JJ mě přišly “origo” dle Škoda dílů NGK.. řezání závitů na všech kusech identické a pozice elektrody u všech vyšla přesně jak by měla k výfukovým ventilům. Ať už to je, nebo není jedno, tak jsem klidnější.
288 s 312 znamená jen výměna kotoučů za větší a výměna kosti která drží destičky, vše ostatní zůstává a destičky jsou rovněž stejné.
340mm už musíte měnit všechno.
Pokud jde o octavii, tak 312 na silnici neutavíš pokud nemáš chipnout 2.0 TSi.
Tiež riešim podobný problém.. občas pri jazde cez dilatácie na mostoch alebo hrboľoch pri rýchlosti cca 40-50km počujem klepanie taktiež z ľavej strany.. Už som kontroval všetko, dotiahnutie tlmičov atď. Nakoniec už mi to nedalo a začal riešiť odkiaľ presne ide ten zvuk, dal dolu baterku atď a zistil som poškodenie silentbloku prevodovky. Nevydržal ani 150tkm.