Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI PD

  1. Zahájeno uživatelem David Vaculčík,

    Zdarec, mám taký menší problém s mojí octavii. Když se chci rozjet auto začne mírně vibrovat. Horší je to když couvám, a zdá se mi že čím víc jsem zatížen tak je to horší. Vyměněna celá spojka LUK, silenblok v nápravě FEBI , silenblok na převodovce LEMFORDER.

    • 2 odpovědi
    • 986 zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem hopin,

    Ahoj, jsem druhý majitel Octavie 1.9 TDI PD BXE vozidlo má najeto 70 000 km, projevuje se u něj zvláštní závada. Vozidlo při přechodu přes 2000 ot/min se jemně, mravenčivě rozvibruje, se současným výrazným nepříjemným zvýšením hlučnosti, doprovázeným dunivě hučivým zvukem. Závada se projevuje i po výměně a převážení kol. Tyto zvuky a vibrace se projevují i v 3 100 ot/min. Díky za radu.

    • 4 odpovědi
    • 4,4tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Woytman,

    Zdravím, jdu za vámi pro radu. Při jízdě mi z ničeho nic začal neuvěřitelně bouchat v motoru, motor ztratil výkon a čím více plyn jsem dal, tím více začal klepat a k 90km/h jsem se horkotěžko dostal. Ještě jsem vypozoroval, že když jsem jel z kopce a vyřadil, hluk byl daleko nižší. Kontroloval jsem vačku a uložení vačky, ale ta se zdá být OK. Blok motoru proražen též není, setrvák s spojkovou sadou je 2 roky starý Sasch. Tudíž jsem se pustil do klikové hřídele -> šály/ojniční ložiska jsou KO viz. fotka v příloze Otázky zní: 1. Je možné, že to způsobují pouze šály? 2. Musím měnit i kliku nevypadá úplně špatně, ale ani perfektně... přikládám f…

    • 2 odpovědi
    • 2,9tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Feddy,

    Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou o radu u mé OII s motorem BKC. Při mírném přidání plynu se z levé části vozu začne ozývat hučení( srovnatelné hučení jako od ložiska v kole) při dalším přidání nebo uvolnění pedálu zvuk okamžitě přestane( jedná se jen o tu jednu polohu). Samozřejmě stejný zvuk se ozývá i na tempomat když se motor dostane do této fáze že přidává jen minimum plynu. Nejdříve jsem to ignoroval ale bohužel plyn v této poloze člověk drží dost často pro opravdu mírnou akceleraci a jakmile udržím nohu v té poloze zvuk nekolísá nic a stále se ozývá a nepřestane dokud polohu plynu nezměním. Děkuji Vám za vaše rady Kuba

    • 5 odpovědí
    • 6,7tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem maho,

    Zdravim, koupil jsem O2 4x4 TDI 1.9 77kw BXE od prvniho majitele z nemecka - najeto 85tis km. Obcas mi od 2000 do 2300 otacek auto zacuka... prijde mi ze castejsi je to pri vetsi zatezi - do kopce a tak... mate nekdo zkusenost s touto zavadou ? v jednom servisu mi poradili ze to bude nejspis setrvacnik a at to necham zatim vice projevit....

    • 20 odpovědí
    • 4,9tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem 123Pepa,

    Zdravím, mám problém s nepravidelným klepáním od motoru 1.9 tdi bxe oc2, chci se zeptat jestli to někdo měl popřípadě co by to mohlo být? Nájezd 370tk rozvody cca340tk Link na video:

    • 0 odpovědí
    • 483 zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Guf,

    Ahoj, mám takový problém se svým autem. Jednou když jsem jel po dálnici, tak mi to skočilo do nouzáku. Zajel jsem za svým mechanikem, vyměnili jsme palivový filtr (prý zasraný jak jetel), vzduchový filtr, takovou tu krabičku (asi řízení podtlaku) co do ni vede asi milion hadiček a taky se vyhodilo turbo na čištění, ale to bylo čisté. Najeto 90 tis. převážně na Vervu. Stále mám ale pocit, že auto netáhne a nejde za plynem - ve srovnání se švagrovou karou se stejným motorem. Na co bych se měl zaměřit. Je teda pravda, že auto jezdilo cca 4 roky převážně po městě trasy do 10 km a 2x týdně jsem to protáhl na dálnici (50 km). Mohl by být zak…

