Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 TFSI

  1. Zahájeno uživatelem JarinSew,

    Dobrý den, jedná se o motor 2.0 tsi CCZA. Nevím z jakého důvodu, ale i při běžné jízdě mi ze sání vypadává (vysouvá se) plastový díl s vnitřním trojhranem, přes který se podtlakem ovládají "škrtící" klapky v sání (ihned u hlavy). Vevnitř byl gumový těsnící kroužek (něco jako X-kroužek). Vyndal jsem ho ven, ale nevypadá nijak zničený, ani prasklý-viz foto. Nevíte prosím příčinu toho vysouvání ? Za jízdy to člověk nepozná, až na volnoběh. Případně pokud by už někdo měl zkušenost se sháněním toho kroužku-samostatně nikde není a není na něm ani písmeno. Rozměr ? Moc díky

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Barbora.Kasparova,

    Dobry Den prosim o radu. Tuhle stredu jsme si jeli pro oc ii rs (2008). Vse na aute bylo na prvni pohled v poradku. Studeny start atd. Po ujeti cca 100km po ceste domu nam začala svitit červene kontrolka Oleje. Poté hned odeznela,ale i tak jsme hned po kousku jak to bylo mozne zastavily. Vypli motor a pote uz nenaskočil. Kazdopadne to dopadlo tak,ze si majitel po dvou hodinach prijel pro auto s odtajem podepsal predavaci protokol. (Meli jsme jen sepsanou kupni smlouvu a plnou moc k prepisu na druhy den) Pan u predani auta rekl ze penize hned druhy den posle. Pote uz nekomunikoval s nami az do vcera vecera kdy jsem napsala ze se obratim na soud pokud…

    • 2 odpovědi
    • 2,3tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Luca88,

    Zdravím.potřeboval bych pomoct...chyby motoru kod008583 vag com.Příliš chudá směs paliva...setkal se stím prosím vás někdo???

    • 1 odpověď
    • 3,4tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Doktors,

    zdravím, chci se zeptat jak se chová motor když padá z otáček na volnoběh, jestli jde po celou dobu pozvolna plynule stejnoměrně a nebo se pod 1500ot. vrací pomaleji? vrací se mi celou dobu stejnoměrně a pod 1500ot. mi jde pomaleji.. ? A druhý dotaz, jje možní že když mám při stáří 10let a 143tis km původní rozvodový řetěz na vačky že při delší době provozu zahřátého motoru začne tak lehounce a pozvolna houpat auto.. ? je to opravdu decentně, jinak všechno slape jak já bez chyb a jede perfektně..:)

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Ondrero,

    Tak mám upravené další turbo. Tentokrát K04 064 z Golfa GTI Je možné nahodit do Octy RS Upravená sací část, vyrušený tlumič. Turbo se teprve bude dávat na auto. Info o výkonu bude.

    • 0 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Amimous,

    Zdravím RSáci, chtěl bych se zeptat na vaše zkušenosti s dobou ohřevu motoru. Docela mě zarazilo, že při cestě do práce cca 13km mi auto začne foukat relativně teplej vzduch pomale až před firmou, přičemž teplota na palubovce ukazuje nějakých 60°. Další věc která se mi nezdá, ale nevim třeba je to normální je to, že když jedu delší trasu, teplota se dostane na 90° a přijde (třeba popojíždění ve městě), teplota spadne někam na 80° . Díky

      • Pozitivní
    • 10 odpovědí
    • 5,3tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Nosnx,

    Zdravím před pár dny jsme si všiml bíle hmoty na spodní straně olejového víčka. Hledal jsme informace na internetu a může to být od vysrážené vlhkosti z krátkých tras po prasklé těsnění pod hlavou. Má s tím někdo zkušenosti? Denně dělám krátké vzdálenosti do 8 km jedna cesta, takže se sotva ručka teploměre dostane na 90. A je pravda, že minulé týden byli zde teploty do 5 stupnů přes den (nežiji v ČR). Auto nekouří, chladící kapalinu jsem dolévat nemusel co to auto mám což je cca 7 měsíců. Má někdo s tímto problémem zkušenosti? Najeto mám kolem 213 000 km. Díky za rady.

    • 5 odpovědí
    • 6,5tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Doktors,

    Zdravím a zároveň prosím o radu, kamarád mechanik mi napíchl auto a řekl že mám špatně toto čidlo, jenže by se mělo pohybovat někde na vstřikovací liště jenže jsem ho nikde nenašel a tak prosím jestli mi někdo poradí kde to je abych nemusel rozebírat cele auto, předem moc děkuji. http://www.originalni-dily-skoda.cz/elektro/225-regulator-tlaku-paliva-octavia-fabia-borsehung-037133035c-8585030144747.html

    • 4 odpovědi
    • 4,7tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem houdadavid,

