Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 TDI PD

  1. Zahájeno uživatelem rolbař,

    Zdar lidi, už jsme tady toho dost pročetl a docela mě zaujal motor 2,0TDI 103 a 125kW, jakej rozdíl je v těhlech dvou motorech, SW a trysky jsou mi jasný, pak i něco na turbu. Jde mi o to, jestli jde SW ze 125 nahrát do 103 nebo rovnou prohodit jednotky. Paradoxní je taky spotřeba, která u 125 je o cca 0,8l menší, než u 103.

    • 13 odpovědí
    • 39,1tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Hahahaha,

    Zdravim mam takový problem jsem z toho už docela hotový ..... na autě mám nové vstřiky nové turbo a ještě další spoustu věcí ..... když jedu a pomlau přidávám plyn tak to docela jde, ale jak mile chci rychle přidat tak cítím vybrace do volantu, ale jen při různých otáčkách ( 2100 - 2250 se klepe volant a pak přestane a pak zase začne ) v servisu mi řekli, že je to dvouhmoták ...tak jsem ho vymenil vybrace už nejsou tak velké jako předtím ale pořád se to neád vydržet ... tak prej že to budou kinetáky tak jsem obadva vyměnil ... furt nic tak jsem se rozhodl, že to nechám být a bude jezdit takhle .... jenže ted se mi stala další závada ....jel jsem na houby zaparkoval jsem …

    • 9 odpovědí
    • 6,2tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem andrew983,

    caute. zdechla mi octavka II RS 2 liter, zacala blikat najprv kontrolka zhavenia a potom sa motor vypol. skusal som nastartovat ale uz to neslo a svieti kontrolka motora.budu to trisky ci je aj ina moznost??? diky

    • 6 odpovědí
    • 5,6tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem medved 1,

    Ahoj potřeboval bych poradit s diagnostikou nedávno jsem si koupil diagnostiku vag can pro protože auto pořád hlásilo nějakou poruchu a vždy muselo na diagnostiku tak že to bylo za ranec no a tak jsem to včera napíchnul a na motoru to hlásilo dvě závady 1: 18104(0x46B8):60 Datová sběrnice pohonného systému Nesmyslná odezva elektroniky ve sloupku řízení - Lamp OFF a 2: 16618(0x40EA):10 Regulace plnicího tlaku regulační mez překročena - Lamp OFF Neznámý stav věděl by někdo co to muže byt za závady ? Po vymazání tam naskočí pokaždý zase ta první . Jednou za čas se stane že auto během jízdy přestane táhnout ale nic nehlásí druhej den ujede třeba 10 km a zase netáhne . Netu…

    • 9 odpovědí
    • 7,6tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Shreky,

    Zdravím páni. Som tu nový a tiež aj čerstvý majiteľ Octávie II 2.0 TDi BKD DSG z roku 2005 model 2006. Má najazdené 166000 km. Ani nie ja, ale svokor si všimol biely dym z výfuku pri rozbehu. Tak som ho posadil do auta a sledoval to dymenie. Jedná sa o také jemnejšie zadymenie pri rozbehu, teda pri preraďovaní z 1 na 2, z 2 na 3, presnejšie pri znížení otáčok. To znamená, že auto nedymí v ťahu, ale pri preradení, kedy sa vlastne otáčky motora znížia. Taktiež ak ho rozbehol tak až po uvoľnení pedálu, teda pri spomaľovaní začal dymiť. Potom som skúšal na mieste pridať a náhle pustiť plynový pedál a to isté. Pri akcelerácii nič až po pustení pedálu zadymil. Hovorím zadymil, …

    • 3 odpovědi
    • 7,5tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem yashaman,

    Máte někdo zkušenosti se repasem na Garrett?? mám tušení, že neprodává náhradní díly na repase turbodmychadla nebo dělá to někdo schopně s náhradou, nemáte doporučení?? Nejlíp morava, díkx... Popřípadě za jakékoliv zkušenosti budu rád...

