Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem Ales123,

    Zdravím všechny co by mohli pomoci Mám octavii 1,9,tdi66kw má najeto 177000 před třemi týdny jsem nechal měnit olej filtry,rozvody .Dnes se za autem objevil kouř a motor klepe a tříská (doslova) a má tendenci vyskočit z auta:) Nemáte někdo tušení čím by to mohlo být? Nevim jestli to může mít souvislost ,ale už delší dobu auto při +-3000otáčkách při jízdě do kopce najednou ztratilo výkon a nechtělo táhnout ani s plynem na podlaze.

    • 1 odpověď
    • 1,7tis zobrazení
  2. Octavia 1.9 TDI pokud je teplá i třeba jen po 1km jízdě, tak při dalším startu se nerozsvítí žhavení a nenastartuje. Musím nechat motor cca 30 min vychladnout (což je dost pakárna) a pak problikne žhavení a nastartuji. V servisu proběhla kontrola žhavících svíček, nastavení startovací dávky na max a výměna relátek. Po výměně relátek asi 2 měsíce startoval motor i za tepla bez problému. Nyní se problém opět objevil. Nevíte čím by to ještě mohlo být? Mechanik si už neví rady. Předem děkuji za tipy. Problém se startováním odstraněn. Chyba byla v pojistkové skříňce. Docházelo ke zkratu a zlikvidovalo to relátko. Ta elektrika nás jednou všechny zničí

    • 5 odpovědí
    • 3,9tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem gaza01,

    Jak a kde se dá ve Vagu zvýšit startovací dávka nafty? Chceme se o to pokusit u jedné octy, která za tepla špatně startuje. díky

    • 11 odpovědí
    • 18,1tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem -monty-,

    Čau čau, chtěl bych se zeptat, mám Octavii I TDI rv.1998 najeto 129000km. A při nastartovaným motoru mi KLEPE v elektromagnetickým ventilu omezování plnícího tlaku vzduchu (N75). Na jinejch octávkách sem to nějak moc nezaznamenal, tak nevim jestli sem špatně poslouchal, nebo to klepání je normální. Prosím o radu, názor, nebo vysvětlení.. Díky moc

    • 1 odpověď
    • 2,7tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem boobooman,

    zdravim vsechny chtel jsem se zeptat co vsechno se musi vymenit abych kdyz budu menit motor ktery je ted AHF tak bych tam dal ASV musim tedy neco predelat nebo je to stejne a pasuje vse ? dik za odpovedi

    • 0 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem lubl,

    Zdravím,potřeboval bych poradit. Na Vagu mi píše v bloku hodnot telplota chladici kapaliny -28°C pri studenem motoru. Cidlo jsem vymenil a nove premeril,dle tabulky v dilenske prirucce -cidlo v poradku. Vag mi pise stale cca- 25°C tedy o něco mín než původní.Toto měření proběhlo v dílně při teplotě cca 15°C. Motor za studena tedy zhavy cca 15 sek a potom naskoci, otacky jdou do cca 1200 a po par minutach spadnou do cca 900. U tepleho motoru to zhaveni problikne a normalne startuji, otacky hned cca 900.Nevite na co se zamerit dale?Mozna je tam nekde odpor ale nevim kde bych ho mel hledat. Po odpojeni cidla studeny motor zhavy cca 20 sek a RJ si vezme teplotu paliva a motor…

    • 2 odpovědi
    • 2tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem pamalut,

    Dobrý den,potřeboval bych poradit,jakou řídící jednotku mám koupit do Octávie 1.9 TDI 81 kw r.v. 12.2000 (facelift). Řídící jednotky motoru .038906012LC (do r.v.2000) nebo 038906012HC.(od r.v. 2001 facelift) Ta první je do r.v.2000,ale já už mám (facelift),přelom roku. Děkuji .P.

    • 3 odpovědi
    • 3,8tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem divous,

    Zdravím. Co se týká motorů atd. jsem laik. Mám Octavii I r.v. 2001, 1.9 TDi, 81 kW. Při prudší akceleraci se mi stává (ne však pokaždé), že např. do 80 km/hod se auto sbírá normálně, pak najednou změna a mám problém vyjet kopeček. Ručička zůstane na čtvrtý rychlostní stupeň na 80 km/hod a spíš klesá než stoupá. S plynovým pedálem můžu dělat co chci, ale autu se zrychlovat nechce. První, co mě napadá, je vadné turbo. Můžete mi to potvrdit nebo vyvrátit. Co jiného by to mohlo být? (svíčky, ... ?) Předem moc díky za radu.

      • Pozitivní
    • 38 odpovědí
    • 34,1tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem egos_cz,

    Chtěl bych se zeptat jaké hodnoty by měla ukazovat váha vzduchu při zátěži v g/s . Děkuji

    • 1 odpověď
    • 3,1tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem pinot,

    Zdravím, mám trošku problém. Stává se mi v poslední době u 1.9 TDi 81 kW že se mi z ničeho nic během jízdy nebo když někde stojím zvedne volnoběh z obvyklých 800 ot. na 1200 ot. když to v tomto stádiu chcípnu a chci znovu nastartovat tak mi to začne dlouho žhavit, dvakrát se mi stalo že mi auto za jízdy začalo hrozně škubat ale neskutečně .. tak to je problém který mě trápí, nemáte s tím někdo zkušenost? směřoval bych to nejspíš k teplotnímu čidlu ale nevím to škubání mě od toho odrazuje.. na VAGu žádná chyba..