    Zdrávím , potřeboval bych poradit jestli už se někdo nesetkal s tímto problémem. Motor BWA , při jízdě na třetím 3° a při razantnějším přidání plynu auto mezi 2000 - 2500 ot/min škubne, trhne. Při pozvolném přidání plynu nic neškube. Na diagnosti mi ukazalo chybu ( 008801 - řídící ventil vzduchu plnícího tlaku (N249 ) - mech . chyba P2261 - 008 - Sporadická chyba) . K mechanikovy jsem objednán na 13.12 na výměnu , ptám se jestli někdo už tohle neřešil a jestli se problém odstraní výmenou ventilu. Děkuji

    • 0 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem BugiRS,

    Dobrý den, Prosím Vás o radu. Mám Octavii 2 RS s 2.0 TFSI, rok výroby 2006, najeto 216tis. km Když je motor v záběru, tak je vše v pořádku, ale když dám nohu z plynu začne se ozývat celkem hlasité cvrdlikání jako když jedete na kole z kopce a nešlapete. Prostě jako nějaký setrvák :-) . Když je motor zahřátý, stojím na místě a prošlápnu plyn, tak když padají otáčky, tak se tento zvuk ozývá také. Napadá mě jestli by to nemohla být dvouhmota. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Předem děkuju

    • 10 odpovědí
    • 7,7tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Alfasamec,

    Servus hoši, vykazuje se mi stále tahle chyba " slabá účinnost katalyzátoru (1. řada válců)" po smazání vydrží jak kdy. Někdy 10km někdy 60km.. Už nevím v čem může být problém, nastavoval jsem readliness kod přes vag, viz příloha. 2 chyby zmizely, ale to není komplet. Nevíte co s tím? Chci to dát dokupy, abych to novému neprodal se zajícem v pytli. Díky

      • Pozitivní
    • 7 odpovědí
    • 15,4tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Mark53,

    Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli máte někdo zkušenost s tímto sáním http://www.highperformanceparts.cz/sportovni-kit-sani-pipercross-venom-performance-air-intake-na-vw-golf-5-20-tfsi-gti-vsechny-modely-vcetne-e30-04.70738 chci to do O II 2.0 TFSI (RS) předface. Podle prodejce by to na O II "mělo pasovat s minimálními úpravami". Zajímá mě hlavně jestli po výměně sání mi nebude ŘJ hlásit nějáké chyby. Díky

    • 10 odpovědí
    • 5,5tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem callder,

    Ahoj, Snazim se identifikovat zvuk v motoru.. ten zvuk je slyset kdyz je motor zahraty a pokud nejakou dobu je jen zastaveny na neutral. Objevi se divny cvakani. Kdyz pridam plyn zvuk vymizi na chvilku. Tipuji to na zdvihatka co si o tom myslite? Motor uz ma neco najeto jedna se o motor 2.0 tfsi. Pri jizde to slyset neni pri vytoceni taky ne. auto jede normalne Diky za rady prilohy_7988.zip Hlas 001.mp3 Hlas 002.mp3

  14. Zahájeno uživatelem Alfasamec,

    Chlapi, když mi budík na palubce ukazuje špatný teploty, tak za to může termostat? Případně co to způsobuje apod. Třeba po hodině jízdy 80 stupňů, i v létě :-) Zároveň se chystám dát dokupy obtokovej ventil na turbu (mechanická závada), nejspíš prasklá membrána. A zajímalo by mě, jestli musim kupovat i ten novej origo, když tam chci nasadit blow off ventil A jakej je postup. Dík předem. Octavia 2 TFSI BWA

      • Pozitivní
    • 2 odpovědi
    • 2,9tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem KubaRS,

    Čau bejci :-) byl jsem měsíc doma a s autem se moc nejezdilo. Dnes sem jel z prace a rozla se mi kontrolka motoru.Na diag pise: P0441 system odv.nadrze nespravne proudeni - trvale P129E Tlak v nizkotlakem pal.systemu prilis nizky - prerusovany P310B nizkotlaka regulace tlaku paliva tlak mimo spec. prerusovane Pocitam ze P0441 by snad mohlo byt ten odvetravaci ventil ale nevim OEM cislo A zbytek by snad mel byt senzor nizkeho tlaku ne?? PCV nový cca 1tis km. Pokud vas neco napadne napiste Dikes Kuba

    • 0 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  16. Zdar chlapi. Prosím o názory a zkušenosti. Octa s motorem 2.0 TFSI, 147 KW, BWA (najeto poctivých 173.000 Km). Auto v zimě stálo v suché garáži, vyjelo cca 4 x za zimu, když bylo sucho a hezky jen aby se prohřálo a projelo (cca 30 - 50 km). Průběžně dobíjena baterie chytrou dobíječkou s čipem. Nikdy s ním nebyl problém. Po stání cca měsíc (s průběžným dobíjením baterie cca 1x týdně, přes noc) jsem nastartoval a zůstalo svítit EPC. Po dalším nastartování se rozsvítila i kontrolka motoru. Auto bez problémů normálně jede, startuje, má normální spotřebu a výkon. Po napojení na diagnostiku Bosch píše chybu: P0601 Řídící jednotka, komponenta vadná Mimo to tam byla i chyba o…

    • 1 odpověď
    • 5,3tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Powerbull64,