    • 4 odpovědi
    • 3tis zobrazení
  7. Ahojte prosím o pomoc. Asi před měsícem jsme dělali na octávě rozvody a včera při cestě domů se povolila napínací kladka. Samozřejmě auto je tam, kde dělali rozvody. Borec říkal že nechápe jak se to mohlo povolit no a pak řekl že motor je v pořádku prý u tohoto motoru se nemá co potkat. Máte někdo zkušenosti s tímto motorem? Případně na co si dát bacha zítra to tam jdem řešit páč je to jejich chyba, tak aby s nama nevyjebali. Předem díky za odpovědi

    • 0 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Tom75,

    U OII 103KW TDI PD, jsou zasviněné od oleje všechny spojky hadice mezi turbem a chladičem vzduchu. Z té spojky co je nejníže k zemi i zřejmě kape olej (na spojce byla velká kapka oleje a na spodním krytu motoru je bordel od oleje). Je turbo v prd....? Může to mít souvislost s mizením chladící kapaliny? Za posledních tak 200km jsem musel dolít litr kapaliny. Olej nemizí nijak jinak než dříve ( nevypadá ředěnej vodou) . Od počátku dolévám tak 2-3l oleje na ten dlouhej servisní interval.

    • 3 odpovědi
    • 11,4tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem subzero,

    ahoj. chtěl bych se zeptat jestli je shell helix 5W 30 ultra extra vhodný pro O. II 2.0 TDI. budu měnit olej asi tak každých 20-25 tis. km. Nejspíš asi sám po tom všem co jsem tu četl. Na kolik to jinak vyjde v servisu? Děkuji

    • 8 odpovědí
    • 6tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem dudies,

    Zdravim vsechny, mam Oktavku 2, r.v. 2005, 2.0TDI 103kW, 160tis najeto a uz se mi dvakrat stalo, ze jsem nenastartoval. Neni to za tepla, ale spise za studena. Spise rikam proto, ze poprve to bylo tak, ze rano bylo asi -5stupnu a otocil jsem klickem, nazhaveni probehlo v pohode po standartni dobu, motor tocil, ale nemel absolutni snahu chytnout. Nakonec jsem to nastartoval pres kabely. Baterka je vsak asi pul roku stara, takze tam bych problem nevidel. Nakonec v servise zjistili, ze startovaci davka nafty je na stupnici od 0 do 100 na nule, takze se to zvedlo na 90 a od te doby v pohode. Starty vzdy probehly i v tech -20stupnich. O 2mesice pozdeji: Tento vikend vsak tep…

    • 3 odpovědi
    • 8,1tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Mirka Táborská,

    Zdravím všechny, včera ráno, a hned na to i odpoledne, mě moje automatická OII (r.2006) 2.0TDI v DSG celkem slušně vyděsila. Nejprve se objevila chyba u žhavení (motor do dílny), auto se hodilo do nouzového režimu s max. rychlostí 80km/h. Odpoledne se přidala kontrolka emisí (emise do dílny) a nouzový režim trvále stále. Dnes se autko plahočilo už jen 60km/h. Kdyby nebylo tolik potřebné pro přepravu do práce (invalidita III.st.), nechám ho stát do opravy. Setkali jste se někdo s tím? Zajímá mě závada a taky cena, příp. doporučení nebo další následky (= tzn. zbytečně s ním do provedení opravy nejezdit?). Je jasné, že servisu se asi nevyhnu, ale ať mě ten šlak raději tre…

    • 3 odpovědi
    • 3,4tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem jaGmann,

    Zdravim panove. U moji OII 2.0 TDI BMM se blizim se k terminu vymeny oleje. Vzhledem k tomu, ze mam auto z druhe ruky a nevim, jak se s nim drive zachazelo/servisovalo, rad bych u prilezitosti vymeny oleje udelal neco, co by tak nejak kompletne procistilo "streva". Od palivove soustavy, vstriky, motor, turbo a vsechno co s tim souvisi. Co pri tomto konani jeste vymenit, krom palivoveho a olejoveho fitru - svicky, ...? Zadne problemy se spotrebou, provozem a celkove zatim nepocituji. Jde spise o prevenci. Muzete mi z vlastni zkusenosti doporucit, co pouzit, vymenit, udelat? Diky predem!

