Německý magazín Der Spiegel uvedl, že zástupci Evropské unie poprvé nevyloučili možnost prodeje plug-in hybridních vozů (PHEV) po roce 2035. Že by unikly na veřejnost nějaké podrobnosti z nedávného setkání Evropské komise a zástupců automotiv, nebo Der Spiegel jen vycházel z nedávno zveřejněného strategického dokumentu Evropské komise, kde se objevuje prostor pro „možné flexibilní úpravy,“ které by umožnily konkurenceschopnost průmyslu bez snižování celkových ekologických cílů?
Na to margo se musím zmínit o problémech firmy Porsche, která tak jako VW není zrovna v dobré kondici, i když asi ne až tak jako "lidový vůz", který už stejně dávno lidový není! „Vyvineme nové deriváty modelů se spalovacím motorem, abychom správně zareagovali na poptávku zákazníků,” prohlásila mluvčí firmy Porsche s tím, že nabídka bude dále rozšířena také o nové dobíjecí hybridy.
Že by i v Porsche věděli více než se běžně ví ? Nebo ty plánované čistě elektrické Macany a již vyráběné Taycany už ta bohatší klientela dnes moc nemusí?
Každopádně akcie firmy jen letos (za pouhých 5 týdnů od začátku roku 2025) ztratily 27 % své hodnoty a její tržní kapitalizace je poloviční oproti té, jaké Porsche dosahovalo před dvěma roky.
https://www.echo24.cz/a/HP5XY/zpravy-svet-elektromobily-green-deal-hybridni-vozidla-evropska-unie
https://www.autoforum.cz/predstaveni/porsche-priznalo-hloubku-svych-problemu-sokovane-trhy-poslaly-hodnotu-akci-na-nejnizsi-hodnotu-v-historii/
Show must go on. Origo modul nainstalovan. Bere si 10 mA, cili dvakrat tolik nez fake z Ali. A je to proto, ze ten z ali nabijel jen jednim portem. Aby nabijel obema, musel by byt propojeny vsechny 4 piny (kazdy usb port musi mit sve napajeni). Cina reseni.
Aby usb nevybijeli autobaterii budu muset natahnout kablik z pojistkovky se spinanym 12v. Pojistky mam promerene, volnou pozici jsem nasel, piny vim. Ted jen kudy nejlepe tahnout kabel.
Stredovym tunelem?
Nebo levym prahem a pak pod kobercem do středu?