Motor 1.6 TDI CR
179 témat v tomto fóru
-
Zdravím, nevěděl by někdo co je za závadu 7078 napájení skupiny vstřikovače A P2147 00 (096) - zkrat na kostru. Je to Octavia 2 1.6 77kw. Když se chci rychleji rozjed tak se rozbliká žhavení a motor se vypne a cca 2 minuty nejde nastartovat a pak zase chytne bez problému. Kdyby někdo věděl moc bych byl rád.... děkuji za rady.
-
- 7 odpovědí
- 4,4tis zobrazení
-
-
-
Měl jsem auto na diagnostice a hlásí chybu - vadný snímač vačkového hřídele. Nemá někdo zkušenost kde se přesněji nachází, popřípadě co vše se musí demontovat? Jedná se o Octavii 2 FL 1.6 TDI 77kw. Děkuji za odpovědi.
-
- 0 odpovědí
- 2,5tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ahojte , včera sa mi pokazila moje O.2 , počas jazdy mi začalo blikať žhavenie , a potom aj kontrolka motora , auto stratilo výkon , išlo max 20kmh , auto ma nepravidelný ťah cuká s motorom a kolíšu otáčky , zvýšená je aj hlučnosť motora , neviete mi pomôcť niekto ? nestretli ste sa stým ?
-
-
- 33 odpovědí
- 54,2tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Při výměně oleje, se vylelo 7 litrů oleje, nejspíš olej a nafta. Co je špatně?
-
- 3 odpovědi
- 4,2tis zobrazení
-
-
1.6Tdi 2011, Mám nové vstriky, filtry, olej. Diagnostika nic. Při prvním startu, když vyletí otáčky k 1100 tak se to mele, jak kdyby byly vadné vstriky, jakmile to padne zpět na normálních 800 otáček problem zmizí, už nechápu čím to muže být. Začalo to dělat prakticky až po měsíci, kdy se vyměnili vstriky. Někdo podobný problem a řešení prosím?
-
- 3 odpovědi
- 3,7tis zobrazení
-
-
Při regeneraci je najednou vše cítit v interiéru, přesně jde smrad z ventilace. Pohledem v motoru nevidím, že by byl kryt DPF nebo potrubí něčím potřísněný. Je fakt, že jsem nechával čistit EGR, tak přemýšlím jestli tam nemělo jít nové těsnění, pokud vůbec u EGR a DPF je? Dříve to v interiéru cítit nebylo. Dočetl jsem se tady o netěsnícím krytu hlavy, je fakt, že 2 vstřiky jsou "vlhčí", ale to se asi až k DPF nedostane. Máte někdo podobnou zkušenost?
-
- 6 odpovědí
- 8,8tis zobrazení
-
-
Už dhší čas premýšlam o tom ako by sa dalo kontrolovať v reálnom čase kedy prebieha vypalovanie DPF. Stačila by jednoduchá kontrola pomocou ledky , ktorá by svietila keď auto vypaluje DPF. Napadlo ma iba merať teplotu samotného DPF filtra a pri teplote cca do 250 nevypaluje a ak teplota presiahne 250C vypaluje. Máte niekto nejaký nápad.
-
-
- 82 odpovědí
- 54,3tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
Zdravím zde na fóru, Jsem chvíli přes rok celkem šťastným majitelem Oktávky II FL 2011, kupoval jsem s nájezdem 165 tkm, hned po koupi jsem motor nechal nachipovat zde. Vše OK, i když po chipu se mi při vypalování rozsvítí kontrolka DPF, která ale po procesu zhasne a vše je asi ok. Teď mám 193 tkm, čeká mě s tímto autem první TK. Máte někdo zkušenosti? Přemýšlím, jestli se chipem nejak nezměnily emise a jestli s tím nebude problém. Díky za odpovědi.