    • 7 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem prettorian,

    Tak opět ten stejný problém, který se tu řešil už několikrát. Auto táhne až nějak od 2500 otáček a to ještě blbě. Na šestku ve 2000 otáčkách auto nezrychluje skoro vůbec. Po 100 000 km mi občas auto padalo do nouzáku a zdálo se mi, že to nějak nejede. Ve 117 000 km jsem vyměnil turbo a začalo šlapat všechno v pohodě. Mezi tím mi odešel jeden vstřik, opravilo se to a jezdilo to dál, ale chvíli po té mi to spadlo zase do nouzáku (124 000 km) a od té doby to zase netáhlo. Vyměnili mi podtlákový ventil = nic, zkontrolovali veškeré hadice, trubice, vyměnili nějaké trubičky = nic, pak vyměnili váhu vzduchu = nic, dnes mi vyměnili podruhé turbo = nic. Absolutně tomu nerozumí…

    • 4 odpovědi
    • 2,7tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem medved 1,

    čau potřeboval bych poradit známej mi dneska měnil žhavičky a když mi auto vracek tak mi řekal že tam našel prasklou hadici od turba když šlápnul na plyn tak to pořádně fičelo ještě mi to ukázal a bylo to ze zhora za motorem dole na turbu je vydět černá silna hadice takoví koleno a vede někam do prava potřeboval bych jestli někdo ví její objednávací číslo mám motor 2.0 BKD

    • 3 odpovědi
    • 4tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem msydny1,

    Čágo lidičky, vlastním vozidlo Škoda octavia RS kombi diesel rok výroby 2007, kdy již od počátku koupě v roce 2010 jsem měl problém s kolísáním výkonu. Když jedu s vozidlem do mírnějšího kopce, tak při rychlostním stupni 6 a rychlosti třeba 140km/h auto najednou ztratí výkon a já musím podřadit a stále výkon klesá. Když zastavím nebo při jízdě opětovně nastartuji klíčkem, tak to zase jede normálně, kromě tempomatu, který už poté neunguje. Někdy se mi stane, že při nastarotvání mi auto napíše motor do dílny a svítí oranžová spirála. Tato spirála svítí i při ztrátě výkonu a píše také motor do dílny. Již toto řeším několik měsíců a nikdo neví co s tím, napíchli vše na pc…

    • 16 odpovědí
    • 8,1tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Richinc,

    CAu chlapi zhanim tady ten kryt na Octavia 2.0TDI 103KW,nevite kde se da sehant diky

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem headerTDI,

    Zdravim, moje RS PD DPF mi prestalo jet rozblikalo se zhaveni a maxik ukazal motor do dilny kdyz jsme to napojili na kábl tak to ukázalo takovouhle chybu nevim jak to bylo doslova ale neco podobneho : vstrikovaci ventil valec 4 skupina A - zkrat na kostru , po vymazání se zobrazí znova startér točí ale auto nechytá... napadá někoho něco??

    • 1 odpověď
    • 2,8tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Octavian2tdi,

    Zdarec prosím o názory a radu stala se mi taková věc při jízde náhle pokles vykonu a nefunkčnost turba po té jizdní vlastnosti v pořádku akorát jak jsem zminil turbo nefungovalo!!!Po vypnutí motoru a znovu uvední do chodu vše v pořádku!!! Za poslední týden se mi to stalo 2krát Jedna se o ŠKODA OCTAVIA2 TDI 103kw.

