Motor 2.0 TDI - Stránka 9 - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI


348 témat v tomto fóru

    • 6 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 6.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 7.6k zobrazení
  1. 2.0 TDI CFFB 103 kW rozvody 1 2

    • 34 odpovědí
    • 19.8k zobrazení
  2. turbo netěsnost

    • 1 odpověď
    • 4.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.5k zobrazení
  3. Long Coding

    • 0 odpovědí
    • 939 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 45.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 21.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 11.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  4. Bručivý zvuk motoru

    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  5. Škrtící klapka sání?? 1 2

    • 31 odpovědí
    • 72.5k zobrazení
  6. Filtry - čísla dílů

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 17.4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 15.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 26.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • je to jedno kedze mas dane dva pevne body medzi ktore ju srobujes ... budes si musiet motor potiahnut aby si trafil zavity to je vsetko 
    • Úprava u Šímy dopadla tak, že automat při jízdě do kopce, do kterého jsem v té době jezdil už asi 7. rokem s několika auty přeřazovalo mezi rychlostmi jak zblázněné. Jak kdyby nevědělo co tam má být za rychlost. Když jsem jel ten den po remapu dlouhou trasu, kterou jezdím pravidelně stejnou dobu, tak to v podstatě do rychlosti nad 100 kilometrů v hodině neřadilo 7. rychlostní stupeň. Místo využívání setrvačnosti motor neustále brzdil. Když jsem to Šímovi psal, odpověděl mi, že to je to tak správně.  Později se k tomu snad i přiznal, že nahrával nějakou neaktuální verzi (nevím, asi nechtěl platit za aktualizace a tak nahrával do aut něco starého) a nabízel úpravy.  Nemusím dělat 35 let s auty ani mít vlastní autoservis na to, abych poznal jestli je něco zprasené nebo ne. Že se neměl k nápravě a označoval to jako "tak je to správně" je úsměvné. Zajímalo by mě, kolik lidí, kteří dělají remap s tebou budou 3 hodiny jezdit a ladit řazení tak, aby to vyhovovalo řidičovi. To by pak stálo nesmysl. Jako správný postup vnímám fakt, že je vyladěná verze SW, která nahradí tu původní a která je optimalizovaná tak, aby nezpůsobovala to, co originální SW, který nesmyslně podtáčí motor kvůli emisím a kvůli kterému při jízdě ve městě rezonuje půlka auta.  Úplně to samé je pak úprava SW motoru (chip). Já fakt nechci jako amatér říkat co je super a co je špatně, ale chci, aby mi někdo upravil řídící jednotku tak, aby byla reakce na plyn rychlejší a zvedl se rozumně výkon motoru. Fakt nepotřebuji sedět v autě X hodin a testovat co mi asi tak vyhovuje. Jak psal e1. taky (a to doufám) nechodíš do kuchyně v restauraci za kuchařem, aby si mu říkal jak by si chtěl udělat jídlo. Nebo když někomu měníš olej v autě, tak musí být u toho a ptáš se kolik tam toho oleje ještě chce? Když by si ho tam dal málo, tak mu řekneš, "ale pane, to je vaše chyba, vy jste u toho měl stát a říct mi kolik tam toho oleje chcete"....
    • zakladny cockpit 10 palcovy ma len 1 budik a nejake zakladne moznosti- 1. budik otackomer a rychlost ukazuje digitalne  v pripade virtual cockpitu su 2 budiky samostatne - na rychlost a samostatne na otacky tak ako sme zvyknuty z klasickych aut + vacsie moznosti zobrazovania + daju sa premietat aj mapy na virtualnom cockpite ak je ten vyssi balik s 13" infotaimentom atd
    • uz je finalna podpora , pouzivam sem tam chatgpt pocas jazdy. Zatial funguje v cestine a anglictine.
×
×
  • Vytvořit nový...