-
- 10 odpovědí
- 2,8tis zobrazení
-
-
Ahoj ,mam dotaz....před pár týdny se mi rozsvitila kontrolka motoru tak sem zajel k mechanikovi na diagnostiku a zjistil mi spatnou zhavici svicku na 4. válci ,po výměně se zjistila tato závada viz video ,nevíte někdo čím by to mohlo být? Auto bylo na profi diagnostice a zjistili se tlaky na všech válcich stejně ale byli menší než mají být...tudíž tam bude asi někde netěsnost....bylo podezření na vadný pistni kroužek ale olej to nezere a není slyšet kovový zvuk a taky padlo podezření na vadné těsnění pod vstřikem....opravdu nevím co s tím tak prosím o radu jestli někdo neví. received_438604340191825.mp4
-
- 0 odpovědí
- 3tis zobrazení
-
-
Zdravím Vám, mám nasledovný problém.... mám auto škoda octavia 1,6TDi - 77kW - r.v. 2010. Naposledy, keď som jazdil na diaľnici dlhšie, auto na prevodovom stupni 5, a nad rýchlosťou 130km/h po istom čase začalo strácať výkon, bolo to asi po 40-50 minutovej jazde....auto nereagovalo na pridávanie plynu - po vypnutí tempomatu sa rýchlosť ustálila na 120 ale nešlo vyššie - po istom čase sa "zas vrátil výkon a potom tiež odišiel". Po výjazde z diaľnice som ešte jazdil na aute nejaké 2 hodiny - ale na menšej rýchlosti -menšom prevodovom stupni - auto "šlapalo" čiže na 90ke, a prípadne pri predbiehaní som ho bez problémov vedel dostať na 150... Jednoducho problém nast…
-
- 1 odpověď
- 2,2tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
-
Dobrý den Vlastním Octavii 2 1.6TDI 2010 220k nalítáno Auto jsem si koupil asi před 3 měsíci s tím,že je potřeba udělat rozvody a dvouhmotu. Po necelém měsíci mi na dálnici odešel vstřik (ze 140 pád do nouzáku) Po opravě mi auto začalo cukat na volnoběh-vyměnil jsem dvouhmotu Při kontrole mi našli v palivovém filtru šponky-výměna všech filtrů a oleje. Nicméně auto mi pořád na volnoběh vibruje,při přidání plynu (stačí decentně) vibrace přestanou. Auto při normální jízdě skvěěle táhne,tiché. Diagnostika nic neukazuje... Vstřiky jsou v normě. Nemáte někdo zkušenost nebo radu? Už nevím co stím. Děkuji
-
- 2 odpovědi
- 4,5tis zobrazení
-
-
Cavte chcem sa opýtať a poprosiť o radu na diagnostike mi nahodilo chybu snímača teploty spalín 1 snímač som vymenil chybu vymazal a cca po 600km sa znova objavy vymažem prejdem znova tch 600km a je to späť.. A ešte jedna otázka stále pri 2500 otáčkach mi to stále dusi akoby som ubral a pridal plyn pri jazde do kopca to nevládze bol som stým aj v skodovackom servise a všetko bolo OK nevedeli mi povedať čo to môže byť už si stým neviem rady za každú radu ďakujem.
-
- 1 odpověď
- 1,8tis zobrazení
-
-
-
Dobrý deň mám problém vipisuje mi auto chybovi kód P119600 obvod ohrivace snimace O2(1 rada valcu snímač 1) nevie mi niekto poradiť čo stim že kde to mam hľadať.
-
- 0 odpovědí
- 2,2tis zobrazení
-
-
Ahoj, Na brzde byl zjisten pokles na 70kw a 245Nm. Turbo tlaci dobre a nafta pokles nema, PDF pruchodnost dobra. Dekuji za rady
-
- 4 odpovědi
- 2,5tis zobrazení
-
-
Zdravím lidi, Obracím se sem s dotazem na škubaní motoru, protože nevím, čím by to mohlo být. Prošel jsem spoustu přízpěvků a nic k mému tématu jsem nenašel. Před rokem a něco jsem byl na svolávačce ohledně emisí. Po přehrání SW začal poskakovat otáčkoměr na volnoběh. A přidalo se škubání při přidání plynu a ubrání. Pustil jsem se do čtení a zjištění, čím by to mohlo být. Nezjistil jsem. Pak jsem měnil práci a autem jsem přestal dojíždět. Od té doby jezdí jenou za týden s autem žena. A začali jsme to připisovat velkýmu nájezdu (minulý měsíc 200 000 km) Asi před měsícem jsem jel s autem kolegy, které nebylo na svolávačce. Auto se stejným motorem a vetším ná…
-
- 5 odpovědí
- 3,2tis zobrazení
-
-
Ahoj, nemáte někdo zkušenosti co způsobuje únik oleje v přechodu hlavy a víka sání ? Viz. Foto: Několikrát jsem to opláchl vyčistil a olej se brzo ukáže znovu. Taky se ztrácí na měrce. doleju tak 1l na 5000 km, dřív to nežralo vůbec nic.
