Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI PD

  1. Ahoj, koupil jsem 2 roky starou OII, 1.9.TDI, najeto 43000 km. Krom jiných problémů (vymlácená tyčka stabilizátoru, kouslá volnoběžka alternátoru), jsem přišel na další problém. U hodně zahřátého motoru (po 100 a více km) pokud zastavím a po chvíli opět nastartuji, tak se motor včetně řadící páky celý rozklepe, až někdy i chcípne. Jako by tam zůstala viset nějaká rychlost. Pokud nastartuji podruhé - hned poté. problém se nezopakuje. Vždy pouze po prvním nastartování zahřátěho motoru. U studeného motoru se to neděje. Do servisu se nehrnu, ta kouslá volnoběžka se začala z ničeho nic projevovat při cestě ze sevisu, kde bylo auto na garančce, takže nemají vůbec moji důvěru.…

  2. Zahájeno uživatelem l79,

    Dobrý den,nedávno shodou okolností po návštěvě servisu,kde jsem byl kvůli lakování nárazníku,mi začalo "co si" drnčet v motoru při cca 1200 ot/min hlavně při poklesu otáček to bylo znatelně slyšitet.Sám jsem to zkoušel vysledovat co to vybruje.Při otevření kapoty jsem slyšel podivný zvuk plastů nad motorem,proto jsem je poklepal a přestalo to.Navíc nebyl čas,bylo to za tmy.Nicméně to za chvíli začlo dělat znovu.Proto jsem neváhal a servis navštívil znovu,bylo mi sděleno,že to dělá plast sání a shodou okolností se to projevilo po návštěvě u nich.Prý to dělá více autům,je to prý nějak nedokonale vymyšlené .Proto na to koukli a opět to přestalo.Nicméně po ujetí cca 400 km je…

  3. Zahájeno uživatelem mi.ku,

    Ahoj, tento týden jsem přesedlal po cca 1 roce z Octavie Combi 1.9 Tdi 77KW r.v. 2006, najeto 33tis - výbava clasic + climatizace => Oct. C. stejná motorizace výbava Elegance, r.v. 2007, najeto 64tis. Okamžitě jsem zaznamenal výrazně nižší výkon. Reakce na sešlápnutí plynu je proti původní Octavii výrazně nižší. Na delší vzdálenost se nemůžu dostat pod 6 litrů (kombinace dálnice a sil. 1.tř.) a to jedu s lehkým plynem. Na původní octávii měl spotřebu minimálně o litr nižší. O spotřebě ve městě ani nemluvím. Zatím jsem nevyjezdil nádrž, proto nevím jestli to tak zásadně neovlivňuje palivo, ale pochybuji. Motor v původní Oct. byl sice výkonější, ale subjektivně …

    • 13 odpovědí
    • 4,2tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Simona,

    Kúpila som si v piatok auto, OII 1.9TDi, dneska rano o 3.20 sa mi rozsvietila kontrolka vody,zastavim ako spravna žena otvorím kapotu,kuknem na chladič (zasvietila som si mobilom ) a vody v chladiči nikde,vlastne trošku tam bolo.Tak somnaštartovala a odparkovala na benzinke. Našťastie bola 200m, riskla som to.Teraz mi auto odtiahli, odťahovák hovoril niečo o možnej vodnej pumpe,možno hadica chladiča...ale pravdu poviem veľmi ma to nezaujíma ...problém mám v tom,že horko ťažko som si vydolovala náhradné - Roomster a šupla mi zmluvu s výpočtom na 3 dni cca 3000Skk, ktoré ovšem nemienim zaplatiť. Podľa Vás keď je porucha, že je chyba zo závodu nemá sa dať automaticky náh…

  5. Zahájeno uživatelem dalas,

    zdarec, mám 1.9tdi pd 77 kw, poslední dobou, když je teplej začal dlouho točit, než blafne a je jedno v jaké rychlosti nebo při rozjezdu prostě jako když vypnete klíček, absolutně nereaguje na plyn, musím plyn úplně pustit a pak se asi za dvě vteřiny zrestartuje a zase jede, na vagu to vyhodilo špatné čidlo nastavení vačkového hřídele, to jsem vyměnil a nic, teď už jsem v koncích, co stím dál, nemohl by to dělat regulátor vzduchové klapky?, ten je taky elektricky ovládanej, díky váha vzduchu je alespoň vypočitatelná, ale tuhle jsem chtěl přelítnout křižovatku a zůstal jsem stát uprostřed, fakt boží

    • 2 odpovědi
    • 3,3tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Peter M,

    Zdravim, rad by som sa spytal ako riesite problem presakovania oleja do expanznej nadrzky chladiacej kvapaliny. Chcem len zdoraznit ze je to len priesak, ziadne velka mnozstvo....cca do 4 dcl. V bloku, v chladici je CHK cista, bez oleja, chladic oleja v poriadku, na hlave ani bloku nevidno ziadne praskliny ani ine poskodenie, tesnenie takisto v poriadku. Ziadny priesak vody do oleja. Vyskytuje sa nieco podobne aj u 2,0 TDI ??? Vopred vdaka.

