Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem Hahahaha,

    čau čau .... potřeboval bych radu, nikde jsem nic nenašel nebo našel, ale nic tomu úplně neodpovídalo. Mam octavku jedničkovou 1,9 tdií 81 kw čipnutá na nákejch 104 kw. Ráno jsem jel do práce a najednou když sem chtěl předjet tak sem jen sešlápnul plyn a najednou jako by se kousnul motor a zároven se rozsvítila kontrolka žhavení ( signalizace závady). Kousnutí bylo vteřinový možná ani ne. Je to jako kdyby najendou do všeho přestala jít nafta.Nevim co s tim, měl jsem to napíchnutý a žádnou závadu to nehlásilo. Mám strach aby mi neprdnul rozvodák. Neivm jak to jednoduše popsat přijde mi to, jako kdyby se zastavil otor a hend zase naskočil, ale přitom to udělá ten škub jako…

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem repito,

    prosim vas mam na octavii tdi 81kw strhnuty zavit na na napinacej kladke co je aj z tlmicom vibraciico drzia 3skrutky do hliniku ten najdlksi je zly zavit neviete ci je dostat kupit ten drziak a ako to tam je ci to je komplet co drzi aj alternator aky to je diel dakujem

    • 0 odpovědí
    • 1,2tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem kápo,

    Ahoj, dlouze startuje O. tdi 81kw. Pouze když k O. startuji ráno musím déle točit motor , aby naskočil. Dal jsem nové žhavičky a když to nepomohlo napadnul mně vyměnit ventil na palivovym filtru (zpětný ventil) no a nic. Teplé starty jsou OK. Stále ráno točím a točím. Poradíte mi na co bych se mněl podívat.

    • 75 odpovědí
    • 33,1tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem rizecek,

    Zdravim, mam O1 2004 1,9TDi 81kw elegance (s klimou) a potrebujem vymenit napinac drazkoveho remena kompletne, pretoze tlmic vibracii je uz zniceny. V ponuke je ich viac, poradi mi niekto kt. by som si mal zakupit? Ked som pouzil na str. autokelly filter pre moje auto, budu vhodne vsetky?..rozdiel je len vo vyrobcovi? http://www.autokelly.sk/Catalog.aspx#PATH=3345620;5835877;5835891;5835977|CT=16|PCT=16

    • 8 odpovědí
    • 4,2tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem djspeedy,

    Zdravim skodovaky.Publikuji zde problem s octavii 66kw hlasi chybu 17656 regulace pocatku vstriku-regulacni odchylka.Cerpadlo nastaveno v servisu a vse ok-chyba se nezobrazuje a auto frcelo jako das.Po ujeti cca 600 km jelo jako SDI a ne TDI.Po na pojeni na VAG hlasi chybu 17656.Obcas auto jede a obcas proste jako lenoch.Na dalnici sotva 130.Prosim o rady a vase zkusenosti dekuji

    • 9 odpovědí
    • 36,5tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem bohus7272,

    1.9 tdi 81 kw chcel by som vymeniť olej, na dverach mam vymena olej filtra s olejom 5w 40, no predchadzajuci majiteľ tam dal nechtiac 15w40, teda jedna vymena.... chcem sa spytať či môžem prejsť spať na 5w40 ... auto ma 360 najazdene, ale nvm či tam nebol meneny motor potrebujem to už narychlo vymeniť, bo 10 000 km by tam malo byť už chlapik v mototechne mi povedal že 1 vymena nevadi, ine by bolo 100 000 km. Chalan tu na fore mi poslal odkaz, kde som sa dočital že oleje sa nemohli tak meniť v škodovke a prave tam sa karbon uvoľnoval.... a že aj oleje su robene, keby sa nahodou pomiešali, aby nezadreli motor... Dakujem vopred za odpoved

    • 1 odpověď
    • 1,9tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Mischelin,

    Zdravím, mám dotaz zda- li je možné po výmněně turba( asi je olej v katu) aby ucpaný kat měl za příčinu ztrátu oleje? Po výmněně je najeto 200km z toho 170km bez známky úbytku. Z posledních 30 Půlka měrky pryč. Auto hulí jak lokomotiva.a člověk který dělal repas tak tvrdí že to je zacpaným katem.. Vyfuk je od oleje( kape z vlnovce) Děkuji moc za rady

    • 7 odpovědí
    • 5,2tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Petr1235,

    Zdravím pánové, mám takový specifický problém a chtěl bych znát váš názor. Jedná se o 1.9 TDi, 66kw, 2004. Zhruba před 3 týdny mi začalo auto trochu pocukávat při rozjezdu na 2. a 3. rychlostní stupeň. Domníval jsem se, že jde o špatnou naftu, proto jsem nabral plnou nádrž dražší nafty + aditivum - cukání přestalo. Minulý týden to opět začalo, tentokráte i na 5. rychlostní stupeň, když jsem zastavil, nemohl jsem se ani rozjet. Musel jsem vypadat jak špatný žák autoškoly, skákalo to a chtělo mi to zdechnout i na 1. stupeň, podotýkám, že na zpátečku vypadalo, že to jede v pořádku. Zavolal jsem si tedy odtah. Když mě vyložili v servise za cca 45 minut, tak zase jelo úplně b…

    • 2 odpovědi
    • 6,1tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Mareček88,

    Zdravim , mam octaviu 1,9 tdi 81kw ASV a po nastartovani citit z vyfuku strasny smrad. Môže to byť zanesenymi vstrekovačmi alebo treba hladat problem niekde inde ?