    • 8 odpovědí
    • 5,9tis zobrazení
  19. Zdravím Vás, mám problém s autem. Pokud přeřazuji na vyšší rychlost, tak auto začne jakoby "bublat" a snaží se přidat - z výfuku se valí černý kouř a v motoru jakoby nějaké lopatky "klepaly"... Stává se to hlavně u rychlosti 4,5,6 (to "bublání"). Nedávno mi dělali kompletně nové rozvody, včera měnili turbo garret kompletně nové včetně alternátoru (které se mi také vysypalo). Po výměně turba auto jede lépe (už mi při vyšších otáčkách neháže do nouzovehé režimu - po vypnutí a zapnutí klíčku se opět turbo nahodilo), nyní je to v pořádku akorát mě stále zlobí ten černý dým z výfuku při přeřazení rychlosti a "bublání" než se auto pořádně rozjede + to klapání někde v motoru …

    • 12 odpovědí
    • 13tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem dobima,

    Dobrý den Mám Octavii II RS 2.0tdi 125kw začala mi modře kouřit ale ne pořád ale jen občas ale jsou to fakt oblaka modého kouře a k tomu se mi ješte občas nezávisle na tom kouření při jízdě zvednou volnoběžné otáčky na 1000 ale po chvilce zase klesnou . filtr pevných částic je venku už delší dobu takže ten by to dělat nemohl a turbo bylo na přeskoušení a prej olej nepropouští, diagnostika neukazuje žádné chyby. Opravdu me už nenapadá co by to mohlo být.

    • 17 odpovědí
    • 16,6tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem janis.cav,

    Zdravím, asi před dvěmi měsíci jsem koupil OCTII, 2005, 2,0 PD 103 kW DSG. Je to dovoz z D, koupené od jednoho dovozce. Už jsem od něj auto měl a vše OK, bohužel tentokrát jsem nekoupil vůbec dobře. Po koupi a kontrole bylo zjištěno, že někde uniká nafta. Zjistil jsem, že nafta protéká v místech, kde je přišroubená tryska PD. Bylo mi doporučeno, abych trysku vyměnil, tak se stalo. Proběhla výměna oleje + nějaké drobnosti, se kterými se počítá, při koupi ojetého vozu (ložiska apod.). Vše bylo OK, nafta netekla, bohužel při výměně oleje bylo zjištěno, že i v oleji je trocha nafty, což nevěstilo nic dobrého. Po ujetí asi 1000 km bezproblémové jízdy náhle na dálnici se z nič…

    • 11 odpovědí
    • 5,2tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Millosh,

    uvazuji o koupi auta s timto motorem, muze mi nekdo popsat caste zavady, pripadne na co si dat pozor pri testovaci jizde? najeto kolem 150000km diky za rady...

    • 3 odpovědi
    • 4,6tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem alcotn,

    Obcas sa mi stane ze po nastartovani motora motor hned zhnasne a napise mi MOTOR DO DILNY. VAG ukazuje toto: 008320 - rada valcu 1: snimac teploty zpetneho vedeni vyf. plynu: neverohodny signal P2080 - 000 - - - Sporadická info o závadi: Stav závad: 00110000 Priorita závad: 1 Frekvence závad: 4 Motor 2.0TDi, 103kw, auto ma cca 200tis.km V com moze byt problem?

    • 6 odpovědí
    • 10,3tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem janis.cav,

    Zdravím kolegové Nedávno jsem si kupil Škoda Octavia II, LaK, 2005, 2,O DSG, 103 kW. Při studeném startu se ze spodních částí vozu (motor, převodovka) ozývá podivný zvuk, něco mezi klepotem a skřípotem. Měl jsem to včera zvedlý a nic příjemnýho tedy. Ovšem po ujetí cca 1 km vše přestane a motor má zase standardní zvuk. Vždy se tyto zvuky ozývají při startu, kdy auto stojí cca hodinu. Nemáte někdo s tímto zkušenosti, popřípadě nějaký tip, co by to mohlo být? Díky za radu

    • 0 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem mahoul,

    Zdravím, ve středu jsem jel s OII 2.0 TDI 103KW a najdnou auto přestalo jet na plný výkon. Jen tak tak jsem vyjel kopec. Dojel jsem na místo a když jsem se asi po třech hodinách vracel, bylo vše OK. Měl jsem pocit, jako by nešel dostatk nafty do čerpadla a nebo se motor přepnul do nějakého nouzového režimu. Kontrolka na přístrojovce ale žádná nesvítila. Díky moc za odpověď PS: Po dvou letech provozu první problém

    • 1 odpověď
    • 3,5tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.