Přejít na obsah

Motor 1.6 MPI


1029 témat v tomto fóru

  1. octavia 1,6 55 kW

    • 9 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  2. spotřeba oleje 1 2

    • 30 odpovědí
    • 11.7k zobrazení
  3. Netáhne-motor 1,6 55kW

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  4. Svíčky

    • 22 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  5. Vlnovec výfuku

    • 6 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 12.1k zobrazení
  6. 1.6, 55KW, 75PS chip

    • 16 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  7. Vodní čerpadlo

    • 10 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  8. 1.6 55kW - nejde nastarovat

    • 8 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 3k zobrazení
  9. Vibracie spod kapoty.

    • 6 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  10. 1,6 SR ??? 1 2 3

    • 54 odpovědí
    • 29k zobrazení
  11. Brisk Premium

    • 5 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  12. Jaký svíčky....?

    • 6 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  13. výměna motoru

    • 23 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
  14. Turbo na 1,6 74kw

    • 12 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
  15. Zvláštne zvuky

    • 7 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
  16. Rozjíždění ala přískoky vpřed...

    • 7 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  17. Výkon u 1,6 74kW

    • 6 odpovědí
    • 2.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj,od nového roku mám novou Octavii 4 facelift RS TSI a pozoruji vysokou spotřebu oleje. Prvních 4-5 tisíc km byla elektronická měrka na max a vůbec se nepohnula,ale za další 4 tisíce(aktuálně najeto 8600km) zmizela polovina čárek. Nikdy jsem takovou spotřebu oleje zvlášť u nového auta nezažil. Nevím jak moc je ten elektronický ukazatel přesný,ale ty čárky mizí celkem rychle. Máte s tím někdo zkušenost?
    • Nechápu,proč chce sundávat pneumatiky a kontrolovat něco hodinkami.Hodit na vyvažovačku a každý okem pozná,jestli hází nebo né. Rovnat disky normálně a v klidu jsou,děláme to běžně.Olověné závaží ještě běžně existuje.Slovo opotřebené disky jsem v životě neslyšel.Bože to jsou někdy nesmysly co na sítích jsou napsány
    • A jak se dá radiální, nebo stranová házivost prosím dovážit závažím?? Nijak. Takže bych nechal sundat pneumatiky a nechal na vyvažovačce s pomocí hodinek nechat zkontrolovat šišatost a stranovou házivost. U kola z lehké slinity je rovnání sázka do loterie, 50% na netu říká, že to nejde, druhých 50% o tom točí i videa. To je tam to jediné, co v penuservisu mohli mínit tím, že "kolo je opotřebené", nebo chtěli kšeft od vyplašeného neznalce. Množství závaží mě naprosto nepřekvapuje, 5g z olova bylo menších, než ty železené, tím míň z nízkého profilu a nalepovací. Za další je třeba počítat i s TPMS modulem, je-li jím vozidlo vybaveno. Taky jsem četl zkazky o tom, jak se dá kolo vyvážit bez závaží pootáčením po kole.... no když na to někdo má ty hodiny času, asi proč ne.
    • Jenomže olověný závažíčka ( teď už zakázaný ) byli těžší.  Takže tady máš lajnu a je tam třeba 25 gramů a tam si měl jedno a mělo 50.   Pokud je jich tam moc, tak se mohl sejít šev disku a šev pneumatiky. Na pneu je vyznačený nejtěžší místo stejně jako u disku. A pokud je mechoš flakač tak dá 2 nejtěžší místa k sobě a naproti kilo závaží. Místo aby si s tím pohrál. 
    • Ja som tiež spojku vymenil sachs a valček hlavný a pomocný sachs a spojka zaberá dole
×
×
  • Vytvořit nový...