    • 7 odpovědí
    • 9,6tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem jankohut,

    Zdravím, koupil jsem si koktu 1,9TDI 81kW a mám následující problém.To že mi skočí sem tam do nouzáku, jsem si už zvyk a chci to letos řešit, ale horší problém je cuknutí motoru.Příjde mi, že se to stává při studením motoru, když roztahávám 1-2 rychlost.stupeň.Auto jakoby zasyčí a mírně vynechá motor.Stalo se mi to i při jiných stupních třeba u předjíždění.Zprutka sešlápnu plyn a auto zasyčí a mírně na chvilku 1-1,5 vteřiny vynechá(přestane táhnout)...Čím by to mohlo být, příjde mi že to syčení vychází z prostoru turba.Předem děkuji za každé info...

    • 2 odpovědi
    • 1,6tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem zabiak,

    Jelikoš mi můj servisman zdělil, že moje váha vzduchu jde do píče (i když jsem si zatim ničeho nevšiml) tak zakládám toto téma abych se sváma podělil o informace, které jsem našel a chtěl bych se taky na něco zeptat. Tady některé odkazy co jsem zatim našel: Váha vzduchu popis, funkce,atd.: http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=maf Jak vyčistit váhu vzduchu: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=10735&st=0 Jak diagnostikovat váhu vzduchu: http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/DiagnostikaTurba.htm Tady taky zajímavé infomace o váze vzduchu a její výměně a spoustu fotek: http://strunc.dieselpower.cz/forum/viewtop...der=asc&start=0 Tady další odkazy t…

      • Líbí se mi
    • 46 odpovědí
    • 20tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem jartoo,

    Ahoj všem škodovákům, chtěl bych se Vás všech zeptat, po zkušenostech a hlavně najetých kilometrech s tímhle motorem, jak ho hodnotíte. Je to opravdu takový držák jak se říká, a kolik vidíte jeho životnost při pravidelné samo doma údržbě v počtu najetých km?Díky za komentáře, případně za přesunutí topicu k již zodpovězeným příspěvkům. Jarda

    • 6 odpovědí
    • 4,9tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem longoni,

    Zdravím vás všechny a prosím o radu. Mám motor z octavie 1,9tdi 81kW a nejde mi odvzdušnit.Nyní jezdím bez termostatu, protože když ho namontuju,tak se mi zahřeje malý okruh a přehřívá se mi motor.Do velkého okruhu mi nejde protlačit.Hned za termostatem je hadice horká, ale když chytnu kousíček níž(před chladič) tak je hadice studená a navíc je v ní vzduch, kterého se nemůžu zbavit a už nevím co s tím může být//. Prasklé těsnění pod hlavou to asi není, protože nemám olej ve vodě.Ani vodu v oleji.Termostaty jsem zkoušel dva a oba jsou funkční.Chladič jsem proplachoval a ucpaný nebyl. Asi bych měl ještě dodat, že motor mám daný ve VW GOLF 3 - Já ho tam nemontoval.. Dík…

    • 3 odpovědi
    • 19,8tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem bibso,

    poprosil by som vas o radu. vedeli by ste mi povedat 1/ aky je to na obrazku ventil a kde ma byt spravne upevneny, pretoze je len tak polozeny pri sacom potrubi 2/ ako riesite predrate kontakty? treba pri ich oprave odpajat bateriu? momentalne ich mam oddelene izolacnou paskou aby sa nedotykali. dakujem za vsetky rady

    • 1 odpověď
    • 4,5tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem petrucio,

    Asi mi odešla váha vzduchu, TDI 66kw AGR, a někde jsem četl, že prý jde vyčistit v benzinové lázni a že zase rok funguje, tak se chci zeptat, jestli je to kravina nebo jestli to už někdo zkoušel a jaký to mělo efekt ??

    • 37 odpovědí
    • 70,2tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem t.ibi,

    Zdravím příznivce Octavií, mám problém: jedná se o Škodu Octavii, r.v. 2002, 1.9 Tdi, 81 Kw, najeto 120 000 km. Když auto stojí přes noc, tak chytá celkem dobře, když je motor zahřátý, tak chytá na brnk, problém nastává ve chvíli, kdy auto stojí třeba 2, 3, 4 hodiny, tak nechce chytat, tváří se to jako by tam nešla nafta. Musím to přemlouvat, chytne tak na 6-10 pokus s tím, že to dost kouří (při točením motoru přes startér). Mám ji od listopadu 09, po zakoupení jsem vyměnil tyto věci : nové rozvody a vodní pumpa, nový klínový řemen, nové filtry včetně palivového (ten vyměněn dvakrát, protože první přisával kolem té rychlospojky vzduch), nové žhavicí svíčky, nová ložiska …

