom už vše celý den chodí na jedničku. Diagnostika nic nenašla a nevím čím mám začít, abych tuto záhadu odstranil. Budu vděčný za Vaše rady. Díky není to 4x4, to už jsem se tady na fóru dočetl, že u nich se něco…

  12. Zahájeno uživatelem binuu,

    Ahoj! Prosil bych o pomoc Před týdnem jsem si koupil skodu superb 2 2.0tdi 125kw s 6.stup DSG a až po koupi jsem zjistil že když si motor vytočím jak při jízdě tak při stání kolem 1200-1500 rpm tak motor začne hlasitě bručet,rachtat,..... prostě vydávat divný zvuk ale nad 1500 rpm už je zase v normálu...Nebo když si motor vytočím třeba do 2000 a pak pustím plyn tak při 1500 se to zase začne...Mohl byste mi prosím poradit čím to může být? Vstřiky asi ne protože při stání se motor vůbec neklepe,dvouhmoťák asi také ne,aspoň si to myslím protože vždy jsem měl benzín tak se v tom vůbec nevyznám.Předem moc díky za vaše rady!! PS: Viz video

  13. Zahájeno uživatelem lee76,

    Dobrý večer, rozsvítila se mi kontrolka motoru a při ní na volnoběh vytočím max 2000 otáček nicméně za jízdy můžu točit i přes. Kontrolka mi svítí nepravidelně. Na diagnostice mi to hlásí tuhle chybu: 4871 - obvod chladicíhoventilu zpětného vedení vyfukovacích plynu P2425 00(175) - přerušení poradíte mi někdo, co s tím. děkuji

    • 9 odpovědí
    • 5tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Honzza,

    Nesetkal se někdo s tím, že při plné akceleraci, kdy převodovka DSG vytáčí motor k omezovači aby pak přeřadila na vyšší kvalt, tak drží zbytečně dlouho maximální otáčky a až pak přeřadí? Je to prodleva řekneme 2 vteřiny. Na YouTube při plné akceleraci převodovky ihned při maximálních otáčkách přeřadí nahoru. Převodovka se tak chová jak před, tak po chipu motoru. Převodovka servisovaná. Nájezd 120tkm. Nic mě nenapadá, jinak převodovka řadí normálně, ale toto mě zaráží proč se tak chová.. Bývalému majiteli chtěli supa ukrást, ale nenastartovali, vzali jednotku, která je za budikama. Ta se dávala poté nová. Nevím k čemu tato jednotka slo…

    • 5 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Vlady25,

    Zdravim, mam Superba r.v. 2012 2.0 CR 103kw CFFB 135000km.....posledne dni pozorujem akoby mi isla hore spotreba. Vzdy ked idem zo studenym motorom ako prvy idaj naskocil na PP cca 12-13 l a postupne to klesalo dole...potom sa to cca po par km ustalilo napriklad na 6,5 a pri jednej dvoch prudkych akceleraciach to skocilo max na 6,6-6,7. Teraz mam pocit ze prvy udaj ktory naskoci na pp je cca 14-15 a ked sa to pao par km ustali na cca tych 6,5 tak pri prudkom zosliapnuti plynu mi skoci priemerka az na 7 cca. Jedna sa m o to ze pri normalnej jazde a jazdr na tempomat som schopny spravit aj 4,9 spotrebu ale pri pridavani akoby to pod zatazou tlacilo viac nafty. Ak zoslapnem …

  16. Zahájeno uživatelem sipmart,

    myslím, že škodovka udělala dobrou věc a prostě se lidi nemusí bát, že je výměna filtru pevných částic bude stát hromadu peněz...je to přijatelné řešení pro motoristy i "ekologisty".... http://www.auto.cz/velky-test-filtru-pevnych-castic-skodu-octavia-1-6-tdi-jsou-drazsi-skutecne-lepsi-108610

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem 3T52,0,

    Ahoj, potřeboval bych pomoci s následujícím: od začátku léta řeším problém s klimou a občasném přehříváním motoru v těchto vedrech. Klimatizace začíná chladit někde od 2300 ot.min. do té doby fouká jen teplý vzduch. Jakmile se dostanu nad 2300ot./min tak je auto jako mrazák. když jsem otevřel kapotu tak jsem zjistil že se ani jedna vrtule netočí tudiž se motor občas přehřívá a klima nechladí. Dnes jsem zkoušel prozvonit elektro instalaci a z konektoru větráku do ŘJ signál normálně jde, stálé plus a mínus na konektoru také je a když jsem zkousel prozvonit ten slabý kabel co vede do el. čerpadla před vanou tak také v pořádku. výměnu ventilátorů také už mám za sebou a tima …

    • 5 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem 3TFlash,

    Ahoj dnes kdyz jsem v centru jel tak se mi trochu zvedla rucicka chladící kapaliny. Kdyz jsem se rozjel vice tak se zase uklidnila a vratila se. Ale kdyz jsem otevřel kapotou tak se ani jedna vrtule netocila. Diag mi pise chybu P0480 co ze chyba nejakeho relé na chlazeni. Kde mam hledat chybu ? Rekl bych ze jit pi tom rele ale kde ho najdu a jaké ma oznaceni ?

