Je to možné, zřejmě to je při tom když uberu plyn a chystám se přeřadit. Dnes jsem jezdil s předváděcí 85kw 2024 a ta byla naprosto v pohodě. Snad se mi dostane pod ruku ještě 2024 70kw abych mohl vyzkoušet.
Tak mně to cuká až když pustím spojku na jedničku. Jak zařadím dvojku, tak jsem si nevšiml, že by to cukalo. Prostě se rozjíždím, pomalu pouštím spojku a až ji pustím, tak to dvakrát cukne. A jenom při rozjezdu do 2000 ot. A dělalo to v létě i teď v zimě
len pre info chladeny phonebox je aj na scale/kamiq FL a v recenzii som pocul ako hovorili ze telefon je aj tak horuci. kazdopadne nie ze by som bol expert na tuto temu ale staci si to snad porovnat s chladiacimi podlozkami pod notebook. tuto co vidim na tej fotke su dva mini otvory cize najpr je ventilator potom je cievka a potom gumovo/plastovy kryt a potom telefon ktori este k tomu vacsina z nas ma opat v dakom kryte/obale. na to clovek nemusi byt genius a je myslim nad slnko jasne ze to neuchladi nic.
btw: mozno su tie dva min otvory aj hore (fotka je tmava) ale to aj tak nepomoze. zas na druhej strane nemohli to spravit asi inak lebo cievka je v strede cize tie otvori dali po krajoch. museli by vymysliet uplne iny princip toho chladenia...mozno tam stacilo spravit vyvod ako ked sa robila chladena odkladacia schranka s tym, že by nejakym sposobom natrvalo nastavili teplotu/silu fukania pripadne by tam bolo dake teplotne cidlo
Ahoj oddělal jsem tu gumovou vložku a je tam vidět malý větráček viz přiložený obrázek. Bohužel u mě se zatím neroztočil.
Zkoušel jsem telefon nabíjet bez té gumy a přijde mě, že se telefon rychleji nabijí a tolik se nezahřívá. To ale musím ještě prověřit. Doufám že půjde ten větrák nějak zapnout a že fouká studený vzduch z klimatizace.
Díky
Jan