Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 TDI

  1. Zahájeno uživatelem T4urQs,

    Ahoj všem, nedávno jsem si všiml divného zvukového projevu motoru (250.tis) na volnoběh při sešlápnutí plynového pedálu. Od motoru je slyšet slabé rachtání, bzukot. Po vyšlápnutí je zvukový projev pryč. Ukázka z jiného auta Stejný problém se tu řešil již v minulosti Za jízdy si toho člověk ani nevšimne, ale popravdě mne to celkem znepokojuje. Nevím zda-li může mít daný zvuk nějakou spojitost s mým dalším ,,problémem,, který jsem nedávno vypozoroval. Pokud je auto v provozu a sešlápnu plyn, na otáčkoměru spadne ručička lehce o 1 políčko a pak začne stoupat. Po vyšlápnutí plynu dojde opět k poklesu a …

    • 0 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Jochanan,

    Ahoj vsem, najde se tady nekdo, kdo by poradil kde ve VCDS nastavit hodnotu filtru pevnych castic po vymene dpfka za novy? Nasel jsem, a ted nevim, zda to napisi dobre, nejsem ted u diagnostiky, v motoru, zakladni nastaveni, a tam myslim nastaveni hladiny oleje/dpf a tam jsem dal hodnotu "0" a nejsem si jist, zda je to ono. Byla tam hodnota 249ml, coz odpovidalo zaplneni dpf pred vymenou. Ted je tam teda hodnota 0ml. Udelal jsem to spravne? Diky Honza.

  3. Ahojky, tak jsem tu znova s zadosti o pomoc. Mam Supa 2012 2.0 TDi 125 kW 4x4. Nastartovani motoru v pohode, ale obcas se stane, ze kdyz se rozjizdim, zdechne mi to, jako bych mela zarazeny vyssi kvalt. Pri jizde se mi rucicky ukazatele jak rychlosti tak otacek mirne kmitaji nahoru dolu, pri volnobehu nekolisaji. Myslite, ze by to mohl byt maf. Na diagnostice mi to nic neukazalo, v autoservisu si opet niceho nevsimli... nevim, jestli to kolisani a rozjizdeni maji nejakou souvislost, ale tak nejak citim, ze tomu motoru neco chybi. Prijde mi i dost hlucny v otackach od 1500.... ps: jsem prebarvena blonska, ale na trojku se fakt nerozjizdim

  4. Zahájeno uživatelem Chlumec,

    Zdravím. Všiml jsem si že při sešlápnutí spojky při startování je slyšet takové lehké cvaknutí nebo klepnutí. Nevíte co by to mohlo být? Díky

    • 4 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem boriso11,

    Ahojte. Kupil som SII 2012 CFFB 190T km 103 DSG no mam maly problem. na P na volnovehu pridam plyn a pustim ho tak ked otacky motora padaju tak tesne pred tym ako sa dostanu na volnobezne motor trochu zahrkoce. Nejako podobne ako ked zahrkoce trochu zotrvak ked zhasinam octaviu I 96kw. Neviem co by to mohlo byt/naznacovat? Inak auto ide max kudne, prevodovka ani neviem ze radi. A este jedna vec. Zacina mi "šumiet" nejake lozisko ci kladka pri rozvodoch. Auto ma 193tis. otazka. mam rozvody menit hnet alebo pockat do tych 210tis ked sa maju nenit? D

    • 4 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Stefan1983,

    Ahojte...potreboval by som poradit,kupil som si superb2 facelift,rok vyroby 2015 2.0TDI dsg a mam taky problem,ze na sestke pri otackach 1600 az 1900 pocut dunenie od motora,hlavne ked je motor v tahu.presiel som cele nasavanie vzduchu,kryr motora,dotiahnute vsetko a ajtak mi to robi...auto ma 65000km...mal by niekto este nejaky napad,co to moze byt...iba na 6ke to robi...diky za rady

    • 16 odpovědí
    • 6,4tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Michael Drtík,

    Zdravím. Asi týden zpět mi začal zvláštně klepat motor. Děje se to od 1200-2000 otáček, jak při rozjezdu tak při dojíždění do křižovatky. Děje se mi to docela často, jak při studeném tak zahřátém motoru, ale jen za jízdy. Vliv na výkon to nemá, auto necuká, ale dost mě to znervozňuje. :-( Přikládám video https://youtu.be/fv10D7YnB0U kde krom klasického traktoru je poznat i onen zvuk. Díky za nápady, co by to mohlo být. Škoda Superb II 2.0tdi CBBB 4x4 350tis km.

  8. Zahájeno uživatelem Michal Val,

    Ahojte klubaci, Vopred sa ospravedlnujem ak tekto nieco uz bolo diskutovane :(. Problem ktory sa doposial nevyriesil je ze motorom trha na volnobehu ale dia neukazovala nic. trhanie je ako keby nedostaval palivo alebo nieco podobne. Vymeneny regulator paliva na cerpadle ale ani to nepomohlo. Od dnes uz zacal dalsi problem a to ze ked rano sadnem do auta a po rozjazde pridam plyn tak ako zacne trhat ako keby som slapal a postal pedal. Po niekolkych KM sa to ustaly a potom uz motorom pri jazde netrha ale na volnobehu to robi stale, raz viac raz menej a uz neviem co mam s nim robit Vopred velka vdaka za kazdy mozny podnet.

