Přejít na obsah

Motor 1.2 TSI


32 témat v tomto fóru

    • 42 odpovědí
    • 23.4k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 34.2k zobrazení
  1. 1,2 TSI (77kW) 1 2 3 4 11

    • 260 odpovědí
    • 150.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 165 zobrazení
  2. 1,2 nejde nastartovat

    • 4 odpovědi
    • 6.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 310 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 318 zobrazení
  3. Problém s ESP/Sacím sytémem

    • 3 odpovědi
    • 988 zobrazení
  4. Starty

    • 1 odpověď
    • 3.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  5. Vibrace motoru, Turbo ?

    • 4 odpovědi
    • 5.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  6. Núdzový režim, epc, ABS

    • 1 odpověď
    • 3.2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  7. Spotřeba oleje

    • 2 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
  8. Ostávajú visieť otáčky

    • 2 odpovědi
    • 6.3k zobrazení
  9. Kontrolka oleja ...

    • 8 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Několik SUP4 odhlučněných u nás už jezdí. Bohužel neznám nikoho z mého okolí. Vzhledem k tomu, že komplet odhlučnění je cca 75-90 kg podle vozu (kapota, mezimotor, dveře, podlaha,  střecha, kufr, páté dveře, podběhy vpředu i vzadu)  tak ty podběhy budou asi zanedbatelné. ZÁRUKA - NETUŠÍM, úprava cca. o 4 dB což je pocitově cca. o 30%.. Trochu jsem si taky pohrával s myšlenkou odhlučnit kufr + zadní podběhy , ty zvuky od zadní nápravy prostě jsou takový jaký jsou (DCC+ apod.)
    • Lidi jsou lini si o aute cokoliv precist nejlip abys jim to i predvedl jak a co najit 🙂
    • Urcite neni 🙂  mel sem dva tydny s3 200kw a katastrofa Hluk v s4 je uplne jinde…
    • Ja by som si z toho ťažkú hlavu nerobil, ak ti to začne regenerovať po 100km prípadne ti to bude padať do núdzaku tak to potom rieš vyčistením DPF (ak nebude prasknutý) a jazdi ďalej.    Zbytočne robiť paniku. Kamarád na Passate B6 s 2.0TDI PD má na origo DPF bez čistenia natočených 320tkm a to pri tomto kóde motora umierali tie DPF tak pri 180tkm a regeneruje mu to po 250-300km. 
    • RS objednaná 30.4. s prémiovým lakem, minulý týden jsem dostal info, že dodání bude více než rok. Takže teď měním barvu na klasiku. Čekat na barvu půl roku nechci. Informace od ŠA mám tedy stejné...
×
×
  • Vytvořit nový...