Přejít na obsah

regulace počátku vstřiku octavia 66KW


djspeedy

Doporučené příspěvky

Zdravim skodovaky.Publikuji zde problem s octavii 66kw hlasi chybu 17656 regulace pocatku vstriku-regulacni odchylka.Cerpadlo nastaveno v servisu a vse ok-chyba se nezobrazuje a auto frcelo jako das.Po ujeti cca 600 km jelo jako SDI a ne TDI.Po na pojeni na VAG hlasi chybu 17656.Obcas auto jede a obcas proste jako lenoch.Na dalnici sotva 130.Prosim o rady a vase zkusenosti dekuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cau,

zprvu bych zkusil diagnostikou akcnich clenu (elmag. ventilu pocatku vstriku) jestli radne funguje samotny ventil a taky ventilem ovladany presuvnik vstriku, zda se treba nezadira. Pri volnobehu by se mel se zmenou predvstriku menit zvuk motoru klidny chod/tvrdy chod, stejne tak hodnoty predvstriku v bloku hodnot sk.c. 4 tusim. Mozna jeste pred testem koukni jak si stoji hodnoty v bloku c.4 pri volnobehu, jestli hodne kolisaji RJ bud nemuze presne urcit pocatek vstriku (vadny nektery snimac) nebo ho nemuze z nejakeho duvodu nastavit (mozna mech. zavada). Jinak predpokladem jsou spravne vstupni veliciny, signal otacek motoru na setrvacniku, signal snimace zdvihu jehly na 3.valci.

Editováno: , autor: chase
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cau,

diky za odpoved jojo vagem jsem to projel ventil pocatku vstriku je funkcni reagujea meni hluk motoru.je i promeren a hodnoty jsou ok 17 omu.poprve me to zacalo delat tak ze auto cuklo a problikla kontrolka zhaveni a delalo to casteji a tak me rekli ze to bude rele cislo 109 nevim k cemu slouzi ale prestalo to cukat a uz neproblikla kontrolka zhaveni. pak to chvilku jezdilo bez problemu a cca po 500 km to jelo jako SDI a az od 3000 ot. to jelo uz jako tdi. tak jsem mel vag pripojen a jezdil jsem s nim a hodnoty pocatku vstriku byly 255 za jizdy jen kdyz se trochu dotknu plynu tak to vyskoci na max a jedu se zarazenym stupnem bez plynu tak hodnota je cca 45.cerpadlo me seridili v servisu pomoci nejakeho budiku jako hodinky to vypadalo- namontoval to na cerpadlo auto zase jezdilo ok cca 300 km a pak se objevila zase ta sama zavada.dnes jsem vyndal rele 109 a nekolikrat zandal zpet a auto zase jede tak nevim jestli to nove sedive rele 109 muze byt pricina.Jeste me napadlo jestli to nemuze byt nekde v kabelu co vede k ventilu poc.vstriku.je divne ze to chvilku jezdi normalne a pak zase jak zelva. diky cusik.

Cau,

zprvu bych zkusil diagnostikou akcnich clenu (elmag. ventilu pocatku vstriku) jestli radne funguje samotny ventil a taky ventilem ovladany presuvnik vstriku, zda se treba nezadira. Pri volnobehu by se mel se zmenou predvstriku menit zvuk motoru klidny chod/tvrdy chod, stejne tak hodnoty predvstriku v bloku hodnot sk.c. 4 tusim. Mozna jeste pred testem koukni jak si stoji hodnoty v bloku c.4 pri volnobehu, jestli hodne kolisaji RJ bud nemuze presne urcit pocatek vstriku (vadny nektery snimac) nebo ho nemuze z nejakeho duvodu nastavit (mozna mech. zavada). Jinak predpokladem jsou spravne vstupni veliciny, signal otacek motoru na setrvacniku, signal snimace zdvihu jehly na 3.valci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to rele co jsi vyndaval/zandaval by melo spinat ventil N109 (uzaver paliva), zhasina se tim motor, klidne to mohlo zustavat trochu privreny a auto cukalo, pritom na vine mohlo byt samotne rele, ventil v byl v pohode. Tady uz moc seriova diagnostika nepomuze, by to chtelo spis napichnout osciloskop a sledovat vic velicin a jejich vzajemny vztah, nekoho kdo ho ma a umi s tim pracovat. Kdyz ti to prestane tahnout tak to vypisuje porad chybu 17656?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky jak jsem psal ze jsem zandal a vindal to rele 109 tak od te doby to jezdi jako tdi ale kdyz dam precist chybove kody tak to hlasi porad stejnou chybu 17656 ale i presto to jede tak asi to rele tam bylo nejak spatne zandane.jeste zkusim zkontrolovat ten kabel co jde k ventilu pocatku vstriku.Jo a kdyz si zapnu ve vagu tdi graf tak me to ukazuje nad modrou caru hodnotu cca 60.a cerpadlo sezizovali v servisu nejakym pristrojem jako hodinky to vypadalo to namontoval na cerpadlo.je mozne ze by to chtelo jeste asi trochu posunou ze?

to rele co jsi vyndaval/zandaval by melo spinat ventil N109 (uzaver paliva), zhasina se tim motor, klidne to mohlo zustavat trochu privreny a auto cukalo, pritom na vine mohlo byt samotne rele, ventil v byl v pohode. Tady uz moc seriova diagnostika nepomuze, by to chtelo spis napichnout osciloskop a sledovat vic velicin a jejich vzajemny vztah, nekoho kdo ho ma a umi s tim pracovat. Kdyz ti to prestane tahnout tak to vypisuje porad chybu 17656?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasan to zkontroluji myslis konektor primo u toho ventilu pocatku vstriku na cerpadle ze. protoze ja jsem jeste zahybal s kabelem co je u baterky jak tam jsou ty pojistky tak nevim ale jeste to vse proverim. dikas

Jo zkontroluj ten konektor od kabelu co vede k tomu ventilu poč.vstřiku.Ale bacha dost to drží at to neutrhneš!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj me tohle delalo ze sem mel ucpane take tecko od podtlaku je pod tou plastovou trubkou od filtru vzduchu,je to na boku motoru jak je vyveva tak je to na plastove trubce od te vyvevy.vycistil sem to a byl pokoj.az dojedu dom tak tu dam foto pokud budes chtit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...