Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI PD

  1. Zahájeno uživatelem Jiří D,

    Dobrý den, ztrácí se olej někde v motoru nebo jde přes turbo. Dolejvám 0.5 l/400 km a jde mi z výfuku dým světlejší barvy (do běla-šedivej). Nárazník u výfuku černý nemám. Když jsem nechal turbo vyčistit kvůli regulaci, bylo mi řečeno, že z hadic olej žádnej nevytekl a hadice jsou běžně znečištěné. Nesetkal jste se s tím už někdo? Děkuji za odpovědi.

    • 2 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem HTP 12V,

    Ahoj, dneska mě postihla neobvyklá závada. Auto nemá výkon, jakoby netlačilo turbo a navíc nefunguje posilovač brzd, pedál brzdy úplně tvrdý a musím vší silou na něj šlapat, aby to alespoň trochu brzdilo. Na brzdové kotouče jsem šahal, jestli třeba náhodou jedno kolo stále nebrzdí, ale i po pěti kilometrech jsou studené. Nesetkali jste se s tím někdo? Je to 1,9TDI, auto jezdí denně a i ve větších mrazech vše fungovalo v pořádku, až dneska tahle závada.

    • 10 odpovědí
    • 34,8tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem koudy_123,

    Ahoj, potřebuji výměnit těsnění mezi turbem a dpf. Fouká mi to tudy. Měl bych pár otázek: 1. Dá se to udělat bez povolení uchycení DPF? 2. Musí se měnit i spona? https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/7h0253115b-tesneni-katalyzatoru-s-filtrem-pevnych-castic-skoda-30616.html 3. Jaká je správná oientace těsnění? https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/7h0253115b-tesneni-katalyzatoru-s-filtrem-pevnych-castic-skoda-30616.html Moc dík za rady a odpovědi.

  4. Zahájeno uživatelem Mirious,

    Zdravím.Chcem sa opýtať či má niekto skúsenosti z Octaviou 2 konktrétne s motorom 1.9tdi PD 77kw,chcem tam swapnúť motor BPX je to motor z ibiza cupra R.. Je potrebné niečo meniť s elektrikov? Pasne mi tam elektrika? Ďakujem,.

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem takon999,

    Ahoj, před týdnem jsem nechal dělat nový rozvody a pumpu(sada Febi a vodní pumpa Graf) na 1.9 tdi bxe a objevil se takový šustivý zvuk. Předtim tam byla origo pumpa s plastovou vrtulkou a nově graf má kovovou. Četl sem tady na foru dost podobnej případ a bylo to pumpou ale pro jistotu se chci zeptat. Nevím jestli to nemůže být i volnoběžka alternátoru, jelikož trochu vibruje, občas víc někdy míň ale to nevím jestli nedělá dvouhmota, protože je už načlá a občas se třese i motor. ješte přikládam odkaz na velice podobný případ: zvuk z kabiny Zvuk z venku

    • 0 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem celeston,

    Zdrvaím. Nevíte kde v Praze dobrá firma na turbo? Repas nebo kupovat nové? Předem díky Oct. II 1.9 TDI BXE.

    • 1 odpověď
    • 3tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem František hruza,

    Dobrý den, mám problém s kolisajici teplotu motoru jedna se o octavia 2 1.9 tdi 77KW bjb, při delší trase se motor ohřeje na 90 stupňů když tomu začnu víc šlapat tak vyskočí i na 100+ když zpomalením padne občas na 0, voda se nikde neztrácí termostat jsem už dělal děkuji za odpověď

  8. Zahájeno uživatelem Davee,

    Ahoj lidi, potřebuju poradit. Má OII 4x4 motor BKC s chipem cca rok stála. Po roce jsem řešil různé problémy...zatuhlé stěrače atd, ale trápí mě motor. Chvíli jel, chvíli nejel...nedosaženo požadovaného tlaku... (turbo mírně pískalo, ale hřídelka byla bez vůle) tak šel do servisu. V servisu řekli vadné turbo, tak jsem nechal repasovat s tím, že se přizpůsobilo chipu. Po namontování pořád ten samý problém. Auto nejelo, pak zakouřilo a vyrazilo jako píchnutý, pak zase nejelo, pak zase jelo....Servis...vadná ŘJ. Jasný styl pokus omyl a zákazník platí. Napadl mě probléms podtlakovou regulací. Na vrakovišti jsem si půjčil blok ventilů 6Q0 906 625. Auto okamžitě vystřelilo...hu…

  9. Zahájeno uživatelem Lenka Bendlová,

    Ahoj všem, máme okinu 1.9 tdi pd 77 kW, přes den jezdí v pohodě ,po noci nenastartuje, kontrolky pozhasínají tak jak mají, otočím klíčkem a ani neškrtne. Kdyby to bylo baterkou tak se ani nerozsviti kontrolky, jediný kdy naskočí je když dáme baterku na nabíječku a pak nastartujeme...přímo ze sítě :-( pak zase celý den jezdí v pohodě a přes noc zase nic :-/nevíte čím by to mohlo být? Děkuji za odpověď