    • 1 odpověď
    • 3,2tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem jakub.kolovrat,

    Zdravím, chci se zeptat, moje octavia 2 1,9 tdi 77kw jede na 3 valce vymeneny vstriky , gumičky, tesneni muj servisák tvrdí ze by mohlo bejt hlavou , mozna za ovložkování hlavy poradite co delat, nebo koupit uolne novou hlavu

    • 2 odpovědi
    • 3,1tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Mikejecc,

    1.9 TDI, 77kw, BJB, najeto 300 tisíc kilometrů, rok výroby 2005. Ahoj, chci se zeptat zdali někdo z vás nepozná zvuk, který přidávám v hlasové nahrávce. Je to takové lehké cvakání, které se při šlápnutí na plyn zrychlí a při puštění plynu se pomalu zpátky zpomalí, avšak nikdy to cinkání nepřestane. Nevím absolutně odkud ten zvuk jde, slyším ho nejvíc když sedím na sedadle řidiče s otevřenýma dveřma. Pokud sešlápnu spojku nic se nezmění. Zvuk byl nahráván při zaparkovaném autě, v neutrálu. Za jízdy ten zvuk v kabině nejde slyšet. U auta jsem jinak žádné další problémy nespozoroval, z výfuku se nekouří, otáčky jsou stálé, táhne jak má, do nouzáku ne…

  10. Zahájeno uživatelem morava,

    Vážení přátelé mám Octávku 1.9 TDI rok výroby 2007, najeto asi 84 000km a stala se mi velmi nepříjemná věc, že během jízdy mi zhasl motor. Po několikerém startování motor nenaskočil, Divné bylo to, že jsem ujel zhruba 300km v kuse a najednou tato nepříjemnost. Venkovní teplota plus 8 stupňů, nafty v nádrži přes půlku, motor nikterak necukal, prostě čistě chcípnul. Po odtažení do servisu a napojení na diagnostiku se žádná závada neobjevila. Automechanikovi se po druhém nastartování podařilo motor natočit. Pro můj klid nalil do nádrže nějaký aditiv a doporučil mi vyměnit hlavního relé. Auto měsíc fungovalo bez problémů, ale při jízdě opět zhruba po 300km motor chcípnul. Zku…

    • 51 odpovědí
    • 71,8tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem mateov,

    Dobrý den, nevím si už rady s Octavia 2 1.9 tdi BXE 77kw r.v. 2010 po fl... Pokusím se Vám problém popsat co nejpřesněji. Asi 3 týdny zpět sem pocítil při jízdě něco špatně začalo to prvně tím, že pří akcelerací na rychlostní stupeň 3 občas cukla... O třeba týden později na to se přidal i rychlostní stupeň 2 a 4 také při akcelerací totéž stejný problém. Zajel jsem na diagnostiku (origo VAG), která nám nic neřekla, ale i tak jsem to tam nechal ať na to mrknou sundali ventilové víko zkontrolovali váčku při jednom sundali EGR také KLAPKU oba díly se vyčistily ačkoliv na těchto dílech nebyl velký nános "bordelu" tak jsem pocítil lepší požitek z jízdy, ale pořád to problém ne…

    • 12 odpovědí
    • 7,9tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Martin19TDI,

    Ahoj, mám problém s motorem 1.9 TDI PD. Jedná se o Octavii II 2006, BKC, najeto 380000km. Studený motor startuje bez problémů (nedávno měněny všechny žhavící svíčky). Jakmile se alespoň trochu zahřeje, tak startuje dlouho. Čím je motor teplejší, tím hůře chytne. Další problém mám, že u teplého motoru na volnoběh jede nepravidelně, jako kdyby na 3 válce. Když je studený jde pěkně, plynule. Po minimálním přidání plynu se chod hned napraví. Při jízdě nepozoruji žádný problém. Věděl by mi někdo poradit, jsem už zoufalý.

