Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem dandy2004,

    Ahoj, po nastartování mi stračně cvaká něco v motoru. Je to za váhou vzduchu na stěně karoserie. Vedou tam nějaké kabely nebo co. Je to nějaké relátko nebo něco takového. Známej mi říkal, že to je u Octávek normální, ať to neřeším, ale je to nepříjemné. V autě to neslyším, ale když z něj vylezu a motor běží, tak to je jako by mi tam cvakaly ventily, ale to snad ne ) Nevíte někdo co to je a jestli to má smysl opravovat? Díky, P.

    • 5 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem boss,

    Možná to tu bylo ale Mám škodu octavia 2002 81kw tdi. Najeto něco málo přes 200 000km a bere mi olej už dosti .mam tam olej castrol long live 10w 30. Jákí byjste mi doporučili olej a čím může bít spotřeba oleje a není nákí přípravek co se naleje do oleje a on jako utěsní vše-a zmenší se tím spotřeba oleje?????? dík za radyy

    • 19 odpovědí
    • 15,7tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem midar,

    nevite kuci prosimvas pekne jak a co s tim?je mi jasny vsecko krome,no proste si nejsem jistek esi klika arozvodovy kolo ma pero,nebo to je jak na vacce-ale to je asi blbost ne?jo a taky-nevedeli byste cislo gufera-chtel bych to udelat najednou tak jak to ma byt a ne zas cekat mesice jak by to mohlo zas dopadnout. mam fakt blby zkusenosti se servisem-s jakymkoli tady co sem.sem ve skotsku,spravuju jesterky a co se mi stalo je fakt neuveritelny.proste jak tak cely den neco spravuju tak se mi vecer chce spat a ne se este hrabat ve svym a to se mi stalo osudnym.to uz nikdy neudelam.v servisech tu delaj hlavne ucni a ty ucni jedou 4x do roka na 14 dni do skoly a za 3 …

    • 10 odpovědí
    • 5,9tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Gumisr1,

    Ahoj koupil jsem zminovany kit, pisou o nem i na http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php Nevite nekdo neco blizsiho k montazi nejlepe kdo to uz delal a nejaky postup, ceho se vyvarovat a na co nezapomenout atd. Nemam s timto zkusenost jeste jsem to nedelal ani nevidel. DIKY vsem za rady!

    • 13 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Relic,

    caute mam problem na volnobehu v klude mi otacky drzia dobre aj pri zaradeni rychlosti, ale ako nahle pocas jazdy vyhodiim rychlost klesnu a zhasiina mi motor... a zakzdim ked vyradim rychlost bud zhasne motor alebo otacky klesnu tak ze mi svetla skoro zhasnu a sem tam to skoci na tych 900ot.

    • 18 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem PiZZADOX007,

    Nedavno jsem si vyměnil paliv. filtr protože mi auto špatně startovalo a palivová hadička při nastartování byla plná bublin. Po výměně bylo vše OK až dnes jsem se podíval zase na tu hadičku s palivem a znova tam jsou bubliny někde mi to nejspíš přisává vzduch. Za jízdy slyšim jako by v autě něco bublalo a když vypnu motor tak to bublá stále ale tak po 10 sekundách to přestane. Budu rád za všechny rady r.v. 2002 motor 1.9TDI

    • 2 odpovědi
    • 3,1tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Shadak,

    Chtel bych poprosit o radu, nez se pozenu do pochybnych servisu... Mam Octavia 1.9TDI chip/115KW rv2000 , najeto 188k Uz nejaky mesic se mi tak 3x tydne stava, ze pri zabrani plynu se auto neprijemne rozcuka. Je to vetsinou hodne intenzivni (nekdy skoro milisekundove) a ani trochu neklesaji otacky, staci dat nohu z plynu a vse je vporadku, vetsinou se to deje pri vyssich rychlostech, ale jednou mi to dokonce cukalo pri sebejemnejsim dotyku plynu dokud sem nevypnul motor, po dalsim nastartovani vse vporadku.

