Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.6 MPI

  1. Zahájeno uživatelem Jarda Bláha,

    Ahoj. Nevím, jestli se to tu už neřešilo. Mám Octavii 1.6 75 kw, bfq, z roku 2004. Jen bych se rád zeptal k čemu slouží hadička (viz ilustrační obrázek). Vede od hlavy k sacímu potrubí. Na mém motoru je již vyhřátá a podfukuje s poměrně hlasitým pískotem. Chci koupit novou tak abych věděl pro co vůbec jdu. Díky za pomoc. :-)

    • 0 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Slavaa,

    u Oktavie I. 1,6i 75kw 2004 najeto 260tisKm se mi s frekvencí cca 200km stále objevuje : 16555 - rada valcu 1 : system odmerovani paliva - system prilis chudy P0171 - 35-10 - - - Sporadická Lambdu před katem jsem vyměnil, vzduchovej filtr jsem vyměnil(nejlevnější) v poslední době (500Km) jsem 2*musel dolít 1litr vody Nejvíce jsem se dočetl o podobné závadě u Fabiií 1,2 kde se to daří odstranit výměnou čidla teploty motoru - mám ho zkusit také vyměnit? je jich pro (Oktavie I. 1,6i 75kw 2004) více druhů nebo jen toto 06A 919 501 A díky za názor Slava

    • 9 odpovědí
    • 22,3tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem schneefall,

    Dobrý den Moje octavia, kterou vlastním půl roku mi začíná vykazovat problémy co se týče motorové stránky.Najeto měla při koupi údajně 112 000 km.Tak jako při koupi každé ojetiny nechávám co nejdřív měnit palivovej,vzduchovej,olejovej,kabinovej filtr,olej, rozvody,pumpa,kladka, kapaliny apod.Motor byl za volnoběhu při vypnuté klimatizaci nekultivovaný.Myslel jsem si, že výměna svíček filtrtů apod problém odtraní.Bohužel však neodstranil.V interiéru to prostě při vyplé klimě = nižší otáčky mírně rezonuje.Byl jsem stím u kamaráda na vagu a u dvou válců to ukazovalo cosi ve smyslu špatného zapalování.Ještě dodám,že otáčky za tepla při volnoběhu jsou jen 600-700 a občas si v…

    • 22 odpovědí
    • 32,6tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem jozefp,

    Zdar parta, 1.6, 55kw, AEE, ma to este niekto? Zacina mi presakovat chladiaca kvapalina medzi blokom motora a skrinou termostatu. Podla nakresov by tam mal byt o-kruzok, menil to niekto? Zlozita praca, alebo sa to zaobide bez rozobratia polky motora? Vzadu do toho telesa termostatu vedie este jedna hruba trubka, predpokladam treba rozpojit aj tu, takze asi kupim aj tam tesnenie. Druha otazka, vypustil som kvapalinu z ventilu na chladici, ale vytieklo asi 2-2.5l, staci to, aby v termostate uz nebola voda, alebo je to malo a ked povolim skrinu termostatu, vyleju sa dalsie litre kvapaliny? Ako dostat viac vody z okruhu? Cela napln ma tak 6l, ale nikde som ne…

    • 1 odpověď
    • 1,1tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem bzo,

    Pocas jazdy mi zasvietil cerveny teplomer – zastavil som a ziadna chladiaca vo vrchnej nadobe.Ked som to otvoril voda sa nahrnula do nadoby,vrela,aj povytekalo.pockal som,dolial som doplna tu nadobu a isiel domov.8km.dnes som prisiel voda v nadobe vrela,ale bolo jej dost..na teplomery v aute 90stupnou,nechal som to tak.Dnes rano prazna nádoba,teplomer dole,zasvietila kontrolka cerveny teplomer,kde som zopol kluc-nestartoval.Tak som dolial cca 2litre vody a bolo to malo….von nevytieklo.Poradte mi prosim vas co s tym,co sa tam pokazilo.Neskor pridam aj foto,lebo nieco v tej nadobe plava a tesnenie na vrchnaku sa mi tiez moc nepozdava

    • 0 odpovědí
    • 887 zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem sweezy23,

    dobrý den, mám takový menší dotaz nemohu nikde najít tuto hadici na 1.6 75kw (nebo neumím hledat :D ) nevíte kde se dá koupit? (na fotce je II řada ale motor je stejný) děkuji za info.