    • 1 odpověď
    • 488 zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem DominikZ,

    Zdravim, BLS menilo sa turbo za komplet repas, po nahodeni vypisuje chybu P0234, povodne turbo piskalo a zralo olej. Skusal som menit aj map senzor aj N75, stale pri cca 3000 ot/min vypina a hodi do nudzaku (zhavenie a check engine). Vsetky poistky a kable premerane. Vsetko ok. Predpokladam ze regulacia turba po repase by mala byt ok, kedze robili skusku od ktorej mam protokol. Log z Vagu nemam. Dik moc za kazdu radu.

  14. Caute chcem sa opýtať, mám najazdené na O2 cca 400 tisic km... poslednú dobu cca 12 tisic km mi auto zle štartuje bola vymenená nová batéria ,pretesnene vstreky výmene rozvody ,olej v dsg stále menený do 60 tisíc km ,nový olej v motore všetko to do cca 10 tisic km. Auto bolo napojene na diagnostiku nevykazuje žiadne chyby .Začalo to tak stale cez noc ked auto postalo ,že som točil štartérom dlhšie dokial auto nenaštartovalo cca 5-6 sekúnd stále som sa bal ci naštartuje ,prvý štart bol veľmi zlý potom auto štartovalo cely deň normálne. Stále som hľadal chybu ci nie sú nejaké úniky nafty. Po natankovaný plnej nádrži auto štartuje na šupu stále no žial na cca 1/2 nád…

    • 6 odpovědí
    • 4,4tis zobrazení
  15. Zdravím, předem se omlouvám moderátorům za minulý špatně vložený příspěvek. Psal jsem to v rychlosti. Mám Octavii II 1.9TDI PD 77kw a dneska ráno, kdy byl 1°C venku (čidlo v autě hlásilo -1°C) jsem potřeboval odjet. Nechal jsem naběhnout elektriku a čekal jsem, jak zhasne žhavení. Potom jsem motor točil 6-7 sekund a furt nechtěl nastartovat, pak jsem ho nechal a rozsvítila se na Maxíkovi červená olejnička s nízkým tlakem oleje STOP. Vypnul jsem elektriku a znovu zapnul, kontrolka zhasla a točil jsem znovu, zhruba zase 7 sekund a nastartoval s pomocí plynu. Potom po celou dobu jízdy a i při dalších startech za dnešek kontrolka se ani jednou neukázal…

  16. Zahájeno uživatelem Dan12,

    Ahoj, mám takový problém u Octavia 2 1.9 TDI 77kw. Při přeřazení na neutrál a postupném dobržďování (třeba na křižovatku) se mi rozsvítí kontrolka baterky a poté mi to vypne celý motor. Poté s těží jde nastartovat, asi po 15 sekundách auto naskočí. Stejné startování jako za studena. Z prva se mi vypínal motor při jízdě pod 1500 ot., vyměnilo se palilové čerpadlo, asi 2000km bez problémů a nyní se objevit tento problém. Nevěděl by někdo čím by to mohlo být? Děkuji

  17. Zahájeno uživatelem Izby337,

    Zdravím, mám problém je to bkc 77kw bez dpf no a mám problém že niekedy to auto začne buchotat vid. video vacsinou ked je auto zohriate, diagnostika neukazuje ziadnu chybu, egr je tam nové auto je servisované, nestraca vykon pri jazde ani netrha, neviem si uz rady 😃 IMG_7439.mov

    • 0 odpovědí
    • 358 zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem c0pi,

    Ahoj, mám takovej problém, že za jízdy se zařazenou rychlostí se po sundání nohy z plynu ozve divný klepání, nejspíš spojka/převodovka. Když výšlapnu spojku/neutrál, nebo přidám plyn, tak to zmizí. Ještě bych zmínil, že jsem vyměňoval obě ramena a oba vnitřní homokinetaky, předtím to nedělalo, jen klepalo celý auto a to kvůli tomu pravému homo. Díky za rady. https://youtube.com/shorts/qkyH909D2EI?feature=share

    • 0 odpovědí
    • 428 zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem 2607,

    Ahoj. Máte někdo zkušenost s těmito chybami? Souvisí tyto chyby spolu? Motor má na volnoběh nepravidelný chod a v tahu v nizkych otackach škytá než se rozjede. Motor 1.9tdi PD 77kw 2007. Diky za info.