    • 6 odpovědí
    • 4,4tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Abyss,

    Zdravím. Mám problém. Zhruba po 5tis km od repasu turba, výmeny tesnení a výmeny oleja auto začalo podivne strácať olej. Od oleja je pravý podbeh, plasty pod intercoolerom...Asi pred troma dňami som pod autom v oblasti intercooleru našiel olejové flaky. Dnes sme mali zhodené všetky kryty pod motorom, skúšali sme či olej netlačí cez turbo a nič. Hadice vyzerajú byť OK a intercooler tiež... neviete kde by mohla byť chyba?

    • 0 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem dc34,

    Zdravím! Není to tak dlouho, co jsem se zde ( http://forum.skodahome.cz/topic/123094-asv-turbo-od-oleje/ ) ptal na problém zaolejovaného turba a všeho okolo. Kromě podezření na turbo mohl být problém v přívodu a odvodu oleje do turba - vyměněny trubky a těsnění, bezvýsledně, olej se objevoval dál. Protože je od oleje i pravá poloosa, napadlo mě, že teče olej z převodovky, ale tím to asi taky nebude. Všiml jsem si ale, že mi zůstávají kapky oleje na plastové rouře sání v místě, kde se potkává sání s takovou tou trubicí z odfuku motoru. Kolem odfuku je mastnota. Pokud mi tady kape olej, je to problém? A může pár kapek "zablít" motor na zadní straně v takové míře? D…

    • 1 odpověď
    • 7,4tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem LUK87,

    Zdravím, mám možná pro někoho blbý dotaz. Problém se jedná na motoru 1.9TDi 81kW ASV a zkusím to popsat o co jde. Před rokem jsem si nechal čistit turbo a trochu i čipnout pro oživení koníků. Vše mi udělal jeden expert z Hradce Králové. Po tomto zákroku auto jelo jako drak a nevěřil jsem vlastním očím jak to perfektně jede, ale už tehdy mi bylo řečeno že turbo toho má dost a může mi kdykoliv odejít. Těsně před zimou to přišlo a měnil jsem s kamarádem turbo za repasované. Výměna byla provedena bez problémů a na první zkušenost s výměnou i dosti rychle. Včetně turba se ještě měnila váha vzduchu, ventil N75 a podtlakové hadičky. Po výměně těchto veškerých komponentů už auto …

    • 7 odpovědí
    • 10,8tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Ladislav Mikyska,

    cau prosim o radu...mam octavku tdi 66kw r.v 2002 motor alh....jde mi o to ze kdyz jedu tak 130Km/H tak se mi auto hodi do nouzaku a vubec nejede (jako by bez turba),ale neni to pokazde je to jen nekdy +- 2x z 10ti pripadu... vim ze by to mohl delat ventil N75,podtlakova banka a nebo jen hadicky... Nemate nekdo s tim to problemem zkusenosti???? at nekupuju nejakou zbytecnost a bude to neco jineho...P.S. vag zadnou chybu neukazal dekuju za rady....

    • 6 odpovědí
    • 3,6tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem freeman tdi,

    zdravim komunitu škoda tak jsem se v létě stal majitelem octavie 1,9 tdi. s příchodem prvních mrazíků už nejde na první cuk zjistil jsem že 2 žhavičky maj nejlepší za sebou tak se chci optat jakou značku/typ by jste doporučili hledal jsem tu na foru nějakej link ale asi jsem slepej dik za odpovědi

    • 18 odpovědí
    • 12,6tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem GeriTDi,

    Ahojte chcel by som sa poinformovat co vsetko sa meni pri tejto vymene,oplati sa vymenit aj ventili ,tesnenie motora alebo ine tesnenia-komponenty?Jedna sa o octaviu 81kw 2001 poctivych 220 tisic avsak vacsinou po meste , ked nastartujem po par sekundach a hlavne po zahriati motora to zacne cvakat (ako sijaci stroj ),ma vacsiu spotrebu 6l (mimo mesta lahka noha),a nema vykon (napriklad zatlacim podlahu a nic sa nedeje pneu ani neskripnu... preto sa domnievam na zdvihatka,olej davaj shell helix 5w40,turbo ma cca 20tisic,nova vakuova pumpa,podtlakove hadicky,nova vaha vzduchu,elektromagn.ventil,filtre aj s palivovym.Ďakujem

    • 7 odpovědí
    • 12,6tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Bope,

    Zdravím, potřeboval bych poradit s problémem. Když se motor(1.9Tdi 81kw ASV) ohřeje, začne se na volnoběh z motoru do kabiny přenášet celkem pravidelné škubání s periodou asi půl vteřiny. Jakmile lehce klepnu do pedálu a nechám otáčky zase spadnou, někdy se stane, že škubání přestane a motor běží na volnoběh zase bez problému. Během jízdy se motor chová naprosto normálně. Ví někdo čím by to mohlo být způsobeno? Předem děkuji za odpovědi.