    • 4 odpovědi
    • 4,9tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Peter50kw,

    Kupil som oktu so 66000 km. Majitel tvrdil, ze olej medzi vymenami nedolieval, pri kupe auta bol olej na minime a mal 11000 od vymeny. Dal som vymenit olej, naliali to po maximom, po najazdeni 3500 km mam olej pobliz minima, co mi odhadom vychadza asi na 2dl/1000 km. Je to primerane? Uvazujem o vymene gufer ventilov. Co by ste poradili? Kolko taka vymena stoji?

      • Líbí se mi
    • 56 odpovědí
    • 69,4tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Dalibor Wind,

    Zdravím, nechtěl jsem zakládat nové téma, ale nikde jsem to tu nemohl najít. Auto mi začalo cukat při akceleraci. Vyměnil jsem svíčky, kabely a zapalovací modul. Dělalo to pořád, tak jsem si sehnal diagnostiku a napojil to. Chyby 00635 00525 a 00524 první dvě byla lambda sonda a to třetí senzor klepání motoru. Auto mi pak nějakou dobu stálo, ale vyměnil jsem ten Knock sensor a lambdu před kat. taky. Vymazal jsem chyby, potom nastartoval, vypnul motor, napojil, chyby tam byly pořád, tak jsem to jel projet i tak a nedalo se to srovnat, auto jelo pěkně, skoro necukalo, ale cítil jsem vibrace např. ve volantu. Ale hlavně jsem jistil, že pod autem to praská, když přidá…

    • 6 odpovědí
    • 4,1tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem playandwin,

    Zdravím, vymontoval som škrtiacu klapku, pretože auto vydávalo čudný zvuk. Klapka vydáva takýto zvuk: Dá sa nejako dať dole ten plastový kryt elektroniky, aby som to skúsil premazať? Kedže tam nesú žiadne šruby.

    • 1 odpověď
    • 1,9tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem honza00730,

    Zdravím, mám Golfa IV (motor AKL 74kw), když stav paliva dojde na 1/4 tak motor po ujetí určité vzdálenosti chcípne. Hned po tom ale naskočí a jede zas chvíli normálně, dokonce se nechá i pěkně vytočit. Po dotankování plné nádrže problém přestane. Připadá mi, jako kdyby tam nešel benzin a nebo se naopak přechlastal. Zkoušel jsem měnit čidlo teploty chladicí kapaliny, ale dělá to furt. Neporadil by někdo co s tím? Předem díky

    • 1 odpověď
    • 1,1tis zobrazení
  11. Host hulaak
    Zahájeno uživatelem Host hulaak,

    Čau škodováci, řešíme následující 2 problémy... motor 1.6 75 kW AVU, rv 01, najeto 241tkm. 1) Slabé hučení někde pod kapotou, jde to slyšet zevnitř i zvenčí, jako kdyby vám hučelo v hlavě, je to opravdu nepatrné, člověk se musí zaposlouchat, aby to uslyšel. Dělá to v momentě, kdy nastartujeme vozidlo až do vypnutí motoru, tedy po celou dobu. Hučení je monotónní, nijak nesílí ani neslábne, až při vyšší rychlosti, ten zvuk přehluší motor. Jsme si jisti, že dříve to nedělalo. Možná může něco drhnout, nevíme... 2) Dále při akceleraci něco krátce zarachtá asi jako traktor, trvá to cca 2 sekundy. Vypozorovali jsme, že to dělá jenom za tepla. Přijde …

    • 2 odpovědi
    • 3,8tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem DanH,

    Zdravím, potřeboval bych poradit jak rozpojit konektor vstřiku (viz. foto), nějak mi to nejde a nerad bych něco ulomil. Děkuji za každou radu. Octavia 1, 1.6i 75kW, motor AVU, model r. 2001

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem stevko24,

    Ahojte mam takovy dotaz.Mam skoda octaviu 1,6 74kw,rv 98,z vyfuku my dymy a dost.Ak mam studeny motor tak nic ale ked uz je teply motor tak dymy jak traktor.Dym je modry,z vyfuku my tecie olej.Po vymene oleju jeden den dobry ale pak zas to iste.Vodu nezere len olej.Co to moze byt?