    • 6 odpovědí
    • 3,4tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Joppien,

    Zdravím, táta má Octavii I combi, 1.9 TDi - 66 kW, r.v. 2003, cca 179 000 km. Auto mu netáhne, do kopce třeba jede jen 80 km/h s plynem na podlaze, turbo je aktivní jak kdy, někdy střídavě ano, někdy ne. Když ale jede třeba po hrbolaté silnici do kopce tak turbo jede, na asfaltu ne. Na rovince jak kdy. V autorizovaném servise Škoda mu ochotně půjčili váhu vzduchu, tím to nebylo, bylo to v pořádku, byly vyměněný i všechny filtry, tím to také nebylo. Hadice vstřikování či ventily prý zkoumali a hlásili, že dle VAGu vestoje má prý vadné turbo. Mě se to ale nějak nezdá a kupovat nové turbo za 28 000 Kč? To je na hlavu A jeden kámoš, kterej dělá v otcově malým autoservisu …

    • 9 odpovědí
    • 5,5tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Majlo,

    Dobrý den, nedávno se mi potkal motor tdi 66kW ( auto servisováno, na rozvodech cca 15tis. km, nejaka vada materialu ) a vzhledem k rozsahu poškození se mi nevyplatí ho opravovat, radši si koupím novej, ale teď je otázka, zda nevadí záměna za tdi 81kW...? Od mého mechanika jsem slyšel, že nemusím měnit ani software, ale zajímá mě hlavě jak se budou tvářit na technické... Bude třeba nějaká změna v TP? a půjde to ? Děkuji za radu!

    • 12 odpovědí
    • 10,4tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Kopecký,

    Zdravím a mám dotaz, máte někdo zkušenosti s elektrickým vyhříváním motoru,našel jsem systém ,,Calix,,který předehřívá motor a je zabudován přímo v bloku motoru,ohřeje motor zhruba o 50 stupnů C, sníží emise a spotreba klesne na prvních 10 km až o 50%, to jsou reference z letáku a tak ještě jednou, má někdo s tímto zkušenosti a poradí třeba jinou firmu. Jedná se o 1,9 TDI, Díky.

    • 2 odpovědi
    • 3,7tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Smoker87,

    sakra už na to nemam síly. Moje octa AGR 66KW 2001 facelift ztratila ze dne na den výkon je to asi 4 měsíce. Od té doby je to porád stejne 0-100 to docela jde od 100 to je utaháné.bylo to na vagu závada viz obrázek tak jsme jí smazali a druhej den se objevila znovu. 3000 přetočim do nouzáku to nepadá, čištěněj cooler, výměna N75,vyměněny všechny filtry, ve škodě po diagnostice mi řekli že auto je v pořádku, kámoš s notasem mi vagem zjistil závadu kterou doklídam obrázkem ta chyba je tam od počátku problému.na Dieselpoweru mi řekli že je to možný ten snímač teploty kapaliny je dvouokruhové jedno pro budíky a jedno pro ŘJ. Budíky jdou nepadaji. Hledam tu jak blázen po tom…

    • 8 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem foxdivemaster,

    nevite nekdo jak je to se zhavicama na predehrev vody kdy je doporucena vymena a jestli sou stejne jak normal zhavice?a kdyz ho vysroubuju potece vysroubuju potece voda?dikec

    • 24 odpovědí
    • 7,5tis zobrazení
  13. Host vladoc
    Zahájeno uživatelem Host vladoc,

    Ahojte, mam na ALH zaslepeny EGR ventil ale horsie sa to zohrieva a asi aj viac zere. Chcem ho dat do povodneho stavu. Chcel by som vediet ci tam miesto toho plechu pod EGR budem musiet dat nejaku podlozku.

    • 2 odpovědi
    • 1,6tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem David82,

    Zdravim, chtěl bych koupit Octávii r.v.99 nebo 2000 s TDI 66kw nebo 81kw. Zatím co jsem viděl tak měli okolo 180tis. km až do 215tis. se serviskama v ČR. Mám tedy dotaz jaká je životnost těchto motorů? A na co bych si měl dát pozor. Díky

    • 17 odpovědí
    • 24,1tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem alvr,

    Zdravim. Koukal jsem za EGR ventil do saciho potrubi na motoru a zhrozil jsem se, ze je prurez vlivem usazeneho karbonu s olejem zmensen na jednu tretinu. Motor mi jede tak, ze pri cca 3000ot ztraci tlak vlivem zvyseneho tlaku do techto otacek (meril jsem VAGem). Myslim, ze by to tomu pricpanemu sani mohl problem odpovidat, ale k veci. Chystam se sundat to saci sberne potrubi, ale predpokladam, ze bude problem to mechanicky vycistit, protoze se do vsech tech zahybu mechanicky nedostanu. Neporadite jak na to? Da se ten karbon ktery se mi mechanicky nepodari odstranit nejak relativne rychle rozpustit, nebo co by jste poradili kdo s tim uz delal? Pripominam, ze to budu mit s…

    • 25 odpovědí
    • 31,4tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem LPG,

    Mám TDi 66kw a po vypnutí motoru se asi po 5vteřinách ozve taková tupá rána(jakoby to pukne) v hadici od intercoleru. Nevíte co to je? Hledal jsem tady ale nenašel tak jestli to tu někde je tak se omlouvám.

