Přejít na obsah

Elektrika


542 témat v tomto fóru

    • 12 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
  1. Voda v elektrice

    • 3 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  2. Blind Spot Detect - asistent mrtvého úhlu

    • 7 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  3. Ventilator chladica

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  4. Stahování okýnka

    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  5. Problem s kúrenim

    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  6. porucha tempomatu? 1 2 3

    • 61 odpovědí
    • 31k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 901 zobrazení
  7. Crew Protect Assistant

    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  8. Výběr diagnostiky pro OIII (kabel, sw) 1 2 3

    • 50 odpovědí
    • 46.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  9. okna sa same otvoria

    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Oil Ash Residue je 60%   - jedna z nejdůležitějších hodnot.. Je to váha nespálitelného olejíčku, který se postupně v DPF hromadí a dosáhne-li své maximální hodnoty (80g), DPF se musí buď mechanicky vyčistit, nebo vyměnit za nové . Předpokládá se, že DPF filtr dosáhne této kritické hodnoty někde kolem 340 tisíc km, pokud je auto provozováno tak, jak má.  Hodnota zaplnění v tvých 153 tis. km je lehce nadprůměrná. V případě našeho CRLB/manual je 40% při 140tis. km.  
    • Ano, pisali aj v svete motoru o tom, ze netreba specialne naradie na to.
    • Ahoj, s mou Octavii 2 musim jet do Cech na STK. Bohuzel vsak ziji ve Francii, a za nasledujici opravy chteji 1600 eur, coz je vice nez cena auta Tak se chci zeptat - myslite, ze je mozno projit s korozi (na fotkach), hnutym naraznikem (dcera ho servala o obrubnik ) a svetlama, ktere nelze seridit kvuli predchozi nehode? .... Myslim, ze ten exterier neni tak strasny, ale je zde naznak zacinajici diry v prahu a par bublin... Viz fotky. Nevim presne jake jsou v CR pozadavky u STK, bude mi to delat znamy znameho... Pripadne auto necham sesrotovat. Pres 40.000 do tohoto auta cpat nebudu (a nemam dovolenou, abych cekal na opravu v CR).
    • Samozřejmě pokud výrobce/prodejce vydá typový list na jiné parametry tak je to v pořádku. Ale fabrika (škodovka) si na své disky "nedá sáhnout" a typový list na jiný typ auta nevystaví.
×
×
  • Vytvořit nový...