Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.8 T

  1. Zahájeno uživatelem Herman,

    cau,zajimalo me jestli jde dat motorovou jednotku z oktavie rs(1.8 t 132kw) do normalni 1.8 t (aum).v podstate jde mi o to ze jsem hledal v cem je rozdil(motor) mezi oktavii 1.8 t(aum) a oktavii rs.zjisitil jsmem akorat ze je jina motorova jednotak-jina turbo,vstriky,ojnice,klika,pisty,intercooler je uplne stejnej-je tedy jedinej rozdil v sw motoru?dik za odpoved

    • 10 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Janko,

    Zdar pánové, nevíte někdo co může znamenat chyba 18010 - napájení svorky 30 (napětí příliš malé), díky 1.8T AGU 99/2000

    • 8 odpovědí
    • 10,6tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Tomas_ek,

    měl bych takový problém. Cca 1,5 měsíce jsem majitelem O1 1,8 20 VT (110 kW) najeto má 78 tkm, jezdím na 17" (i zimní) a můj problém je, že to moc žere a je to zbytečně rychlý. Je nějaká možnost, jak čiptuningem motoru snížit výkon a tím i spotřebu? Odstranit turbo? Odpojit jeden vstřik a mít z toho tříválec? dálniční tempo jezdím 100 až 105 na V rychlostní stupeň. kdy to pak žere kolem 6,4 litrů průměrně. město dávám za IV a držím se tempomatových 50. Průměrnou dlouhodobou mám 9,4

    • 105 odpovědí
    • 11,3tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem LightHammer88,

    Zdrávím mám takovej problém mám octavii 1,8T a zacala me nejak blbnout proste nejak nechce tahnout je to jako kdybych za sebou tahl auto na lane je to takovy cukani nevim co stim menil jsem vsechny filtry ale porad to stejne jeste me napadla vaha vzduchu ale nevím prosím o radu co by to mohlo delat....diagnostika bez vysledků nic nezjištěno.....

  5. Zahájeno uživatelem tapir,

    Poradí někdo? Ráno při teploťě kolem 5 stupnů a méně mi po nastartování motor nedrží otáčky a při sešlápnutí plynu je motor bez reakce pokud se podaří rozjet auto cuká a nejede případně má tendenci motor zhasnout toto se děje pouze když stojím přes noc a je chladněji a jakmile chvilku počkám a nechám motor zahřát je vše ok jako by se nic nestalo trošku to nechápu má někdo stejnou závadu? Známej měl audi TT se stejným motorem a dělalo mu to samý. Jinak motor je 1.8T 110kw po čipu na 142kw a r.v. je 2003. Díky za reakce.

    • 6 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Eric,

    Už delší dobu pozoruji, že při prudkém sešlápnutí plynového pedálu motoru 1.8T a následném rychlém uvolnění se z motoru ozývá jakési ramplování, jako když se něco dotáčí a o něco to chytá. Stává se to, když se motor opravdu zatíží, třeba z nízkých otáček a pak se pedál uvolní. Motor jinak vtahu je však bez těchto zvuků. Nevím, jestli to s tím souvisí, ale podobný zvuk se na cca 1s ozve při startování a to ještě když je chladno. Obávám se, zda to není turbo. Nesetkal jste se někdo s tímto jevem?

    • 15 odpovědí
    • 5,3tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem hamannleos,

    Uvažuji o koupi Octavie 1.8T 110kw.Nemám o tomto typu motoru moc informaci,prosím poradtě zda někdo máte s ním zkušenosti.( Celková poruchovost,turba atd)

    • 4 odpovědi
    • 2,9tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem tapir,

    Mám krátce octávku 1.8 turbo a v servisu mi řekli že mi turbo zabírá až cca od 3000 ot a mělo by mnohem dříve měl někdo stejný problém prosím o radu ať mě tam neoškubou výměnou všeho na vagu to ukázalo že lambda nic moc nebo že by váha vzduchu? Jinak ještě dotaz na spotřebu u tohoto motoru u rychlosti kolem 130km. Díky moc.

    • 11 odpovědí
    • 4,6tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem stanik,

    Čaute.mám na vás menší dotázek k motoru 1.8T 20V. Celkově mě to udělalo už 4x a to že během jízdy mě z ničeho nic vypnul motor,i když jsem jel třeba hodinu v kuse a jakoukoliv rychlostí.zhruba před necelým týdnem jsem nechával zpravovat startér,tak nevím jestli to s tím souvisí.stejně jako že musím vyměnit baterku která je KO.díky všem za odpověď. a jestli to tu téma je tak se omlouvám,ale nenašel jsem ho.