    • 15 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem burek,

    zdravim vas...menili me v chladicim uzstroji o krouzek pod cidlem a vypustili me kapalinu a nalili me tam trosku..ma tam prijit G12ka ale ja ji nemohl sehnat a svitila me kontrolka chlazeni.nevadi kdyz jsem tam od sheronu nalil maxi D nebo tak nejak se to jmenuje,ale je taky tak cervena.diky

    • 49 odpovědí
    • 23tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem KUTA,

    Ahoj, jsem tu poprve a prosím oradu. Na Oktavii I 66kW r.v. 2003 se zasekne klapka přívodu vzduchu a nejde natočít motor. Musím rukou klapku otevřít. Odpojil jsem přívodní hadici,vyčistil klapku od oleje(asi z turba)a chvíli to chodilo.Zase se zasekává. Poradí někdo jak klapku rozchodit.Děkuji.

    • 2 odpovědi
    • 2,6tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem italik,

    prosim o radu. O1 r. v. 2003 160000km. Ročně najedu tak 30000km. nevim zda mam auto prodat a koupit něco mladšiho. Kolik vydrži tdi 66kw bez většich problemu? Ma pravid. servis

    • 39 odpovědí
    • 10,1tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Mara CZE,

    Zdravím,mám problém s nedržením volnoběžných otáček,kolísají kolem 800-1400ot a když přidám plyn tak do 2500ot pořád motor škube,jak kdyby se hádal jeden válec.Jediné,co mi napadá,že může být stará nafta,která byla ve voze asi 4 měsíce,ale vyjel jsem asi 15l a doteď dobrý.Napadá vás něco,na co se mám juknout?Díky

    • 8 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Seidl,

    Ahoj. Máte někdo zkušenosti na OCT1 66kw r.v. 03 s tryskami BOSCH DSLA 150P 764? Jde o to, jak hodně to kouří. O úpravě softu nepřemýšlím. Děkuji.

    • 36 odpovědí
    • 21,1tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem LiKast,

    Dobrý den, mám problém se svou O1 TDi 81kW, najeto 215.000km Při rozjíždění za studena mi začne auto cukat. Jde to cítit i na spojkovém pedálu. Zajímavé ale je, že to dělá až když mám spojku téměř puštěnou. Při začátku záběru spojky sa auto rozjíždí plynule. Po zahřátí se to ztratí. Díky za rady.

    • 2 odpovědi
    • 3,2tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Simpi,

    Dobrý den, prosím o radu zkušené majitele Octávií. Mám Octávii 1,9 TDI, rok výroby 2001 motor ALH 66 kW a prosím o informaci, jaké je v tomto motoru použito turbo - jestli má pohyblivé lopatky nebo ne. Po několika dotazech v servisech jsem dostal několik různých odpovědí . Moc děkuji.

    • 15 odpovědí
    • 8,9tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem burek,

    cauec,chci se na neco zeptat,mam naklapeni lopatek a jak je tam ta banka pod krytem na podltlak zda to dobre rikam tak od ni vede hadice ktera je ze zacatku potrhana.je potrhana tak moc ze z ni leze guma co je pod tou latkou.neda se to nejak nadstavit ci spravit?nebo se musi kouupit cela nova?jinak motor 1.9tdi 66kw ALH....diky

    • 10 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem janjoy,

    Potřeboval bych poradit. Dneska se pod autem v garáži objevila skvrna oleje. Prozkoumal jsem celý motor a jediná věc která vypadá že netěšní je na fotce. Teď přijde ten hloupý dotaz: Co je to za součástku a jak se to dá opravit - jde nějak přetěsnit či výměna? motor 1.9TDI 81kW MR2000 Díky moc za radu

    • 3 odpovědi
    • 3,2tis zobrazení
Výškové práce po celé ČR – rychle, bezpečně, bez lešení! Nátěry, čištění, opravy, kácení stromů a další služby.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.