  10. Zahájeno uživatelem Pavel Sutnar,

    Zdravím všechny,nemate nekdo zkušenost s únikem oleje z motoru Octavia 2 facelift motor BXE,mám celý blok zezadu od oleje,těsnění pod výkem na ventily je OK,turbo OK,teče jako by od svodu na hlavě,???,prosím o radu.Dik Pavel

    • 0 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Bubu2427,

    Ahoj, potřeboval bych poradit. Kámoš mi nabízí ke koupi za pěknou cenu 1.9TDi s motorem BLS, bohužel s vykuchaným DPF (najeto 220000km a cena 25000). Díky tomu se nedostanu na přijatelnou cenu nového DPF, protože se starý musí vrátit. Chtěl bych tedy koupit nějaký jetý, který nechám vyčistit a dostanu se na cenu toho nového. Jenže nevím, jestli musím dodržet přesně OEM toho vykuchaného, které mi nadiktoval nebo můžu vzít jakýkoliv, který je určen pro motor 1.9 BLS? Poslal mi číslo dílu: 1K0254700NX. Díky za případné rady

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem votas83,

    Snad me za to neukamenujete ze zakladam nove tema ale nikde jsem to nenasel,zatim jsem to slysel ze se to dela u starsich modelu,nekdo rika dobry nekdo ze je to na nic,co si myslite co to udela na nasich novejsích milackach?Prosim o rady a pripomínky....... http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php

    • 40 odpovědí
    • 42,3tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Johny16,

    Ahoj, na O2 1.9 TDI 77KW FL, po výměně palivového filtru trochu prosakuje nafta a to mezi víčkem a obalem filtru. Filtr je originál WV a tešnení filtru je nové. Nesetkal jste se s tím někdo ? Případně nemáte někdo nějakou radu jak se netěsnosti zbravit ? Předem děkuji za odpovědi.

    • 2 odpovědi
    • 6tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Mysty,

    Dobrý den, chystám se koupit škodu octavii 2. řady, 1.9 TDI 77kw s motorem označeným BJB. Ve velkém TP je datum první registrace 7.6.2005. Tudíž by se mělo jednat o vůz z roku 2005. Chtěl bych se vás zeptat, již týden skoro pořád sedím a projíždím internet a hledám.. Prý se jedná o motor, který ještě nemá DPF filtr, což je velké plus. Našel jsem opravdu hodně diskuzí, většinou lidi tvrdí, že je to jeden z nejlepších PD motorů co byl v 1.9. Je to opravdu tak? Auto má najeto necelých 300 tisíc. Motorově je v pořádku, jede pěkně, turbo taky, žádná nouze, bylo o něj postaráno. Dvouhmota neklepe, nevibruje. Je mi jasné, že auto trpí na kvalitní a včasné výměny olejů…

      • Díky
    • 4 odpovědi
    • 17,9tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Mysty,

    Ahoj, kamarád se chystá koupit 2kovou octávku 1.9 77kw, včera jsme se na ní byli podívat. Někde na netu se kamarád dočetl, že když otevře při volnoběhu víčko na dolévání oleje a položí na něj kus papíru, tak by správně neměl nadskakovat (vzduch by ho neměl nadnášet). No, po otevření víčka a přiložení papíru papír skákal a byl celý pocákaný od oleje, což by mohl být problém v podobě pístních kroužků. Je to opravdu tak? Nesouvisí to nějak s odvětráním např.? Díky za rady ?

  16. Zahájeno uživatelem MichaelCZ,

    Ahoj, prosim vas o radu. Nedavno jsem koupil Oktavku, 1.9TDI PD. Koupil jsem ji dost levne, jenom jako priblizovadlo do prace... Ovsem ma par problemu. Prvni je nejspis spojka, kterou vymenim co nejdriv, jak budu mit cas... Dalsi problem je, ze mi prijde, ze auto neprirozene zpomaluje, kdyz dam nohu z plynu, skoro jakoukoli bych slapal na brzdu. Nejsou to brzdy ani lozisko ( na neutral to nedela ), ale s rychlosti je to vazne hodne znat. Zkousel jaem z kopecka u baraku, jel sem cca 30km/h dal, na trojku, dal nohu z plynu a dost rychle auto zpomalilo... A dalsi problem je, ze kdyz se auto ohreje a stojim nekde, treba na semaforu, auto se zacne hrozne klepat, ale vazne hroz…

  17. Zahájeno uživatelem Toom,

    Při jízdě na 4řku asi 75km/h a něco okolo 2000 ot/min po rovince s lehkou nohou na plynu je slyšet zvuk (něco jako kdyby ,,hučení" ložiska) po ubrání či přidání plynu je zvuk pryč a na jiné rychlostní stupně se neobjevuje, od kol to nejde spíš někde od motoru. Já takhle často nejezdím - spotřebu neřeším, ale všiml jsem si toho prostě. Rozvody měněny cca před měsícem + olej a filtry, Octavia II 1.9 TDi 77kW r.v.09 najeto cca 188tis. motor BLS. Může to něco naznačovat abych se připravil na další výměnu něčeho (převodovka, setrvační??) Setkal se s tím někdo, nebo je to vlastnost motoru ?

