Přejít na obsah

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.


1760 témat v tomto fóru

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  1. auto rezonuje

    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení
  2. Zadni naprava

    • 9 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  3. Tlumice

    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  4. sirka disku verzus plast

    • 3 odpovědi
    • 1.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  5. Alu kola

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  6. Krytka na ALU

    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  7. ake letne 16" pneu

    • 12 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  8. cvakanie od zadnej napravy

    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 5k zobrazení
  9. Problém s koly

    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  10. Jaké pneu+alu disky

    • 13 odpovědí
    • 7.5k zobrazení
  11. OCTAVIA I 4x4 66kW

    • 19 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
  12. predni naprava

    • 4 odpovědi
    • 2.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ak nejazdíš extra dlhé trate, prípadne to neriešiš napr. kvôli "uspokojeniu" požiadavky partnerky, tak sa na to vykašli! Tá "masáš" naozaj nestojí za to.
    • @denial - Neznám nikoho kdo by měl s Vervou 100 problém. Navíc se dá i dlouhodobě skladovat. E10 to je, ale to je maximální hranice která tam může být. Nemá biolíh ale etér. Určitě je to lepší složka než biolíh a navíc má v sobě aditiva. Verva 100 je drahá, ale jednou za čas proč ne. Ideální natankovat na zimu když se mín jezdí než aby byl v nádrži líh který váže vodu, podporuje korozi a hlavně po čase se může začít oddělovat pokud se málo jezdí. Dal jsem Vervu 100 i do elektrocentrály která jezdí jednou za rok a žádný problém.
    • Přesně na toto jsem čekal a ihned jsem napsal do servisu s žádostí o výměnu. Uvidíme jak se k tomu postaví. Přinejhorším si Vás dovolím použít jako precedent   Díky moc!
    • A máme tu prvního vítěze. Upřímně gratuluji takhle brzy jsem to nečekal. Takže se potvrdila moje slova "mladý voják se stará, mladý voják má".  Budeme si muset řešit každý po své linii. Ať to jezdí !!!
    • Ahojte kluci, Problém s vibráciami je konečne vyriešený. Silentbloky motora boli na totálku, hlavne prevodovkový. Motor sa nesmie extremne naklánať pri húpaní na spiatočke, tak som zistil že je KO.  Žiadny buchot klepot pri štarte ani pri vypnutí motora (mal som podozrenie na zotrvák) Auto ma 188tisíc km silentbloky boli ešte pôvodné. Oba siletbloky su hydrolôžka takže pohlcujú vibrácie aj hluk. Mám 7st DSG takže prevodovkový som dával origo, nakoľko náhrada neexistuje a motorový som dával lemforder najbližší k originálu.  Radosť natom jazdiť teraz, dokonca aj motor je sa stíšil 🙂 chalani ďakujem moc za tipy ktoré ste mi poradili treba si pomáhať 😇
×
×
  • Vytvořit nový...