    • 1 odpověď
    • 3,2tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem 1.233,

    Ahoj, prosím o radu. 1.6 AKN po generálce motoru špatně startuje. K nastartování dojde až několikátém protočení motoru. Někdy nastartuje na ťuknutí. V případě, že nastartuje na ťuknutí má motor výkon a klidný chod. V opačném případě je bez výkonu, kucká a pokud je delší dobu na volnoběh zhasne. Diagnostika hlásí nepravděpodobný signál ze snímače klikovky G28. Vyzkoušeno: Výměna snímače klikovky Výměna snímače vačky Nová kabeláž od snímače klikovky k ŘJ Přikládám záznamy z osciloskopu. Nevím kde najít referenční průběhy.

    • 8 odpovědí
    • 4,5tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem miliki,

    zdravím,prosím o radu postupu výměny čidla vačkového hřídele octavie 1,6bfq nachází se pod škrtící klapou.dík

    • 0 odpovědí
    • 1,6tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Matejzaloudek,

    Ahoj všichni, potřebuju nějaké rady Přečetl jsem asi tisíce fór,včetně anglických a jazyků mě neznámých a jsem v koncích Problém bych nazval motor AKL Někdy začátkem léta jsem zadřel motor u nově koupenýho auta 98rok. Řešil jsem to jiným nastrojeným motorem, s trochou snahy jsem ho tam nasoukal, nevím jestli problém začal už tehdy výměnou motoru nebo až dýl. Pociťovat jsem to začal když trochu klesly teploty. Takže k problému: uvažujeme že je venkovní teplota kolem nuly. Nastartuju motor a otáčky mi vyletí na cca 1300 (otáčky se sytičem) ale během pár vteřin klesnou na 800. když se hned rozjedu a vyšlápnu spojku otáčky vyletí ještě o něco nahoru (např. ze 2000 na 230…

    • 3 odpovědi
    • 3,1tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem vincohej,

    Byl jsem na technické a mám vysoké hodnoty CO - 6,631 a HC - 431 . Poraďte co s tím ať naspravuju něco zbytečně. Mám 1.6 55kw a najeto 243tis. Dík za otpověď

      • Pozitivní
    • 10 odpovědí
    • 4,7tis zobrazení
  18. Dobrý den,chci se podělit o mou historku s motorem.Před koncem roku jsem jel s autem cca 30km na návštěvu bylo -10 stupňu.Auto jelo absolutně v pořádku bez jakýkoliv známek poruchy.Při zaparkování auta koukám a říkám si tady někomu asi tekl olej :-) a ejhle byj to muj.Otevřu kapotu a nechápu co se děje ze vzduchového filtru teče vesele olej čurkem na zem.vyteklo cca 2L podle teho co jsem dolíval.Auto jsem odtáhl s kamarádem domu a teprv včera měl jsem na to náladu po měsíci hrábnout.Říkal jsem si zkusím auto nejprve nastartovat a koukat co se bude dím.Auto naskočilo na drc.Nechal jsem ho cca 15-20 min na volnoběh a ono nic!Říkám si co už testnu auto pod zátěží a uvidíme.…

      • Pozitivní
    • 8 odpovědí
    • 4,6tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem zzshmp,

