Přejít na obsah

Elektrika


534 témat v tomto fóru

    • 8 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  1. Piny svorkovnice

    • 12 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 7.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.9k zobrazení
  2. Senzor ostřikovače

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  3. Imitace alarmu ledka

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  4. Stahování oken 1 2

    • 32 odpovědí
    • 25.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  5. Mrtvy barevny maxidot O3

    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  6. izolace kabelů k čidlům

    • 11 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  7. Performance monitor

    • 14 odpovědí
    • 9.6k zobrazení
  8. Vynulování servisu

    • 6 odpovědí
    • 20.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  9. SD Card a USB pripojenie

    • 16 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
  10. Start-Stop, 230V zásuvka

    • 10 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • asi zvyk z A6.   mal som aj A4 s ventilovanou svetlou kozou a kedze to uz malo nejaky nabeh, vyzerala nic moc (spinava) a bola aj poskodena. ked som zistoval moznosti korekcie, povedali mi, ze perforovana koza sa neda opravit.   na superbe som uz videl na vodicovej sedacke ako z nej trci nejaka nitka na sedaku. radsej som sa toho ani nechytal, hned som tam dal alcantarove potahy, takze mam teraz vlastne ventilovanu alcantaru.   najhorsia je celokoza a v lete. to aj mnohi majitelia mercedesov maju na sedadle deku, aby im nespalilo rit.   niekto niekde pisal, ze nove skodovky maju s kozou nejake dost velke kvalitativne problemy - krabatění - neviem to uz najst.   takze neviem, ako (ne)pali v upale ventilovana koza, ked si tam clovek sadne spoteny zvonka, ale verim kolegovi, ktory si potrpi viac na luxus ako ja, ze [kvalitna] alcantara je najlepsia.   kedze l&k uz ma ventilaciu, skor by som pozeral po virtual cockpite, area view a dalsich vychytavkach cjxa s najazdom do 80000 km podla mna nezozenies, to je uz moc stare   stresne okno mam a nechcel som ho, sa bojim, kedy zacne zatekat (este som necistil odtoky) a aby nebodaj neprasklo. 1x som ho chcel vyskusat, tak som odhrnul clonu a zacalo ma cezen zhora tak oslepovat slnko, ze som ju do minuty zatiahol naspat.  
    • A jak často měníš olej? Pokud co 5 tis. jako někteří, tak je jasné, že nedoléváš :-)   Já aktuálně mám 21 tis. km, zatím dolito 2 litry. Poprvé budu měnit podle intervalu a poté 1x ročně (cca při 18 tis. km). S doléváním oleje jsem počítal, tak to nijak neřeším. Při ceně servisu je to pár korun a za silnější a hodně úsporný motor jsem rád.  Dlouhodobě mám spotřebu 5,5.
    • @denial můžu se zeptat na konkrétní důvod proč byste chtěl raději alcantaru?   @homy kdyžtak prosím napište do DM, jestli máte nějaké fotky tak klidně rovnou přiložte
    • najel jsem s cjxa 100k a teď máme jako druhé auto DNUA. cjxa je takové hrubší, určitě není DNUA v ničem horší, má jen filtr pevných částic a tedy tišší zvuk. obe mi jezdí srovnatelně, byly bez úprav. Spotřeba srovnatelná.   Uvažuji ho teď prodat, je to MY 2020, facelift, najeto 94. Výměny oleje po 10tkm. Full výbava krom střešního okna, doma i v kanclu tepla garaz:), bez nehod, zatím není na inzerci. Představa +- sedí
×
×
  • Vytvořit nový...