    • 6 odpovědí
    • 7,9tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem RGB,

    Dobrý den. Je motor 1.9 TDi /77kW BJB rok výroby 04/ motor s označením čerpadlo-tryska??? Potřebuji koupit olej Shell norma / 506.01-čerpadlo tryska nebo 507.00 / Díky

    • 1 odpověď
    • 3,5tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem TuningCars,

    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat kolik ujetých km, tak normálně vydrží diesel 77kw na octavii 2? Mám najeto něco kolem 140000 km.

    • 29 odpovědí
    • 50,3tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem DeMarco,

    Tak panove, chci se s Vami podelit o par dalsich mene prijemnych zazitku s moji octavkou. Jedna se o 1,9 TDi, r.v. 2005 s chipem. Asi pred 2 mesici (stav tachometru 58 tisic km) se mi pri me ceste zpatky domu asi po 500 km dalnice rosvitila kontolka chl. kapaliny, takze vylekany co se deje sjedu z dalnice na odpocivadlo otevru kapotu a s vystrasenym udivem koukam na nadrzku chl. kapaliny a zjistuju, ze je prazdna. No nic v prvnim momente me napada bud rad, ze se ti to nestalo jeste nekde v Nemecku, odkud sem vyjizdel, byl sem v ten moment zrovna na prazskem okruhu, zavolas nekam servisakovi a oni ti poradi co a jak. Jenze pak me napadne, ze je pul 6 rano a ze to asi tak …

    • 18 odpovědí
    • 22,6tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem DeMarco,

    Tak preslo 14 dni, co mi menily tesneni pod hlavou a kdyz uz sem si myslel, ze ted bude delsi dobu vsechno v poradku, sem vcera po delsi ceste po dalnici (cca 900 km) nasel olejove fleky na zadnim narazniku a kufru. Nevenoval sem tomu pozornost a dneska, kdyz vyjizdim s autem ven, tak vidim cerny flek o prumeru asi 5 cm, na miste kde sem pres noc stal, podivam se bliz a k....a to je olej, mrknu hned pod auto a cela strana pod motorem od stredu smerem ke strane spolujezdce od oleje. Otevru kapotu, divam se na merku oleje a zjistuju, ze je na minimu a to sem pred jizdou dolival, takze sem dolil zase asi 0,5 l a ted premyslim, co muze byt za problem. Nemel nekdo podobny prob…

    • 17 odpovědí
    • 5,4tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Jameson,

    Ahoj, u mé OII 1.9-77 PD TDI mě začal znervozňovat divnej jev u volnoběhu. Poprvé jsem to sledoval při popojíždění v zácpě na jedničku. Pomaloučku popojíždím: jednička-neutrál-jednička ... no humus. a najednou mi volnoběh začal vylitávat vždycky o trochu víc, než jsem přidal. Teda vždy při pomalé jízdě, zařazeným neutrálu a protočení motoru. Když jsem o plyn jen cvrnknul tak do 1500ot. tak motor jakoby sám vylít to 2000 ot. A když jsem to prošlál víc, cca 3000 tak to samo vzápětí vylítlo skoro do maxima, až sem se lekl. Prostě samo si to přidávalo špičku navíc. Teplota OK, nic jinýho neobvyklýho jsem nenašel. Pak jsem to začal zkoušet i jindy a občas př jízdě na neutrá…

    • 2 odpovědi
    • 3,8tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Tissot,

    Kúpil som si novu Škodu Octavia 2 1,9 TDi. Prešiel som 2400 km a tu zrazu počas normálnej meskej prevádzky počujem kovový zvuk vzchádzajúci z motora. Konštatovanie v autorizovanom servise Škoda: Rozbite ložisko na 4 valci v motore. Vraj výrobná vada. Oprava: nove ložiska, nová kľuková hriadeľ, nová 4 ojnica. Chcel by som vedieť aký mate na to názor... Nemal som pravo na výmenu polomotora?

    • 40 odpovědí
    • 8,7tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.