Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


1240 témat v tomto fóru

    • 3 odpovědi
    • 18.3k zobrazení
  1. aky to je ventil

    • 1 odpověď
    • 4.1k zobrazení
    • 37 odpovědí
    • 68.2k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 27.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.8k zobrazení
  2. nevim co dal z motorem

    • 8 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
  3. Turbo

    • 11 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
  4. Demontáž motoru

    • 10 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 9.9k zobrazení
  5. 1.9TDI 81KW

    • 8 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  6. Pískání v motoru

    • 14 odpovědí
    • 8.4k zobrazení
  7. divný start TDI

    • 14 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  8. Cvaká

    • 21 odpovědí
    • 11.5k zobrazení
  9. Octa chcípla

    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 5.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 11.7k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  10. Nouzák

    • 7 odpovědí
    • 2.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý deň, kúpili sme auto Seat Ibiza 1.4 16V 2008 kód motora BXW, malo slúžiť ako presuvadlo. Každé auto ako obvykle keď sa kúpy auto, spravíme základný servis výmena oleja filtrov. Všetko ok. Bolo to v marci auto nebolo jazdené priateľka bola pn no akonáhle začala jazdiť o mesiac v apríli vonku už bývalo 10 a viac stupňov .. auto vždy každé ráno štartovalo na 3 pokus, prvé štartovanie chytilo odpálilo pobrblalo si auto a skapalo, druhý štart  ani poriadne neodpalilo iba pretočilo motor. Na tretí krát auto na brnk naštartovalo potom som ho mohol 10 krát po sebe zhasnúť a znovu naštartovať, chytalo na prvý … tak že začneme to riešiť prvé sme vymenili sviečky nepomohlo a takto sme išli postupne snímač teploty a tlaku v saní vymenený, snímač otáčok kľukovky, vyčistena škrtiaca klapka vyčistené vstreky ultrazvukom dva krát, nič nepomohlo tak sme vošli kamerou cez sviečky do valcov a tie boli po nočnom státí mokré od oleja tak sme si mysleli že tam je nejaky nepomer palivo vzduch olej tak sme vymenili simeringy na ventiloch, po troch dňoch čo auto stálo auto naštartovalo na prvý krát za teploty okolo 22stupnov tak sme sa tešili že sme to vyriešili, no na druhý deň od toho ráno okolo 11 stupňov auto naštartovalo zas na 3 krát… zas boli skontrolované piesty ktoré boli suché… tak a znovu.. skúsili sme vymeniť škrtiacu klapku za jazdenu zanovnú škrtiacu klapku tak isto ešte vyčistenú a kalibrovanú cez VCDS .. nepomohlo. Tak sme sa pustili do riadiacej cez známeho ktorý sa tomu venuje aktualizoval soft riadačky na najnovší no nepomohlo . Vymieňali sme odvetravaci ventil bloku motora. Ventil N80 zablendovany jazdilo sa tak stym no žiadna zmena bol skontrolovaný z diagnostikou a tesnosť bola v poriadku toto všetko sa dialo v rozmedzí vonkajších teplôt od 8 do 28 stupňov .. auto sme odstavili a odcestovali sme na dovolenku v tom období bývali vysoké teploty cez 30 auto každý deň preparkovával priatelkin otec, auto štartovalo na prvý tak sme sa tešili že to prešlo hurá .. prišli sme domov priateľka začala jazdiť a zas sa to prejavilo že ráno po dlhšom státí auto štartovalo vždy ráno na 3 krát .. tak sme pokračovali znovu sme vymenili palivový filter a palivové čerpadlo tým štýlom odčerpanie všetkého benzínu a vyutieranie nádrže do sucha nahodili sme čerpadlo naliali čistý benzín 100 oktán no bez zmeny tak sme ráno skúsili odpojiť cidlo vody či sa zmení štart vtedy má riadačka signál teploty motora -25 no bez zmeny . Tak sme skúsili ešte vonkajší teplomer oklamať odporom že je vonku -2 no bez zmeny už to bolo okolo 20.10. 2024  no bez zmeny .. ďalej sme kúpili zanovnu riadačku z 1.4 16v BUD 59kw zo skody fábii 1 kód riadačky sedel len posledné dve písmena boly zmenené stotožnenie riadačku to začalo štartovať na druhý krát hovorim lepšie ja na tretí .. je pravda že začalo prituhovať ráno a bývalo okolo 4-9 stupňov .. tak že ešte vyskúšame tam nahrať pôvodný softvér z Ibizi a je jasne že sme vonkajší teplomer vrátili do pôvodného stavu, nakoniec začalo obdobie mrazov od nejakého decembra vždy ráno bolo okolo 0 stupňov auto štartovalo na prvý a cez deň nevyšla teplota vyššie ako 4 stupne auto na brnk hoc kedy naštartovalo či to bolo ráno večer po dlhom státí alebo štartovalo stále ako bol pod 4 stupne až postupne mame tu február 2.22025 a auto akonáhle je ráno pod 4 stupne naštartuje na prvý no odsatvy sa na parkovisku kde pracuje priateľka a keď odchádza poobede domov a je nad 5 a viac stupňov auto po 8 hodinovej prestávke naštartuje na druhý - tretí krát .. som zúfalí .. najhoršia kúpa v mojom živote pritom auto je dobre presúvadlo až na tie štarty …. 
    • Ahojte, mam otazku, ma tu niekto interier v hnedej kozi a zaroven tu opierku nohy a pedale z ocele? Zvazujem si tam tu opierku a pedale doobejdnat, ale nie som si uplne isty, ci sa to k tomu hnedemu interieru a “drevenemu” dekoru bude hodit. Dakujem
    • @hamoun a @mičurin píšu vás teda zatím s otazníkem. 🙂
    • Ahoj, příspěvek jsem ti přesunul do existujícího tématu. Můžeš zkusit kontaktovat třeba @Vaša, @rolbař nebo @h2o.
    • Ja mam Kamiq 2024 facelift, vybava Drive Plus. Mam 8" display vpravo a 10" virtualny cockpit za volantom. Za navigaciu od vyrobcu som nepriplacal. Na navigovanie pouzivam Waze cez android auto. Vo virtualnom cockpite sa mi vstrede zobrazuju sipky a pocet km, kedy budem najblizsie odbacat (pouzivam layout ze mam budik otackomeru vlavo a budik rychlosti vpravo). Mapa sa mi vo virtualnom cockpite nezobrazuje, iba v 8" displayi vpravo. Nikde som taku moznost nenasiel, predpokladam, ze to je vymozenost iba originalnej navigacie od vyrobcu. Som rad aspon za tie prehladne sipky, vyhovuju mi maximalne.
×
×
  • Vytvořit nový...