  9. Zahájeno uživatelem hideascz,

    Dobrý den chtěl bych se zeptat zde je normální že při zahřátém motoru na volnoběh jde kouř z měrky na oleje a víka na dolévaní oleje ale pouze jen kdyz je vyndám a i jestli je zvuk ok? přidám i odkaz na youtube Děkuji Superb 2012 2.0tdi cr 103kw najeto 290tkm https://youtu.be/JagnCywg6VE

    • 2 odpovědi
    • 8,4tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem thiew,

    Doufám že jsem nepřehlednul nějakou radírnu ale potřeboval bych pomoct ...jsem laik a potřebuji udělat na svém superbu II 2.0 TDI combi r.v. 2011 rozvody ve 180000 + olej. Nemám bohužel stáleho mechanika a nechci se nechat oškubat. Všude v servisech mě říkají 15000 s prací je to realná cena ? Jelikož na internetu vidím že jdou koupit rozvody tak do 5000 ... obvolal jsem asi 10 servisu a všude mě řekli 13- 15. (Praha) Díky za radu

  11. Zahájeno uživatelem koudy_123,

    Ahoj a pomoc, řeším smrad spalin v kabině, který se projevuje jen někdy. Nejvíc to cítím většinou při regeneraci DPF nebo když stojím. Nedokáži vysledovat pravidelnost. Dneska jsem měl auto na nahoře a koukám shora i zdola a jedinný co jsem našel je očouzený turbo (kapota místě turba). Přikládádm obrázky. Připadá mi to, jakoby to šlo od tyčky regulace turba nahoru, pod plechový kryt turba a do stran. Turbo jede dobře, nic nehvízdá. Jen ten smarad a saze. Štve mě, že to v interiéru čuchá rodina. Nechci nás přiotrávit! Nestekal jste se někdo s tíhle problémeme? Co s tím? Dá se to nějak přetěsnit nebo je to na repasy nebo výměnu turba? …

  12. Zahájeno uživatelem Pepa151,

    Zdravím všechny! Rok mám Superba 2.0 TDI CR automat r.v. 2013. Občas se mi stane, že po nastartování vyjedou otáčky na 3200 a nic s tim nejde udělat. Vyndám klíček a na třeba až pátý pokus už to po nastartování drží volnoběh normální. Dnes se mi to stalo znovu a otáčky se srovnaly když jsem v režimu P pustil brzdu. Dál to jezdí normálně. Po načtení diagnostiky žádná závada. Tak jestli se to už někomu stalo. Díky a přeji mnoho klidných kilometrů.

  13. Zahájeno uživatelem Hammerdin,

    Ahoj všem, je mezi vámi někdo, kdo měnil svépomocí a podělil by se se mnou o zkušenosti, děkuji. Zejména a nutnost nastavení vstřiku po fyzické výměně?

  14. Zahájeno uživatelem mika_hakkinen,

    Ahoj, vice mene stale novacek Skoda Superb2 2.0tdi CR 103KW 6q DSG. Po napojeni diagnostiky na jednotku motoru mame ve VCDS motor ve stavu LONG CODING. Jak z toho ven? Nejdou nacitat chybove kody a nejdou cist realtime data. Nejaky expert poradi?

    • 0 odpovědí
    • 1tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem mika_hakkinen,

    Ahoj, mam superb2 2TDI motor CFFB, DSG prevodovka, pouze predohrab, kombik. rv 2013, 240tis km, bez extra vybavy. Pravidlne servisovano. Stava se to obcas. Po nastartovani motoru, hned se motor vypne. treba 3-5x po sobe. Co myslite, ze to byt nejaka chyba v immobilizeru. Zjistil jsem, ze to muze mit souvislost, pokud necham klicek v zapalovani, necham hrat radio, vratim se a chci nastartovat a jet. Dnes jsem zkusil pokus, potom co to poprve chciplo, tak auto zamknout a odemknout pak jiz v poradku. Diagnostika motoru bez chyb. Nekde jsem se docetl, ze to muze byt tim, ze jsou spatne serizene rozvody. Nebo spatne cidla. Koukal jsem na te cid…

  16. Zahájeno uživatelem binuu,

    Zdarte chlapi! Mám supa z roku 2012 s motorem 2.0tdi 125kw DSG(nájezd 96000km) a před rokem už jsem řešil dunění motoru při nízkých otáčkách a částečně(pouze částečně) se to vyřešilo výměnou plastický části u sání(airscope). Ale už tak 3-4 měsíce pozoruji že veškeré dunění a vibrace pri otáčkách 1200-1500(nad 1500 už fajn) kompletně zmizí když se Regeneruje dpf filtr!! Je to velmi divné,vím že při regeneraci se to všechno zahřeje na vys.teplotu ale nejsem profík takže nemám ponětí proč auto jede při regeneraci dpf úplně svižně ,táhne pěkně(jako kdyby konečně mohl dejchat) a nevibruje neduní prostě pohoda. Je to jakoby úplně jiné auto ale jenom cca 15minut... Skončí regen…