    Zdar chlapi,prosim kdo poradi?Octavie 1,6 74kw,benzin.Dnes rano jsem nastartoval az na 5.pokus.Starter tocil v pohode.Pak auto chytlo,zadne skubani,plynula jizda.Kdyz dam vsak na volnobeh plyn az k podlaze,maximalne dostanu 5tis.otacek.Predtim to slo na maximum cca 6,5tis.,na aktivaci omezovace otacek.Nevite cim to muze byt,jestli to nenaznacuje na nejakou zacinajici zavadu?Nerad,aby me to nekde nechalo.Diky

    • 3 odpovědi
    • 3,3tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem playandwin,

    Zdravím, Mám OI ročník 2002 1.6 75kw. Po dlhšej jazde alebo po 20+ minutách na voľnobehu sa v motorovom priestore začne ozývať čudný zvuk. Zvuk sa skôr ozýva z pravej časti alebo z bloku motora, teda vodnú pumpu by som najskôr vylučil kedže ta je vľavo. Taktiež to neni sahara, ktorá na niečo naráža lebo po 20 minutách na voľnobehu v tejto zime a s chladným motorom ešte nebola ani prevádzková teplota 90 stupňov a sahara sa teda nezapla. Skôr mi to znie akoby to robilo nejaké čerpádlo, ktoré sa spína na prázdno alebo niečo podobné. Zvuk vo videu:

    • 0 odpovědí
    • 1,2tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem alonso84301,

    octavia 1,6 55kw aee pri studenom motore pri pridani plynu ostanu otačky visiet nad 2000ot. potom pomaly klesaju.pri zahriatom je vsetko ok.klapka nova nastavena. cidlo teploty nove.poradte mi prosim

    • 0 odpovědí
    • 1,1tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Bjorn,

    Tak mi po 12 letech provozu dosloužil původní koncový díl výfuku na mé octě. Koupím tedy nový. Jakou doporučíte značku? Bosal, Walker, Starline, nebo ještě jiný? Když jsem měníval výfuk na jiných autech, tak ty neorigo vydržely tak maximálně 3 roky. Nevyplatí se tedy koupit originál? (stojí skoro 5500,- Kč) A co to znamená ECO originál? Stojí okolo 2500,- Kč. Jsem z toho nějaký zmatený :-) Díky za rady

      • Pozitivní
    • 19 odpovědí
    • 5,2tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem zzshmp,

    Zdar chlapi.Na Octávce mám ,,načatou,,rzí kovovou trubku chlazení(viz foto),která je sponami přichycena mezi pryžové hadice.Říkal jsem si,že to bude jednoduchá prácička,bez vypouštění vody.A ejhle-tuto trubku samotnou neprodávají,nýbrž jako celek pěkně vedenou až k motoru a buhví kam.A cena 900Kc a výše.Přijde mě to jako pěkná lumpárna.Peníze a i práce navíc kvuli cca 60cm trubičce.Neřešil jste to už někdo?Neexistuje nějaká univerzální trubka se stejným pruměrem a která by se dala i mírně vytvarovat?Díky

    • 2 odpovědi
    • 1,3tis zobrazení
  24. Host hulaak
    Zahájeno uživatelem Host hulaak,

    Ahoj lidi, našli jsme pod motorem už podruhé kapanec oleje ve 2 dnech cca 2x2cm. Motor 1.6mpi 75kw, najeto 246tkm. Pod motorem je plech, takže to prakticky může téct odkudkoliv, že? Co všechno to může být? Od zakoupení auta doléváme pravidelně olej - asi půl litru za měsíc, ale doposud to nikde neteklo, nebo prostě pod autem nic nebylo, až teď. Dík

    • 2 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem milosk,

    ve trech obchodech mi nabizej zapalovaci kabely k tomuhle autu,ale pokazde jine, nemyslim znacku, ale jedny medene a dvoje grafitove.Neoriginaly, chtel bych tedy aspon Tesly.Ne jejich strankach maji pro tento motor ale jen oznaceni do VW, ne skoda.Uz jsem tam napsal, ale nemate nekdo tuhle informaci jaky typ kabelu tam ma byt pripadne vase doporuceni?

    • 41 odpovědí
    • 31,8tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.