-
- 2 odpovědi
- 6,5tis zobrazení
-
-
Ahojte chcel by som sa opýtať čo by sa mi mohlo diať s autom 1.6tdi 77kw pri rozbehnúti na tých 2300otacok sklbne ako by ho prídu silo a potom ide. A naposledy už pre stavala aj vládať do kopca neviete mi poradiť co by to mohlo byt. A ešte mi nahadzuje chybu snímač teploty spalín 1 môže to robiť aj to? Za každú odpoveď ďakujem
-
- 2 odpovědi
- 1,4tis zobrazení
-
-
Zdravím kluci, mám 1.6 tdi, 77kw, po výměně egr ujeto několik km a najednou nejde nastartovat. Má to podivný zvuk, nemá ani snahu chytit, diagnostika žádnou chybu, pojistky všechny v pořádku. Odkaz zvuku : Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk
-
- 0 odpovědí
- 2,6tis zobrazení
-
-
Hello, my name is Rosen Nenov (41) and I am from Bulgaria. Thank you very much for your acceptance in your forum and I am delighted to use Google translator. For one year I own the Škoda Octavia 2 2011 1.6 to 105 hp with 178000 original kilometers. The car has a high fuel consumption and is slow at low speed. Outside town. Up to 80 km per hour-4.5 Up to 90 -5.2-5.3 Up to 100 5.5 Over 100. 6+ The car frequently went into regeneration. The old owner had changed AGR. But he could not tell me if he had put an original VAG or an aftermarket. In Bulgaria it is fashionable to remove software and hardware VPF and AGR, I do not approve of this, but…
-
- 3 odpovědi
- 1,5tis zobrazení
-
-
Zdravím chlapi, dal som dole kryt motora a všimol som si že mi uniká olej (viď foto). Za posledného pol roka som dolieval asi 2-3x tak po 1,5dcl. Bolo to hlavne keď som šiel po dialnici (cca 300km / miestami 150km/h) myslel som si že je to normalne že si auto trochu cucne. Olej mením pravidelne každých 15tis. mám nájazd 250tis. Auto mi olej zatial nežralo a ani teraz keď jazdím normálne nemusím dolievať. Myslíte si podľa fotiek že je to tým že som autu nakladal a presak bol "jednorázový" ? Alebo mi to kontinuálne vyteká a musí to ísť do servisu (pretesniť) ? Ďakujem za vaše názory. Octavia II facelift 1.6 CR TDI 77kW (2010)
-
- 1 odpověď
- 2,4tis zobrazení
-
-
Zdravím, neměril jste někdy někdo spaliny? Teplota na turbu se mi zdá nějaká divná, že by to takhle rychle chladilo pri ubráni plynu? Oranžová je sensor 1 na turbu,, žlutá je nad dpf a zelená za dpf. Modrá je akcelerace. Díky za každou informaci Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk
-
- 0 odpovědí
- 1,5tis zobrazení
-
-
Ahoj,mam problem.Omylem jsem natankoval benzin misto nafty,auto ujelo od stojanu cca.300 m a chciplo.Kdyz mi dosla pricina,auto jsme odtahli,vypustili a vycistili nadrz,palivovy filtr,nalil jsem naftu a auto v pohode chytlo.Jede normalne,ale obcas za jizdy skubne,rozsviti se porucha motoru a jede v nouzaku.Chcipne se,nastartuje a jede zase v pohode.Jedine ceho jsem si vsiml,ze kdyz se ubere plyn v tom skubnuti,nehodi to do nouzaku a nenapise chybu.Nevite nekdo co stim?Diky
-
-
- 15 odpovědí
- 6tis zobrazení
-
-
Dobrý den, chtěl bych se zeptat ohledně auta Octavia II 1.6 TDI. Vyskočila mi kontrolka motoru, auto jsem měl na diagnostice a napsalo to Proud recirkulace spalin detekován jako nedostatečný. Myslíte si, že by mohl být zanesený EGR. Někde jsem četl, že se nevyplatí ten EGR čistit a je lepší koupit nový i s chladičem výfukových plynů, protože samotný EGR se nejspíš nesežene.
-
- 1 odpověď
- 2,3tis zobrazení
-
-
Zdravím kluci, potřeboval bych pomoct diagnostikovat chybu p0101 - chyba váhy vzduchu neverohodny signal, přikládám graf co jsem udělal s označením chyby. Začne blikat žhavéní po několika km. Vše jsem kontroloval, nedavno měněn egr ventil. Na grafu lze vidět nižší průtok váhy, ale proc? Mohl by to být map sensor či regulace turba? Díky Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk
-
- 0 odpovědí
- 8,6tis zobrazení
-