    • 3 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Rudolf11,

    Diagnostika ,závada váhy vzduchu. Po výměně stále max. ot. 2500. auto zdáse stále v nouzovým režimu. Prostě nevim......

      • Pozitivní
    • 13 odpovědí
    • 6,1tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Miroslav Hruška,

    Ahoj, stala se mi teď v předchozích dnech celkem zajímavá věc. Taknoval jsem naftu na pobočce Benziny v Bystřici u Benešova. Když mi zbývalo v nádrži asi tak 6l (dojezd 80km) tak mi bliknul na maxidotu porpvé za celou dobu DPF filter (najto 160k). Byl jsem zrovna v Holešovicích, tak jsem počkal ma menší provoz a protáhnul auto na trojku po ulici v Holešovičkách. DPF zmizel, ale prakticky ihned mi začala blikat ikona žhavení a motor se přepnul do nouzového režimu. Zajel jsem v Holešovicích do HAVEX, kde mi to šoupli na VAG a prý jim to ukázalo poruchu ventilu zpětného vedení výfukových plynů, tedy EGR ventil. Oprava prý ccá 18-20k, práce na dva dny. Auto …

    • 6 odpovědí
    • 4,5tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem radhola,

    Všechny zdravím a prosím o radu, dnes se mi dvakrát stalo, že po ujetí cca 4km se po vypnutí motoru spustily ventilátory chlazení v motoru. Jel jsem pomalu po městě, venkovní teplota 12 C. Je do divný,proč to ...................... Suberb II 125 kW,2010

      • Pozitivní
      • Negativní
    • 17 odpovědí
    • 15,6tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem nestresuj,

    Caute v poslednej dobe som si vsimol ze pri rozbiehani a na 2 a 3 medzi otackami 1500 - 2000 obcas motor tak cukne ako keby v zabere stratil nachvilku vykon a hned nabehne cize citit take jemne trhnutie cim to moze byt sposobene nemate niekto skusenost? jedna sa o superb 2009 2.0tdi 103 kw manual

      • Negativní
    • 2 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem robko151,

    Ahojte, jedná sa o auto SII 103kW PD DSG kod motora BMP. Dnes som umyl auto s wapkou, poriadne som vystriekal a ked som naštartoval tak divný zvuk bolo počut od motora. Akokeby niečo v motore klepalo, ked som pridal tak bolo horšie. Auto stalo cca 3-4 hodiny a už to nerobilo, bolo minimálne počut. Čo to mohlo byt? Další problém mám s olejom. Olej stále mám asi 1 cm nad max. rizkou. Aj po výmene. Už som čítal také že nafta v oleji? auto má najazdeno 210 000 km. Umna je od 160 000km. Poradte prosím vás. Dikes

    • 4 odpovědi
    • 3,1tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem SRowars,

    Zdravím, mám problém s dvojkovým Superbem 2.0 TDI-PD (BMP), r. v. 2008... Nejdřív se rozsvítila emisní kontrolka motoru a na diagnostice mi vyjel tento výpis (viz obr. 1). Pak sem vyměnil tenhle senzor, adaptoval a spustit regeneraci filtru pevnejch částic. Všechno zhaslo, ale následnej den se rozsvítil znovu filtr pevnejch částic (předpokládám, že opět regenerace), kterej pak zhlasl, avšak po dalším nastartování se rozsvítila zas emisní kontrolka. Po opětovným napíchnutí na diagnostiku, to hlásí zas toto (obr. 2). Nevíte, prosím, co náhodou s tím? Díky.

  25. Zahájeno uživatelem bigletadlo,

    Zdravím chlapy. Odešel mi ventil ovládání turba. V autě mám číslo 4011188G, ale na webu Škody je číslo 4011188AP (Sada opravárenská pro turbodmychadlo prvovýroba). Všechny tyto díly jsem našel na netu, ale našel jsem i číslo 4011188. Moje otázka je, zda je jedno jaký označení mám koupit (myslím ty koncovky) a čeho se mám tedy držet, když v autě mám G, Škoda má AP, ale na netu se dá sehnat 4011188. Díky

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.