Jump to content

Dnes poprve problem se startem za studena - poradite?


robzab
 Share

Recommended Posts

Dnes v podvecer me okta nesla nastartovat hned na brnk jako pokazde. Stalo se mi to poprve, tak nevim cim to, tipuji asi zhavice, ale rad se dozvim i dalsi tipy zde od zkusenejsich.

 

Ted k problemu: Motor cca 2x otocil, chytlo to, ale bylo slyset strasne nepravidelne chod motoru, jako by na dva valce a po chvilce motor chcipl. Za chvilku jsem zkousel znovu, parkrat jsem otocil a nic. Az na treti pokus motor chytl, strasne nepravidelny chod, ale po chvilce uz bezel normalne.

 

Nasledne jsem prejel na jine misto, mezi tim jsem motor uz plne zahral na plnou teplotu, a dalsi start uz zase na brnk. Takze s toho usuzuji, ze je nejaky problem, kdyz je studenej, resp. mrzne, je pod nulou.

 

Myslite, ze to budou zhavice? Vim, ze se nemeni na km nebo konkretni dobu, ale jen pro info, zhavice tam mam uz 6 let a najeto na nich 100 tis.

 

Diky za vsechny tipy a rady.

 

Rano s tim nekam zajedu, aby se me na to podivali, ale abych vedel se co vsechno se mam pripravit :-)

Link to comment
Share on other sites

Nikam nejezdi,pozoruj to a pokud to bude přetrvávat tak vyměň žhaviče.pamatuj na to že pokud přijedeš do servisu a řekneš já tomu nerozumím atd tak se na 5000 tisícich nezastavíš.

Problém jsem měl tentýž.Po té co jsem vyměnil žhaviče tak chytá na brnknutí.

Pozoruj před nastartováním kontrolku žhavení,pokud je teplo jen blikne ale dnes bylo ráno -9C a svítila cca 9sekund a chytlo mi to na brnknutí.Taky záleží v jaké kondici máš baterku a startovací proud baterie.

Link to comment
Share on other sites

Moc diky za odpoved a aspon nejakou radu. Od te doby se mi to uz nestalo a chyta vzdy temer na brnk, takze jsem z toho celkem zmatenej, ale pocitam s tim, ze to bylo jako upozorneni nebo varovani na neco spatne, ale otazka co. Jde taky hlavne o ten nepravidelny chod co jsem popisoval, ktery se po chvilce srovna (resp. srovnal). Kdyz bude spatna baterka, tak by to prese vubec nechytlo nebo ano?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Similar Content

    • By Altisek
      Ahoj, 
      Chci se zeptat jak to přesnějí funguje s výměnou řídící jednotky s budíkama. 
      Chci se zeptat přesnějí, které kódy budu potřebovat, když budu měnit obojí.. 
      Řešil jsem tlak oleje v autě a občasné blikání IMO + svítícího motoru 
      Tlak oleje Jedná se o soft poruchu, motor byl kompletně repasovaný a dělal to i předtím.. Jedná se o to, že dva měsíce zpátky to měl mechanik a kontroloval čidla, tlaky v motoru, mazání, olej a podle něj je vše v pohodě.  IMO + zamykání Občas se stane, že špatně přečte klíč a bliká IMO - řeším to zatím jen vytažením klíčku a po chvíli vložením zpět ať si ho znova přečte...  taky se stává, že se sám od sebe zamkne, ikdyž jsou klíče uvnitř nebo dokonce je nastartováno.. diagnostika motoru Jedná se o svítící kontrolku motoru - podle delphi diagnostiky se jedná o špatné čtení klíče (je možné, že to dělá systém centrálu který první majítelka měnila?)  
      V servise ty dva měsíce zpět kontroloval i všechny kabely v motoru, jestli tam není někde zkrat, nestřílí to do kostry nebo něco prostě od čeho by se dalo odvíjet dál. 
      Bohužel kabeláž je v pohodě. (i to slavné místo, kde kabely korodují a ničí se je údajně v pohodě. 
       
      tak mně napadá, že ŘJ může být chybná a tak mně napadlo jestli to jde nějak udělat, že by se to vyměnilo rovnou i s budíky jestli to není náhodou i v nich.
      Vím, že potřebují kódy. (Od IMO kód mám z klíče, ještě budu muset načít kód od budíků - to si vytáhnu), ale jestli když to vyměním budu potřebovat pouze NOVÉ kódy od řídící jednotky (IMA) a budíků nebo i ty staré? 
      Děkují (jo a dementní kecy typu "že to je čidlo tlaku" - opravdu to čidlem NENÍ - je tam třetí čidlo, které bylo 100% funkční) 
       
    • By fil013
      Zdravim potreboval by som pomoct lebo uz som z toho fakt zufaly .... auto po nastartovani pekne zohreje mozno uz po 5 minutach zacne fukat pekne studeny vzduch aj za normalnej jazdy ale hned ako dam podlahu a auto si podradi a proste zacne sa rychla jazda automaticky zacne najprv chladnejsi vzduch kurit a ked rychla jazda pokracuje tak to ide dalej a dalej az do uplne studeneho vzudchu .... neviete cim by to mohlo byt ? 
    • By Delphin
      Zdravím, měl někdo z vás už možnost jezdit s novým motorem 2.0 TDI 147 kW? Jaký je ve srovnání se starším 140 kW se 7st DSG a se současným 110kW EVO?
    • By Pawouk
      Tady se můžete rozepsat podrobně o spotřebách. Ideální je napsat údaje z PP (průměrná spotřeba, průměrná rychlost, ujetá vzdálenost, doba jízdy včetně fotografií), popsat ujeté trasy a styl jízdy. A nakonec konfrontovat průměrnou spotřebu podle PP s výpočtem podle ujeté vzdálenosti a načerpaného paliva (přesnějších výsledků se dosáhne až po několika natankováních).
    • By Marius2696
      Ahoj, neví prosím někdo jak vyřešit můj problém se sacím potrubím?
      Svítí mi kontrolka motoru, auto cuká při studeném startu a diagnostika ukazuje chyby P2015 a P2014.
      Před časem jsem udělal výměnu sacího potrubí, které jsem koupil z ebay. Bohužel se stav vozu nezlepšil, ba naopak zhoršil (nejspíš hodně špatná koupě).
      Auto má teď při studeném startu několik vteřin kolísavé otáčky a cuká při studeném rozjezdu výrazně více... Kontrolka motoru svítí neustále, se starým potrubím cca za 3 dny zhasla...
      Děkuji za případné rady a odpovědi.

×
×
  • Create New...