Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI PD


367 témat v tomto fóru

    • 6 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
  1. Motor diagnostika

    • 9 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 10.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 7.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  2. hadice od turba

    • 3 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
  3. Problém s výkonem RS

    • 16 odpovědí
    • 7.4k zobrazení
  4. Horní kryt motoru

    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
  5. Pokles výkonu

    • 8 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 12.3k zobrazení
  6. octavia II modrý kouř

    • 17 odpovědí
    • 15.4k zobrazení
  7. Porucha motoru

    • 11 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.4k zobrazení
  8. Motor do dílny... :)

    • 6 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Je to možné, zřejmě to je při tom když uberu plyn a chystám se přeřadit.  Dnes jsem jezdil s předváděcí 85kw 2024 a ta byla naprosto v pohodě. Snad se mi dostane pod ruku ještě 2024  70kw abych mohl vyzkoušet.
    • Tak mně to cuká až když pustím spojku na jedničku. Jak zařadím dvojku, tak jsem si nevšiml, že by to cukalo. Prostě se rozjíždím, pomalu pouštím spojku a až ji pustím, tak to dvakrát cukne. A jenom při rozjezdu do 2000 ot. A dělalo to v létě i teď v zimě
    • len pre info chladeny phonebox je aj na scale/kamiq FL a v recenzii som pocul ako hovorili ze telefon je aj tak horuci. kazdopadne nie ze by som bol expert na tuto temu ale staci si to snad porovnat s chladiacimi podlozkami pod notebook. tuto co vidim na tej fotke su dva mini otvory cize najpr je ventilator potom je cievka a potom gumovo/plastovy kryt a potom telefon ktori este k tomu vacsina z nas ma opat v dakom kryte/obale. na to clovek nemusi byt genius a je myslim nad slnko jasne ze to neuchladi nic.   btw: mozno su tie dva min otvory aj hore (fotka je tmava) ale to aj tak nepomoze. zas na druhej strane nemohli to spravit asi inak lebo cievka je v strede cize tie otvori dali po krajoch. museli by vymysliet uplne iny princip toho chladenia...mozno tam stacilo spravit vyvod ako ked sa robila chladena odkladacia schranka s tym, že by nejakym sposobom natrvalo nastavili teplotu/silu fukania pripadne by tam bolo dake teplotne cidlo
    • Alarm je pod plasty před čelním sklem. V alarmu je baterie, která je nejspíš KO.   Koukni na toto video pro představu:    
    • Ahoj oddělal jsem tu gumovou vložku a je tam vidět malý větráček viz přiložený obrázek. Bohužel u mě se zatím neroztočil. Zkoušel jsem telefon nabíjet bez té gumy a přijde mě, že se telefon rychleji nabijí a tolik se nezahřívá. To ale musím ještě prověřit. Doufám že půjde ten větrák nějak zapnout a že fouká studený vzduch z klimatizace.    Díky Jan  
×
×
  • Vytvořit nový...