Přejít na obsah

Elektrika


378 témat v tomto fóru

  1. nejde vypnout motor

    • 7 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  2. Sepnutí ventilátoru

    • 6 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
  3. zadne vyhrievane sklo

    • 10 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6.3k zobrazení
  4. REQ: palubni pocitac

    • 24 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
  5. zapojeni otačkomeru

    • 4 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
  6. chyba centrálu

    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  7. Dotazek ke svetlum :)

    • 5 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  8. pomoc! elektrika

    • 3 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  9. alarm metasystem H.P.A

    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  10. restart RJ

    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
  11. odpojenie baterky

    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tak ono, to co výše složitě popisujeme se vpodst. shoduje s klasickým postupem servisů. Navíc jen kontrola správného řezání závitu u třech nových svíček, což je cca minuta navíc? Plus si fixou udělat na svíčce rysku, kam má jiskřiště a druhou rysku na tyčku momentového klíče, nasadit svíčku souhlasně s ryskou na moment. klíči, dotáhnout na moment a pokud ryska zároveň míří směrem ke kabině, tak vím že vše sedí. Což je cca 2. minuta navíc? Nevidím v tom nic složitého, co by mě při výměně v klidu doma zdržovalo.   Auto chci mít delší dobu, chci pro něj to nejlepší a takto budu mít jistotu, že vše je zcela OK. Rád bych věžil názoru, že je to fuk (což si nejsem 100% jistý - zvlášť právě u 1,0 TSI), ale snad mi nechce někdo tvrdit, že když to takto budu dělat, že to dělám špatně. Nehodlám podstupovat (byť podle někoho zcela zanedbatelné) riziko upálené elektrody a rýhy ve válci. Jednou jsem si o tom dost goooglil a viděl tehdy nemálo obrázků, kde nejvíce zakarbonované byly právě ventily těch válců, kde nebyla svíčka správně natočená.
    • Ahoj, mám asi blbý dotaz, ale zkusit se má vše. Mám problémy s výpadky dotyku na Admunsenu a tak mě napadlo zda se dá vyměnit za display z o3FL, nebo to lze jenom za origo display jednotku s HW tlačítky. Díky moc všem. 
    • To co se tu řeší jsou pěkné p..... Osobně jsem u dvou aut při první servisní akci na svíčky zjiš´toval,jestli je to tak jak se píše a ....není.Už z výroby je to rozhazené. Dáváme už léta svíčky NGK,ano,dotahujeme na moment,ale né kvůli jistřišti a nikdy žádný problém. moc to tu hoši žerete
    • @confusioned Nápis "felicia" by měl být tímhle: Sulphur Font (ffonts.net).
    • S23 vyhledávání bez problémů v google mapách. Nejsem si teď jistý, zda není potřeba říct "navigovat Beroun" a ne jen Beroun. Motá si mi to se Superbem 2016. 
×
×
  • Vytvořit nový...