Přejít na obsah

Motor 1.8 T


600 témat v tomto fóru

  1. Napájení svorky 30

    • 8 odpovědí
    • 10.3k zobrazení
  2. Jak snížit výkon 1 2 3 4 5

    • 105 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
  3. 1,8T Rady prosím

    • 12 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  4. Ranní starty 1.8T

    • 6 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  5. vypína motor

    • 6 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  6. 1.8t problemy s RJ

    • 3 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  7. Sekvenčný BOV pre 1.8 T

    • 15 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 48 odpovědí
    • 10.4k zobrazení
  8. blow of ventil

    • 10 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 15.1k zobrazení
  9. Problém s RS

    • 18 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  10. O1 pískání

    • 8 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
  11. Nejde nastartovat

    • 5 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.3k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
  12. chlazení turba

    • 16 odpovědí
    • 8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zeptám se, chtěl si vysloveně roční prohlídku nebo inspekční? Nebo jaké bylo tvoje zadání? Nebo servis udělal prohlídku dle pokynů v DP, stavu km/času?  Já totiž chodím každý rok na prohlídku a třeba o kontrole karoserie nebo podvozku v protokolu není ani slovo. 
    • Pred par dny jsem delal 120k na DGEB (hybrid benzin). V priloze faktura. Nedelal se olej a kabinak. Cena prekvapive docela nizka.
    • Ber to, čo tebe vyhovuje!
    • Ahoj, chtěl bych si pořídit trojkovou Octavii v RS s motorem 180 kw. Otec má jednu takovou, čipnutou na 206 kw a dost mě uchvátila. Zvažoval jsem i 2.0 TSI 228 kw u Golfa, ale ten Golf se mi prostě tolik nelíbí. Blbý je, že co se týče výběru jsem dost náročný, jak na stav, tak i na výbavu. Když už, tak bych chtěl aby to mělo virtuální displej, tu celoskleněnou navigaci, webasto. Chtěl bych to v automatu, ale objevil jsem jednu pěknou modrou v manuálu, akorát cena je přestřel za mě. 595k. Otec za auto dával 550k, sice má horší výbavu a trochu vyšší nájezd ale zase má DSG a Remus výfuk.   Když v tom jedu, tak to DSG je ve městě neskutečně pohodlný. Stejně tak na dálnici. Blbý je to na okreskách, na Déčko mi příjde, že to řadí strašně debilně a líně. Na Sko je to lepší. Zvažoval jsem, že bych šel do té RS v manuálu, řídil jsem jednu a spojka a dráhy kulisy byly přijemný, ale bylo to 169 kw. Příjdu o něco s tím DSG, nebo naopak něco získám...je to třeba v munálu pocitově ještě živější? 169 a 206 kw nemá moc smysl srovnávat co se týče živosti.   Jde mi o to, že moje prakticky ideální a vysněný auto mi vyfoukl otec, měl jsem uvázaný love na terminovaným vkladu. Za těch x měsíců jsem žádnou takovou podobnou nenašel a už mám pocit, že prostě musím jít do kompromisu, protože dost těch aut má vysoký nájezd a já bych chtěl nájezd do 100k, ideálně do 11/18 aby to nemělo filtr pevných částic...a bez kompromisu bych nekoupil nikdy nic. Za 550k se mi celkem líbilo jedno RS, nájezd 35k, dovoz z Francie..bílá...akorát kombík a s filtrem pevných částic. Ten kombík bych možná i odpustil i když jsem někde četl, že má horší jídzní vlastnosti.  Díky za rady a postřehy. 
×
×
  • Vytvořit nový...