    • 0 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení
  17. Prosím o radu kde seženu Podtlakový regulator turba Garrett na octavii 81kw ASV spěchá to, určitě jste ho někdo již kupoval prosím o doporučení prodejce.!

    • 2 odpovědi
    • 2,3tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Garuzo,

    Ahojte vetci chcel by som sa spýtať mám octaviu I 1.9 Tdi 81kw a odyšlo mi turbo chcel by som ho vymeniť no mám v ponuke turbo 81kw je to Garrett GT 1646 a neviem či je to na mojú octavku lebo ja tam mám Garrett GT 1749v. Moja otázka je či to turbo je na moju alebo je to na dvojkovú octavku a či by sa dalo nejak napasovať na moju lebo je na ňom iný vývod myslím že to je od sania ja ho mám rovno a na tom druhóm je vytočené prvá fotka je ten môj a tá druhá ten čo tam chcem dať prosím o radu ďakujem

    • 0 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem trava,

    Zdravim mam octavku 1,9tdi 66kw rok vyroby 2002 najeto 170km. problem je ten ze kdyz me auto stoji celu noc a rano startuju tak tesne nez to chytne tak neco v motore cinkne,jeto kovovy zvuk opravdu cinknuti,nevi nekdo co by to mohlo byt? z motorem jine problemy nemam startuje normalne aj jede normalne, dekuju

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Reno,

    Mám dotaz,vyjel jsem dnes v práci z garáže,vypnul jsem motor a za necelou půlhodinu chtěl nastarovat a nic,točilo startérem dobře ale ani nebulklo,zkoušel jsem to po hodinách a pořád nic.Prosím poraďte mi někdo co by to mohlo být.Děkuji Mám škoda octávia 99,1.9tdi,81kw,žádné úpravy

    • 7 odpovědí
    • 3,9tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem 007miroslav007,

    Ahojte, mam Skodu Octavia 1,9 tdi, 66kw rv. 2001. Pri jazde mi vie dost cuknut autom. Proste nohu mam stale na plyne tak isto, len to cukne autom. Uplna chvilka, sekunda, viac nie. Nerobi to stale, zatial tak raz za 600 - 700 km. Uz mi to spravilo asi 6x. Najskor mi to robilo len pri 5 stupni, dnes mi to spravilo aj na 3. Hladal som aj tu na fore, nenasiel som. Ak je tu taka tema tak sa ospravedlnujem. Vedel by mi s tym niekto poradit? Dakujem za kazdu radu

    • 3 odpovědi
    • 1,3tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem lahvon,

    Zdravim lidi mam octavu 1999 81 kw mam tu takovej problem napichnuly jsme to u borca a ukazalo mi to chybu regulace počatku vstřiku stalo se vam to nekdy ? prosim kdzytak poradte

    • 14 odpovědí
    • 12,3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Tapo,

    Mam problem s 1.9 81kw teplota paliva nudzovy rezim .To čidlo je sučas palivoveho čerpadla .Da sa to nejako vymenit alebo obist.Ak to tu niekde je tak sa omluvam.

    • 43 odpovědí
    • 18,7tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Marek1806,

    Zdravím chtěl bych se vás zeptat na výměnu těsnění pod podtlakovým čerpadlem, zda jste ho už někdo měnil a jaký je případně postup? Jedná se o toto: http://www.cc-autodi...dtlakove1-9-1_1 . Díky za odpověď. EDIT: Jinak chci ještě doplnit, že mi kolem něj prolíná olej. :kol-32: . Nikdo nic?

      • Pozitivní
    • 9 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem DejvidX,

    Ahoj, mám Octávia I. r.v.2004 1.9.TDI 81 kw naj 218tis km. Rozsvítila se kontrolka na př.desce čerpadla. Ve dílně mi vyčetly že je problém s výfukovým systém, resp, že je zanesený AGR ventil, následně ho vyčistili a vymazali chybu. Po 20 km se kontrolka rozsvítila opět, vyměnili tedy "měnič tlaku" s tím, že je též špatný a že už by to mělo být ok, ale není, po 40 km se znovu rozsvítila. Poraďte prosím, čím by to mohlo být. Děkuji. Dejvid

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
Výškové práce po celé ČR – rychle, bezpečně, bez lešení! Nátěry, čištění, opravy, kácení stromů a další služby.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.