      • Líbí se mi
      • Pozitivní
    • 13 odpovědí
    • 23,6tis zobrazení
  17. Zdravím všechny, Superb II 2.0TDI CR 125kw, CBBB 2009 DSG. Při studeném motoru po startu něco klepe, jen na volnoběh bez plynu, po lehkém přišlápnutí plynu nad 1tis ot. je klid - tak stejně hned při jízdě je klid. Po ujetí pár kilometru už je na volnoběh normálně klid. Pak při dalších startech kdy už je motor teplý je krásně tichý a je klid. Dle mě i mechanika už je načatá dvouhmota, může tyto pazvuky dělat právě ona? Jinak mě nic jiného nenapadá, motor má krásny plynulý chod, bez problémů. Hydroštely by spíše cvakali, toto je takové klepání. Auto mám jen měsíc, je po rozvodech, vyvažovakach a po novém mot.oleji a filtru. Díky za rady. Přikládám video, kde si …

    • 6 odpovědí
    • 12,2tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Paldiss,

    Zdarec lidi, prosím o pomoc. Co může způsobovat to klepání v motoru. Vždy jen za studena,jakmile se zahřeje, tak je vše v pořádku. VID_20190107_015445.mp4

  19. Zahájeno uživatelem V3nd3lin,

    Ahoj, přemýšlím o koupi Superba rok 2010, 2.0 TDI 125kW s kompletní serviskou v autorizovaném servisu, mám to ověřené od známého. Superb ma najeto 310 *** ale bylo o něj dle servisky dobře staráno. Chtěl jsem se zeptat zda má někdo podobný či vyšší nájezd km a zda si stěžuje na nějaké neduhy- slábnoucí výkon, potíže s DSG apod. Budu rád když s eto obejde bez rejpavých a sarkastických komentářů a klidně mi jen sdělte sův názor nebo zkušenost do SZ. Díky :)

    • 4 odpovědi
    • 3,7tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem tulipan,

    Ahoj, sháním SII combi v naftě bez DPF. Existuje 1,9 TDi PD s kódovým označením BKD a ta DPF nemá, ale je jich strašně málo a co jsem viděl byla katastrofa jeden vedle druhého. Proto se ptám - dělaly se kombíky s motory 2.0 TDi bez DPF? Jak se dá poznat na první pohled (kryt motoru, koncovky zahnuté dolů, atd...)? Jak je případně takový motor spolehlivý? Máte tip na nějaký pěkný kousek (origo TZ podmínkou)? Díky za každou cennou radu!!

      • Pozitivní
    • 1 odpověď
    • 4,5tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem kuča 1974,

    Už někdo měnil a muže mi poradit jak nato a nějaké vychytávky děkuji KUČA

  22. Zahájeno uživatelem Vodik,

    Poslední dobou pozoruji při jízdě takový bručivý zvuk motoru, jakoby netěsný výfuk, a trochu se mi zdá, že auto hůř jede, ale ne nějak zásadně. Možná jsem si to vsugeroval v souvislosti s tím zvukem. Výfuk jsme kontrolovali na zvedáku, a zdá se být OK. Jinak dnes jsem to zkoušel i při stojícím autě a zjistil jsem, že otáčky jdou vytočit max. na 2500ot. Je to normální? Má to něco společného s tím SW Diesel Gate? Nedávno jsem byl i na diagnostice, a ta neukázala nic. Jinak auto má najeto 240tis. Díky za každou užitečnou radu.

      • Pozitivní
    • 1 odpověď
    • 1,5tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem imo17,

    Ahojte. Musím vymeniť EGR, nie preto, že by sa zasekával ale mám poškodenú hriadeľ ovládania prepínacej klapky pre chladič spalín a veľké množstvo spalín uniká stade von. Mám motor CFFB a EGR pôvodné a aj soft. (asi CF). Idem meniť za origo DQ. Je bezpodmienečne nutné aktualizovať RJ motora po výmene EGR, alebo stačí prispôsobenie? Má s tým niekto osobnú skúsenosť? Ďakujem

  24. Zahájeno uživatelem lada,

    Mam tuto zavadu auto jede normalne jen sviti kontrolka motoru a na dignostice je tato zavada. Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CBA.clb Control Module Part Number: 03L 906 022 AP HW: 03L 906 022 GA Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG 2847 Software Coding: 0000078 Work Shop Code: WSC 29106 141 86171 VCID: 73EFC11512AE091 2 Faults Found: 009754 - Coolant Pump 2 P261A - 000 - Open Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 M…

  25. Zahájeno uživatelem codlx,

    Ahoj všem, můžete mi sem prosím někdo postnout kódové označení pro: - palivový filtr - kabinový filtr - olejový filtr - vzduchový filtr pro motor SUPERB 2 kombi 2.0 TDI 4x4 125 kW CR, CFGB, RV 2015 Když to v eshopech vyklikávám, tak mi od každého nabízejí 10 druhů různých kódů i kolikrát velikostí :-/ Předem děkuju!

    • 2 odpovědi
    • 2tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.