    • 11 odpovědí
    • 28,7tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem KRKAVEC,

    ZDAREC MAM PROBLEM S PŘIDIRANIM NATAČECÍCH LOPATKACH V TURBU STALO SE MI TO JIŽ PO DRUHE A VŽDY JSEM NAJL PO OPRAVE TAK 2-3..TIS. KM ROŽNE SE I KONTROLKA MOTORU.¨POTŘEBOVAL BYCH PORADIT CO JE V HAJI.ZDA SE DA ZMEŘIT JESTLI JSOU ŠPATNY NAKY TY PODTLAKOVY VENILI ČI CO?PŘEDEM DIK

    • 2 odpovědi
    • 4tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem boobooman,

    Dobry den radci a borci mam takovy problem mam O1 19tdi 81kw 187tis.a moje pritelkyne dneska jela do prace a z niceho nic ji motor zacal nejak brutal klepat jako traktor tak zastavila a motor chcipnul a pote uz nesel natocit tocit motorem slo a jak chytnul tak to bylo jakoby na 2 valce a pak hned zase chcipnul a proto se ptam co se mohlo stat a co udelat aby to zase bylo vse ok?tred to toci ale nechce chytnout cele to toci nejak ztuha co se mohlo stat ?dekuji za odpovedi

    • 8 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem mimisekz,

    Zdravim, nemá někdo zkušenosti s tímto problémem? Mám octavii 1.9 Tdi 66kW r.v 99 najeto necelých 100 tis. z ničeho nic mi při jízdě chcípla, hned jsem zastavil a nastartoval, po cca 14 dnech se závada opakovala... Předevčírem jsem dělal brzdy a auto měl chvilku nastartované a chcíplo mi... vůbec netušim co to může být. Dnes při jízdě mi problikla kontrolka žhavení a auto přestalo táhnout,ale jen škubnutí. Kdysi jsem v minulosti řešil tudle kontrolku i s podobným problémem, že auto přestalo táhnout relátkem č. 109. Myslíte, že by mohlo způsobit i problém, že to chcípne?Děkuji za vaše reakce...

    • 1 odpověď
    • 2,8tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Lukáš85,

    Opět zdravím , chci se optat , někdo zkušenost s čištěním turbba (Tdi 81kW) . Jestli jste někdo měl turbo rozebrané , poraďte. Kolik stojí těsnění,ložiska ,jaké ,kde. ? A co víc. ??? Dál , kdo odpojoval (zaslepoval) egr ventil ?? Rady ,zkušenosti. Díky....

    • 11 odpovědí
    • 4,7tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem maross25,

    Zdravim mam problem s oktavkou r.v 97 po vymene rozvodov po zahriati zacne motor trhat na volnobehu a skacu otacky. Bolo vymenene cerpadlo na chvilu to prestalo a teraz opat sa prejavuje ta ista zavada. Rozvody su nastavene OK, trysky davaju od cca 160-170 bar takze ok. Motor ma zatah vynikajuci bez straty vykonu. Riadiaca tryska OK ( 98 ohmov ). Mal niekto podobny problem? co to moze byt? mam prekontrolovat podtlaky a relatka ? Inak VAG neukazuje nic, ziadnu chybu. Akurat riadiaci zamok na dverach je nefunkcny. poradte dik

    • 3 odpovědi
    • 4tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem mesr,

    Ahoj,budu vytahovat motor ven tak se chci zeptat co vše musí být odpojené,je lepší ho vytáhnout i s převodovkou nebo převodovku odpojit?? Díki

    • 10 odpovědí
    • 7,1tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem NeRozum,

    Zdravim, mam neprijemny problem a jelikoz se zas tolik nevyznam obracim se sem pro pomoc. Kvuli pocitu snizeni vykonu a obecne udrzbe jsem se dnes podival pod kapotu. A nestacil jsem se divit. Skoro vsude byl olej. Neprve na "asi" olejovem filtru (foto1). Drive jsem mel problem ze mi casto nedrzela hadice od turba (pokud se nepletu). Tak jsem se rozhodl ji demontovat a uvnitr byla cela od oleje. Jeji jeden konec je pod pravym prednim svetlem(foto2). A druhy kousek od nalevajici otvoru pro olej.(foto3) Foto 1 Foto 2 Foto3 [/img] Nevite nekdo cim by to mohlo byt ? Dale se chci zeptat jestli musim dodrzet nejake kroky pri demontazi filtru (foto1) A pote ponek…

    • 6 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem minak,

    Ahoj mám octávii r.2000 1,9 tdi ráno nebo pocca 12 hodinách když to nastartuji tak běží po ujetí 200 metrů tak se mi při rychlosti snižou otáčky že musim podřazovat a jak tomu přidávám plyn tak se za autem hulíí jak z fabryky a vyměnil jsem už čerpadlo střiky vz.váhu hadičky všude já už nevím jesli něco špatně v paluní desce?díík když mi někdo poradí

    • 6 odpovědí
    • 2tis zobrazení
Výškové práce po celé ČR – rychle, bezpečně, bez lešení! Nátěry, čištění, opravy, kácení stromů a další služby.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.