    Zdravím hoši, chystám se na demontáž turba na mém autě, má s tím někdo zkušenosti? čeho se mám obávat a na co si dát pozor? Vyndaval jsem ho asi 20 x na 1.8 T, tam je to hračka. Ale zde si nejsem úplně jist u tří šroubů které jsou schovány pod turbem na svodech k hlavě motoru.... Může mi někdo poradit nějaký fígle jestli se mám bát nebo ne? Díky moc. Mějte se

    • 7 odpovědí
    • 7,1tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Marcelus73,

    Ahoj, požádám o radu s upravou motoru, pořídil jsem si Octavku II 2.0 RS TFSI, chtěl bych v první fazi vyměnit turbo za kkk k04 a vstřiky S3 + uprava SW, co je potřeba ješte doladit aby to fungovalo? Budu moc rád za rady a připomínky. Díky Marcelus

    • 7 odpovědí
    • 6,8tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem PeteJug,

    Zdar hoši, mám problém :-D U 2.0 TFSI (147kW) se ozývá cvakání z motoru, při rozjezdu se to vždy jak kdyby zhoupne a pak to jede normálně, když pustím v otáčkách plyn celý motor se zatrepe a občas se stane že spadnou otázky a motor běží jak kdyby na 2 válce... Vše je od doby co sem predjel se studeným motorem, nemůže být řemen o zub? V servisu mi řekli že je to nějaké stavitko vačkového hřídele a jen to stavitko je za 18 000 :-D což mi přijde ujetý ... Auto má najeto 201 000 a 80 000 najelo semnou

    • 7 odpovědí
    • 3,8tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Arlo,

    Ahoj kluci, možná jenom plašim a nebo je to začátek problémů... už se mi dvakrát stalo, že se mi stratila chladící kapalina. Poprvé asi před necelýma dvouma rokama když jsem jel trasu cca 600km po dálnici v DE vyšší rychlosti tak se mi druhy den rozsvítila kontrolka na vodu tak jsem dolil banka byla skoro prázdná. Později jsem zjistil, ze kapalina nejspíš unikla pres vycko v jednom místě pod nadrzkou zůstal zbytek kapaliny. Voda už se nestracela tak jsem to neřešil. Tento týden jsem jel na Slovensko cca 800km a opět ztráta kapalin před jízdou byla kapalina na max. po přijetí a kontrole před odjezdem na min. opět jsem si všimnul stopy chladicí kapaliny jako v prvním případ…

    • 4 odpovědi
    • 5,9tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem LA7777,

    Zdravím, potřeboval bych poradit. Nejdřív to psalo škrtící klapku ta se vyčistila a od té doby to píše netesnost sacího potrubí. Je možné že to dělá ta klapka? A ještě jsem zjistil že v hajzlu katik. A váha vzduchu taky úplně nedává to co by měla... Čím mám začít?

    • 0 odpovědí
    • 3,8tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem FilipP,

    Váha vzduchu to není. Prosím o radu děkuji https://youtu.be/xc1MTKU1lbc

  23. Zahájeno uživatelem Alfasamec,

    Servus bando, potřebuju helpnout, protože jsme s dědou už naprosto bezradný. Diagnostika Delphi nám vykazuje chybu lambda sondy (systém příliš bohatý) a chybu váhy vzduchu nebo chybného obvodu, nová váha vložena, ale nejde ta trvalá chyba smazat, ta lambda je přechodná. A vydrží tak 5 nastartování. Na netu jsem vyčetl, že to může být i prasklá hadice sání, ale nic jsme nenašli.. Nemáte s tím někdo zkušenosti?

    • 11 odpovědí
    • 6,5tis zobrazení
  24. Ahoj, snažil jsem se googlit a hledat i tady po foru - ale nic uspokojivého jsem nenašel proto jsem založil vlákno. Pokud jsem přehlédl něco kde se toto řešilo, díky za odkázání tam :-) Chci se zeptat, pořídil jsem RS vagon (BWAmotor) a po kontrole na diag. mi našli chybu 00665 P0299 002. Regulace plnícího tlaku (Nedosažena spodní regul. mez). Setkal už se někdo s příčinou této hlášky? Auto se chová standartně, nic mi nesignalizuje dashboard, jede jak má, žádný nouzák ani náznak vynechání výkonu... Chtěl bych předejít problémům a tuto chybu vyřešit - může mi někdo ze zkušených s tímto motorem, ideálně i s typem této chyby poradit? Četl jsem co…

      • Pozitivní
    • 12 odpovědí
    • 22,8tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Amimous,

    Zdravím, Asi už budu lézt někomu na nervy, jak pořád neco potřebuji . Snad jsem nezvolil špatnou sekci, případně se omlouvám. Ale je nějaký návod na sundání olejové vany u OII? Přemýšlím, že si mezi svátky zkusím trochu pročistit vanu a sací koš čerpadla. Ale nerad bych odmontoval nějakej špatnej šroubek . Mimochodem, kabel který vede k čerpadlu lze normál odpojit u vany, nebo musím odpojovat neco navíc? Díky

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.