    • 6 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem huskye,

    Ahoj všichni, stává se mi že při startu ráno jak je chladno, mi začne blikat a pípat kontrolka teploty, což je blbost, aby byl motor přehřátý když je 5 stupňů venku a celou noc stál. Rozhodl jsem se tedy to čidlo vyměnit, koupil jsem obě co tam jsou. Čidlo pro palubku jsem našel hned, navrchu motoru skoro, ale kde sakra je to druhé? Hledali jsem to s kamarádem asi hodinu a nic... Můžete mě prosím někdo navést, u čeho to třeba je, na jaké straně a tak? Nebo nejlépe fotku? :-) Díky, ahoj

    • 17 odpovědí
    • 10,3tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem mondzo,

    Zdravim, vlastnim 1.8T RS a chcem sa opytat ci mi niekto nebude vediet poradit. Proste pri nizsich otackach (najviac medzi 800-1500) z motoru pocut cudny zvuk, proste to tak zavija a meni zvuk podla otacok (take cudne zavijanie, ventilator to nie je urcite). Co by to mohlo byt? Nestretol sa s tym uz niekto? Neviem ako to lepsie popisat. Dakujem.

    • 6 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Tibor a,

    Zdar, myslim, ze mam celkom rozumneho mechanika co to s VAG-om vie ale s tymto sa este nestretol. V riedkych a nepravidelnych intervaloch sa mi stane, ze sa mi pocas normalnej jazdy rozsvieti kontrolka poruchy riadenia motora a vykon sa obmedzi (pre bezpecny dojazd do servisu). V tej pamati chyb je potom niekolko desiatok roznych chybovych kodov, mnohe totalne nezmyselne (porucha brzdoveho systemu a pod.) Tiez sa uz stalo ze jednotka "stratila zakladne nastavenia". Tiez mi to uz niekolkokrat zblbo po nastartovani tak, ze som sa o ten motor bal. Otacky poskakovali z volnobehu na 2000-2500 a netahalo to. Po zahriati sa to ciastocne upravilo. Po dlhsom odpocinku uplne OK a…

    • 3 odpovědi
    • 1,5tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem ywes,

    Zdravim pani.... Zvazujem vacsi UPGRADE motorovych dielov a medzi inym aj vymenu origo BOV za aftermarket. Rad by som ovsem sekvencny, ako je v rally octavii, namiesto klasickeho napr. od birdinu. Skusal som hladat na webe, ale nasiel som len pre octaviu 2 na tfsi. Poradte

    • 15 odpovědí
    • 4,1tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem cupijbc,

    zdravim, mam takovy problem....pri normalni jizde se to neprojevuje, ale kdyz na to clovek trochu slape (dobre se to pozna pri jizde do kopce) tak okolo 3000ot/min a vic to tahne jakoby prerusovane....auto sice porad zrychluje, ale je cejtit jak to vzdycky povoly a zase zabere...nevite cim by to mohlo byt? v servisu mi menili nejaky krouzek u turba, ale zavada se tim neodstranila

    • 48 odpovědí
    • 10,8tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem iviak,

    mam O1RS a chcem tam blow of ventyl,ale vobec tomu nerozumiem...mam v tom totalny hokej...cital som celu tu temu,ale raz je pisane tak a raz tak...zakym vobec mam ist aby mi to nainstaloval a nastavil???vie mi to niekto lopatistycky vysvetlit?dakujem

    • 10 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Parno,

    Zdarec :help: Chci si kupovat Octu 1.8 T :kuk: Mam ji sestavenou a chci si ji objednat teda novou Tetka me nekdo pls reknete jakej je rozdil v motoru pomineme vykon ten vim Je tam vetsi turbo bo jak . Sem z toho nejak zmatenej nebo je to jen zalezitosti firemniho softveru. Nevim Jsme z toho LAMA Sory za blbej dotaz . :help: Myslim tim 1.8T a 1.8T RS

    • 19 odpovědí
    • 15,4tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Balrog,

    Zdravím mám takový problém a nevím co s tím?už jsem byl v servisech a měl jsem auto napíchnutý na počítači a nikdo si sa tím neví rady.Mám Rs nachipovaný na 209PS a před 10 dny se mi objevila kontrolka Systém kontroly výfukových plynů v servise to napíchly a zjistily,že: systém s příliš bohatou směsí,řada 1, přizpůsobení směsi (multiplikativní),tak mi řekli že to opravily,vymazali chybu a jezdil jsem dál bez chyby asi 2 dny (100km) a chyba se objevila znova.Tak netuším čím to může být?že by chipem?díky moc za odpovědi

    • 18 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem thomas136,

    kluci, dá se to takto zjistit,,,,,potřeboval bych prubnout jeden motor. nebo mi písněte jak to zjistím, a kolik by ten tlak asi měl být........ Díky T.

