Tak ono, to co výše složitě popisujeme se vpodst. shoduje s klasickým postupem servisů. Navíc jen kontrola správného řezání závitu u třech nových svíček, což je cca minuta navíc? Plus si fixou udělat na svíčce rysku, kam má jiskřiště a druhou rysku na tyčku momentového klíče, nasadit svíčku souhlasně s ryskou na moment. klíči, dotáhnout na moment a pokud ryska zároveň míří směrem ke kabině, tak vím že vše sedí. Což je cca 2. minuta navíc? Nevidím v tom nic složitého, co by mě při výměně v klidu doma zdržovalo.
Auto chci mít delší dobu, chci pro něj to nejlepší a takto budu mít jistotu, že vše je zcela OK. Rád bych věžil názoru, že je to fuk (což si nejsem 100% jistý - zvlášť právě u 1,0 TSI), ale snad mi nechce někdo tvrdit, že když to takto budu dělat, že to dělám špatně. Nehodlám podstupovat (byť podle někoho zcela zanedbatelné) riziko upálené elektrody a rýhy ve válci. Jednou jsem si o tom dost goooglil a viděl tehdy nemálo obrázků, kde nejvíce zakarbonované byly právě ventily těch válců, kde nebyla svíčka správně natočená.
Ahoj, mám asi blbý dotaz, ale zkusit se má vše. Mám problémy s výpadky dotyku na Admunsenu a tak mě napadlo zda se dá vyměnit za display z o3FL, nebo to lze jenom za origo display jednotku s HW tlačítky. Díky moc všem.
To co se tu řeší jsou pěkné p.....
Osobně jsem u dvou aut při první servisní akci na svíčky zjiš´toval,jestli je to tak jak se píše a ....není.Už z výroby je to rozhazené.
Dáváme už léta svíčky NGK,ano,dotahujeme na moment,ale né kvůli jistřišti a nikdy žádný problém.
moc to tu hoši žerete
S23 vyhledávání bez problémů v google mapách. Nejsem si teď jistý, zda není potřeba říct "navigovat Beroun" a ne jen Beroun. Motá si mi to se Superbem 2016.