    • 3 odpovědi
    • 2,6tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Hori,

    Ahoj, Chtel bych poprosit o radu. Moje Octavia 1.9 Tdi 77kw PD 2007 BXE ma problem. Kdyz jedu normalni jizdou po meste nebo 90 km/h voda se ohreje jen na 70°C dal teplota stoupne na 90 °C jen pokud slapu na plyn. Az jedu zase klidnejsi jizdou mam opet cca 70°C i po ujeti 300km. Nad 90°C teplota nestoupe. S timto problemem souvisi i to ze auto prestalo topit tak jak driv topivalo. Z vyduchu topeni jde cca 20 stupnu teplo i kdyz je nastaveno na 26 stupnu. Diagnostika mi vypsala tyto chyby: 00229 - refrigerant pressure 00361 - heating element for additional heating system (Z35) Muzete mi prosim pomoci? Vsazim na spatny termostat. Je to moz…

      • Negativní
    • 2 odpovědi
    • 3,7tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Hori,

    Zdravim, Chci se zeptat jestli mate nekdo zkusenosti se sportovnim sanim MaxFlow PRO na nemeckych strankach Milotec.de. https://milotec.de/product_info.php?info=p2883_Sports-air-filter-system-with-transparent-cover-MAXFLOW-Pro--Octavia-II.html&XTCsid=7dedd29db3821f95dc1078834f1c6f38 Zvysi se trosku vykon? Bude jiny zvuk nebo je potreba dokoupit ladeny vyfuk? A co si o tom myslite chlapci? Diky :)

    • 3 odpovědi
    • 1,3tis zobrazení
  20. Při odjezdu od benzínky, motor naskočil, zařazena rychlost a něco se škublo. Pak už nešel ani motor nastartovat, pomohla až odtahovka. Auto je nepojízdné, netočí se přední kola. Palivo bylo načerpáno správně - nafta. Co to mohlo způsobit ? Spojka, převodovka, motor ?

    • 1 odpověď
    • 1,4tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Kenfi,

    Zdravím, nedávno mi začala okta klepat od motoru na 4 a 5 v určité poloze plynu(pedalu). Když přidám, klepání zmizí ale při naslednem ubrani zase zaklepe (jen v té samé poloze jako při přidávání) Na neutral a po sešlapnuti spojky ma jinak normální zvuk.. najeto 220tkm R.v. 2008 Nevíte čím by to mohlo být? :) MOV_0356.mp4

  22. Zahájeno uživatelem celeston,

    Zdravím,mám takový problém. Hledal jsem podobné téma vibrace motoru,ale nenašel jsem stejný problém. Přibližně při 1100 otaček se do interiéru ozve takový rezonanční zvuk (hlučenější motor) Je to jen při tomto stavu otaček jak v záběru tak i na volnoběh když to vytočím do těch cca.1100. Je to slyšet jen v interiéru,když otveřu okno zvneku to neslyším. Nemá někdo podobný problém,nebo co yb to mohlo být?

    • 7 odpovědí
    • 4,9tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Krabon,

    Ahoj všem, nevím, jestli je to problém a je-li to třeba řešit, ale pozoruju následující: Mám: Octavia 1.9 TDI PD, rv. 2008, BXE, 116tis km, vše původní. Na volnoběh jde motor normálně, pokud ale začnu zvolna šlapat na plyn, tak v rozmezí cca 1000-1300 ot/min se z motoru ozývá celkem značné dunění a auto se dost klepe (na neutral i s kvaltem a spojkou na podlaze). Od těch 1300 to přestane a zvuk je normální. Při jízdě nepozoruji žádné snížení výkonu, jen možná ty rozjezdy jsou horší. Věděl by někdo, jestli je to normální nebo to mám nějak řešit? V těch nízkých otáčkách se to klepe a duní celkem dost (i bez zátěže), ale na volnoběh OK. Apropo, ještě je tu druhá věc: …

    • 6 odpovědí
    • 7tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Tomdlouhan,

    Zdravim . Chtel bych se zeptat ktera hadice od palivovyho filtru u OCT 19TDI je privod k vstrikovacimu cerpadlu , asi jsem lama ale nejak to nemohu najit , na filtru jsou ctyri , a k motoru pod krytem jdou tri jedna je na vodu , ta je mimo zbyvaji dve , tudiz otazka ktera toje . Dekuju za odpoved. popr obrazek

    • 9 odpovědí
    • 14,6tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Pavel1985,

    Prosim o radu. Mam problem po nastartovani mi auto skubalo i za jizdy.sviti kontrolka motoru, a blika zhaveni.. Pise motor do dilny. Po te co se motor zahreje uz necuka. Pri diagnostice zavada zadna.dekuji za rady jaka by mohla byt pricina.

    • 3 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.