    • 2 odpovědi
    • 4,1tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Wejgll,

    V posledním týdnu se mi občas stává, že zastavím na křižovatce a volnoběžné otáčky jsou kolem 1050-1100, počítač udává spotřebu 0,9l/h. Stane se to jen občas při zahřátém motoru na 90 stupňů za studena to nedělá. Ani při nastarování v -10 nebyl volnoběl přes 1000 ot/min. A možná je to jen můj subjektivní pocit, ale připadá mi, že v poslední době auto i nějak líp jede, ale zvedla se spotřeba přes 6l/100km. A nevím, zda to nějak souvisí (asi ne) ale dnes ráno jsem odjížděl z práce a protože mrzlo zapnul jsem ohřev zadního okna,ale kontrolka místo svícení jen začala blikat a okno se začalo odmrazovat až po ujetí cca 3km, zrcátka se přitom odmrazili hned. Předem dík za …

  21. Zdar všichni, nedávno jsem se tu někde dočetl že si někdo chce k chipu přehodit i silnější turbodmychadlo z dvoulitru do jednadevítky. Ptal jsem se, ale neodpověděl. Tak jsem už dlouho zvědavý zda je to možné, myslím hlavně jen tak jestli to do sebe pasuje, nebo je to děsneý oprus i pro profíky, tudíž nedoporučujeme, nebo je to absolutní nesmysl? A při cenách turba, jestli je to výhodný oproti hybridu či ne, pokud z 1.9. nechcete kombinací úprav zrovna až 180koní a víc. Nějaká zkušenost????? Možná se ptám na hovadinu, každopádně díky za reakce. Zajímá mě to.

    • 2 odpovědi
    • 3,3tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Brezani1992,

    Dobry den,nasiel som tri male dierky na hadici sania oznacenej na foto,ma to niaky vplyv na chod motora alebo to treba vymenit?je vymena zlozita?alebo to zvladnem aj sam..dakujem za odpoved

  23. Dobrý den.Dá se namontovat jiný typ motoru do Octavie 2 4x4 1,9tdi 77kw z roku 2005?Prý to byly nejhorší motory, problém s vypalováním hlavy kolem vstřiků.Strýc zadřel motor protože mu turbo vytáhlo olej z motoru.Nechal tam namontovat motor z vrakoviště,repas turba a vstřiků.Začal přibývat olej dostávala se tam nafta,jezdil dokud opět nezadřel motor.Čekal na výměnu hlavy,dlouho musel startovat než motor chytil.Prý to bylo tou hlavou že kolem vstřiků unikal tlak z válců ,tak nechával motor třeba hodinu běžet dokud ho nezaparkoval před domem.Zajímalo by mne jestli je to možné s tou hlavou.A jestli se dá namontovat jiný typ motoru popřípadě jiný typ hlavy.Nevíte o dobrém lev…

  24. Zahájeno uživatelem beverly,

    Dnes ráno jsem nastartoval a motor šel jakoby na 3 válce...po asi 6-ti nastartování se chytil i ctvrtý válec,ovšem motor má divný zvuk...Při jízdě cca 15 km jsem zjistil, že vozidlo netáhne jako včera...Mám podezření na vstřiky...Octavia II 1,9 PD 77kw..Díky za rady

      • Pozitivní
    • 14 odpovědí
    • 11,6tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem martinxjam,

    Zdravím, chcel by som sa opýtať na podobný problém. Mam Octaviu 2, 1.9 TDi z roku 2006, 77kw, a pri zaradenom 4. a 5. stupni počuť hučanie od motora od cca 1800 ot. Na voľnobehu to nerobí, a za jazdy to robí iba vtedy, ak nepridavam plyn (napr. pri jazde dole kopcom so zaradenou rýchlosťou). Ak plyn pridávam tak hluk prestane, a tak isto prestane aj pri vytlačení spojky, resp. pri neutráli. U mechanika mi povedali, že to jepravdepodobne prevodovka, ložisko v nej. Vedeliby ste mi s tým niekto poradiť?

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.