    • 17 odpovědí
    • 4,3tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem francoa,

    zdravím může mi někdo poradit z ničeho nic mi začalo pískat v motoru při 2000 ot. u octavie RS. Je to takový písklavý zvuk. Když jsem se díval pod kapotu, tak ten zvuk jde ze strany od spolujezdce. Nevím co by to mohlo být. Co myslíte? Díky za názory.

    • 8 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem raob design airbrush,

    http://www.ssautochrome.com/level.itml/icOid/1360 které by pasovaly na 1,8t??? co na to říkáte?? mělo by to vliv na výkon??? jaké by to ještě mělo vlivy???

    • 2 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem bioss,

    Nevim, cim to presne muze byt , ale obcas hlavne, kdyz zastavim z kopce na krizovatce se mi jakoby rozklepe auto a otacky zacnou malinko poskakovat mezi 800-900. Ani kdyz seslapnu spojku tak to nepomuze. Po rozjezdu to prestane . Taky se mi stava , hlavne kdyz je motor uplne studenej, ze nastartuju a hnedka po nastartovani mi spadnou otacky skoro na 0 a motor se udusi a chcipne.. taky se mi zda ze auto az moc zere, na jednicku, dvojku a trojku se skoro pod 20l/100km podle aktualni spotreby nedostanu, jedine kdyz plyn fakt hodne lechtam .. premejslel jsem jeslti to muze vahou vzduchy , co myslite? Predem dekuju za nazor

    • 1 odpověď
    • 1,4tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Zdeny 1.8 turbo,

    Vážení přátelé Octáváci pomozte mi prosím odpovědět na otázku zda je hvízdání turba u benzínového 1.8 T 20 V AGU normální. Před rokem a půl jsem koupil Octavii z roku 1999 s nájezdem asi 102 tis. km (doloženo servisní knihou). Nyní má najeto cca 115 tis. km. Má pravidelný servis včetně výměny oleje. Svíčky mají najeto zhruba 5 tis. km. Motor má perfektní tah a neškube. Do kopce není problém dostat na třetí převodový stupeň 165 km/h. Jedniné co mě zaráží je fakt že při jizdě od nějakých dvou tisíc otáček začne cosi v motoru hvízdat a je to mírně slyšet i v kabině vozu. Při řazení (při poklesu otáček) jakoby to hvízdání ztlumilo (nebo jako by se něco dotáčelo), ale pak, p…

  23. Zahájeno uživatelem Lukas20,

    Zdravím všechny příznivce škodovek, mám takový problém,včera sem celý den jezdil a večer auto normálně zaparkoval, když jsem cca za hodinu chtěl auto nastartovat tak se jen pootočil strartér, jako kdyby byla prázdná baterie, nastartoval jsem přes kabely pomocí jiného auta a auto v pohodě běželo žádná kontrolka nesignalizovala že by něco bylo v nepořádku, když jsem však auto vypnul a cjtěl znova nastartovat tak to zase nešlo a po úplném dobití bateria občas problikne při nastartování přes kabely kontrolka ABS, ASR a Airbagum a auto chcípne a už ho nenatočím nevíte co to je? Moc díky

  24. Zahájeno uživatelem 5YN3K,

    Zdar chlapi. Mám octávii , 1.8 T r.v. 2001 a chtěl bych si vyměnit rozvody s napínací kladkou a s vodní pumpou. Koupil jsem si knížku Jak na to škoda octávia. V knížce je ta výměna popsaná, ale je tam napsáno, že potřebuju speciální nářadí: MP- 1-216, MP- 1-310 a T10020 neboHazet 2587. Poradˇte mi jestli je potřebuju všechny, jestli se nějaké nedaji nahradit normálník nářadím a nebo by mi mohl někdo poradit, kde bych sehnal nějaké výkresy, že bych si je udělal v práci. Já jsem měl předtím škodu 135 a taky jsem měl k tomu knížku na opravy a tam byli nakresleny ty přípravky. V této knížce bohužel nejsou. A nebo by mi mohl někdo poradit s těma rozvodama jestli se to dá doma …

    • 1 odpověď
    • 4,3tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Alegro,

    Ahojte, mám dotaz: motor 1,8T, rychle se zahřeje, potom teplota kapaliny stoupá na červený pole. Dělá to i když je klima zaplá/vyplá, ať topim nebo ne, můžu jet z kopce....furt stoupá na max. Ventilátory chladí jen z počátku, potom se netočí. Jedna hadice je horká jak prase, druhá míň. Je to termostatem??

    • 14 odpovědí
    • 3,8tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.