Pawouku děkuji za radu, auto je prodej od nového v ČR, ale COC mě také napadlo. Teď zkusím asi trochu posečkat, neb jsem auto kupoval v programu Škoda plus a prodávajícímu dealerovi jsem již teď o víkendu napsal, tak uvidím, jaká bude reakce, ale raději se připravuji o krok dopředu.
Prohlášení o shodě neboli Certificate of Conformity (COC) asi nebudeš mít. Tam jsou uvedeny povolené rozměry pneu pro tvoje auto, ze kterých by měly vycházet údaje v techničáku, potažmo v registru vozidel. Mají v tom totiž docela binec.. Zkus napsat do škodovky, jak postupovat, jestli jsou schopni ti ten dokument znovu vystavit.
Dobrý den, omlouvám se zakladateli, že zde popíšu můj problém.
Koupil jsem Rapid Spaceback, na kterém jsou 16" palcové disky (originální Škoda a ET46) a 16" palcové zimní pneu a k vozidlu jsem dále dostal i 16" letní pneu a tady nastává můj problém.
Když jsem se podíval do "Elektronických" techničáků, které nahrazují od loňského roku velký techničák (Osvědčení o registraci vozidla):
https://dataovozidlech.cz/vyhledavani
https://portaldopravy.cz/
dále appka e-techničák v mobilu
tak jsem se trochu opotil, neb jsou všude uvedené jen 17" disky a 17" pneumatiky. Bohužel o 16" nikde ani čárka.
Velký papírový techničák (Osvědčení o registraci vozidla) už asi kopii nikde neseženu a teď teda nevím, jak to řešit, aniž bych přešel na 17", to opravdu nechci, preferuji 16" letní i zimní bez ohledu na finance.
Jak mám teď někde někomu vysvětlit, že pro Rapid Spaceback byly schválené 15", 16" a 17" disky i pneu, když já mám všude v Elektronických výpisechuvedené jenom ty 17".
Mate prosím nějakou radu, jak řešit tuto situaci? Nesetkal jste se někdo s tímto? Díky moc za každou relevantní radu.
Teklo mi vstřikovací čerpadlo Bosch VE4 na 1.9SDI, jelikož jsem měl jiné tak jsem staré demontoval, a namontoval nové.
Nakonec postup jak když se dělají rozvody. Vačka zajištěna pravítkem na místě rotační vývěvy, čerpadlo 6mm kolíkem v 0 poloze. Klika zkontrolována podle čárky na setrvačníku, řemen napnut napínací kladkou a pak utaženy šrouby na kole čerpadla. Čili rozvody OK.
Do čerpadla jsem nalil hadičkou naftu, aby se zaplavilo, pak dotáhl trubky na vstřicích a domníval se, že mám hotovo.
No nemám, auto se nedá nastartovat, občas má i tendenci chytit, ale prostě nenastartuje.
V paměti závad na motoru nejsou žádné chyby. To namontované čerpadlo jsme tak před dvěma roky sundal z běžícího motoru a od té doby leželo na polici.Čili by mělo být OK.
Už mi nějak dochází nápady.
Poradíte v čem by mohl být problém a hlavně jak diagnostikovat problém?
Má předstva o 1,9SDI je skoro traktor, tzn pokud je v čerpadle nafta, otevřená klapka v sání a startér točí motorem čerpadlo, tlačí naftu a chtě nechtě vystříkne vstřikem do válce a bum, po 90 stupních to samé na dalším válci atd.
Na třetí trysce je cívka snímající polohu jehly ve vstřiku kvůli časování jinak nic, množství paliva ve vstřiku řídí cívka, která ve vstřikovacím čerpadlu vice nebo méně zakrývá díru v tom vysokotlakém elementu a tím řídí množství. Pak tam je selenoid, který může uzavřít přívod paliva a pist kterým se řídí předsvstřik, jinak snad nic, max asi dynamický omezovač max otáček.
Podle diagnostiky se pak nastavuje předvstřik jemným posunem kola na čerpadle, ale to jde až když motor běží a je zahřáty.
Dík a každou radu.
Jde diagnostikou vyčíst nějaké info z vysotlakého čerpadla, pokud ano jaké a na jakých pozicích. Díky