Výrobci automobilů měli v prvních letech formule 1 jen málo designových omezení, dlouho předtím, než přísné předpisy proměnily vozy v tence zahalené kopie jednoho druhého. Mercedes-Benz využil této příležitosti v polovině 50. let a vytvořil W 196 R, závodní vůz s otevřeným sedadlem, který by mohl nosit aerodynamickou karoserii. Jmenoval se Stromlinienwagen a RM Sotheby’s prodává jeden s neuvěřitelným rodokmenem. Vůz s úžasnou minulostí Vůz měl svůj závodní debut na Grand Prix Buenos Aires v lednu 1955, kdy Juan Manuel Fangio pilotoval podvozek č. 9 k vítězství 1-2. Vůz završil svou závodní kariéru dalším vítězstvím 1-2 se Sirem Stirlingem Mossem […]
Článek Nejdůležitější vůz Mercedes-Benz F1 všech dob je na prodej se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz.
Zobrazit celý článek
Ahoj,
po roce a půl😅 přidávám mojí zkušenost. Taky jsem řešil vířivé klapky, rozsvítila se mi kontrolka motoru - diagnostika vyhodila chybu P2015. Nový díl stojí kolem 10-20k. Já jsem to vyřešil takzvaným Dorazem vířivých klapek z Allegra za cca 250kč. Doraz se přimontoval na servomotůrek, který klapky otevírá/zavírá (práce na cca 2h), protože motůrek je u tohoto motoru otočen šroubami dozadu, takže se musel více rozdělat motor (úplně se v tom nevyznám). Nicméně chyba se měla po namontování a nastartování vymazat přes diagnostiku, ale mně zmizela při druhém startu sama. Od té doby v pohodě a nic nesvítí. Motor i při akceleraci přestal dělat divné zvuky (jak kdyby od sání?). s prací mě to vyšlo na 1500kč cca. Mimochodem při vybírání dorazu je nutné vybrat přímo podle kodu motoru.