Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem Hynek,

    Ahoj, potřeboval bych poradit ohledně následující věci. Cca před třemi týdny jsem dával auto do škoda servisu na výměnu oleje atd. Dneska jsme přehazovali s kámošem na autě brzdy a zespoda jsme objevili že na krytu motoru je olej. Tak jsme ten kryt sundali a a vyteklý olej byl od výpustního šroubu, kterej byl na dvou podložkách a byl strženej. Jelikož jezdím jen do jednoho servisu, tak mi bylo jasný že to udělali oni. Volal jsem tam, přiznali chybu a že mi tu vanu opraví. A to tak že udělají novej, vetší závit. Mě se to ale nějak nezdá, kdo ví jakejma nástrojema tam tu díru převrtají?! Pochypuju že na ponku udělají přesnou a jemnou díru do hliníku. Co Vy na to, myslíte …

    • 4 odpovědi
    • 3,1tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Hawran,

    Cau,měnil jsem palivový filtr a pořád mě v tom průhlednýmpotrubi k čerpadlu litaji bubliny ( na volnoběh ani ne jen sem tam nějaka vlítne ale když sešlápnu plyn tak to tam líta celkem dost ).Zaboha nemůžu přijít na to kudma by to mohlo sát vzduch,gumičky jsem vyměnil, modrou jsem dal blíž regulačnímu ventilu (resp. nahoru ). předem diky za radu Mám Oct 1.9TDI 66kw

    • 2 odpovědi
    • 2,7tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem galaher,

    Ahoj.Dnes jsem měl auto na rampě a zjistil jsem,že mi teče něco černého mastného na pravé straně. Jak jsem se díval na motor tak je suchej,akorát je mokrej od toho spodek chladiče vzduchu.Neměl někdo stejnej problém...

    • 8 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem JendaBenda,

    Ahoj, mám problém s otáčkami při volnoběhu. Někdy když vyřadím a zastavím, tak se motor začne klepat a vydávat zvláštní zvuky. Když se podívám na ručičku ukazatele otáček, tak také kolísá. Dělá to při teplém i studeném motoru. Jinak motor jede super, mám 1,9 TDI 81KW r.v.98 Dík za pomoc, jsem z toho vážně na nervy

    • 10 odpovědí
    • 3,8tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem octavie81,

    Cau chlapaci,po dlouhe dobe mam mensi problem s ctyrkolovym milackem,pri plnem vykonu to zacne sycet jak zmije..........jeste jsem to nemel na zvedaku,jen jsem to zbezne kontoloval na parkaci zvrchu,je to kokta 60tris najeto,zitra se podivam a pripoje k interkoleru,na vyfuk atd,ale pokud to uz nekdo resil,uvitam kazdej napad,uz jsem se ptal tel u znameho,zda se "serou" katalyzatory",ale tam pry ten problem nebude,jinak do nouzaku do nechodi,jen kdyz to vytocim,jako by ssssssssssssssssss,do nedavna klid

    • 7 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Dalibor,

    Nazdar chlapi, vím, že mě asi ukamenujete, ale chcu se jako laik zeptat. Chtěl bych přes léto jezdit do hokny autem, cca 4,7 km. Je to blbost? Co můžu odrovnat, co můžu zničit? Octavia combi 66 kW TDI r.v. 2001 díky za radu

    • 27 odpovědí
    • 13,5tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem pie,

    Mam O1 Tdi 81kW 03, najeto cca 110k. Jsem hodne zklamany z maximalky, ktera cini podle GPSky na rovne silnici i po dlouhem rozjeti max 170 (tachometrových cca 175-180). Podle technicaku by mela jet cca 190. Taky zrychleni je takovy slabsi. Myslim, ze to neni normalni. Vzduchovej filtr jsem menil cca pred 20 tis. kilometry a pri kontrole nevykazuje nejake ucpani. Nedavno auto bylo v servisu, protoze mne padalo do nouzovyho rezimu - zjistili nejakej osoupanej kablik a pry rozhybali nataceni lopatek turba - od te doby tyto problemy ustaly. Ptal jsem se samozrejme na potenc. problem s vahou vzduchu, ale to pry vyloucili a vypis chyb z VAGu je prazdnej. Takze se ptam, kde by …

    • 16 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Pavelka,

    Po zahřátí motoru, efekt ubraní přidání plynu pak jsem vypnul zapalování a udělalo to znova dal jsem plnej plyn trochu začoudilo a pak to jelo v pohodě 80km. Cesta zpět to samé ale zapalování nepomohlo tak jem zkoušel jed kousek na 3/4 plynu a kus na volnoběh a pak to zas kus jelo normalně,občas to i začoudilo.Doma jem koukal na vzduchový filtr (čistý) a týden předtím jsem měnil palivový filtr. Prosím o radu co stím? Četl jsem članek o váze vzduchu a na tu to nevypadá. To spíš typuji na ten přívod a nebo na turbo. 1,9 tdi 81kw

    • 8 odpovědí
    • 7,9tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem rominator33,

    Dnes jsem se byl podívat na prodej Octavia 1, r. 2002 combi, najeto origo 51.000 km, velmi pěkná, 1,9 TDI, 66 Kw, přečipovaná na 85 kw, cena 255.000 km. Prodávající mi tedy řekl, že v 49.000 km tam provedl přečipování na 85 kw. Vůbec se v tom nevyznám můžete mi poradit zda je to na tento motor dobré či nikoli a zda se u vozidla například tímto neztrácí nějaká záruka na motor. Jaké to má výhody či nevýhody, spotřeba atd. Dále mi uvedl, že na vozidlo je záruka mobility 2 roky, nevím co to tedy znamená, jakým způsobem to servis zaručuje. Děkuji za příspěvky

    • 25 odpovědí
    • 6,3tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Octavka TDI,

    Zdravím, poslední dobou pozoruji pouze za jízdy, zejména když je motor v tahu takový divný chraplavější zvuk ze předu. Octa 1,9 Tdi 81kW, 180 000 km. - Dělá to jen za jízdy - při stání vše normální i při přidání otáček - před vánoci výměna rozvodů a vod.pumpy - před 14-ti dny opět.kontrola a nasatvení předvstřiku - OK Setkal jste se s tím někdo? - zkusím vyměnit olej v převodovce - prohlédnu hadice sání a výfuku - odešel katalyzátor, trubka svodu výfuku? Co ještě pořešit? díky za tipy...

    • 10 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem octavka19tdi,

    Zdarec,asi mam problem.Pri kontrole turba jak se mi hejbou lopatky,jsem zavadil nad turbem o nejakou casti motoru a zustal mi na rukou olej. Sundal jsem kryt na motoru a zjistil ze je trosku oleje jeste na dvou mistech co jsem oznacil cervene na obrazku.Je to normalni , nebo zacina nejakej pruser.Pri prohmatani turba jsem zjisti ze turbo je suche i privod oleje do turba je ok .Ale nad turbem byl olej. Jinak olej dolejvat mezi vymenou nemusim.Sezere to jen od horni rysky po spodni.Diky vsem za pomoc.

    • 12 odpovědí
    • 4,1tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem ferenc,

    zdravim mam octavii 1.9 tdi rv 98 mam problem z odsroubovani plastoveho vicka od olejoveho filtru je na ot naka finta nebo je mozny ze to nekdo zarval dik za rady sem z toho magor

  13. Zahájeno uživatelem Duchaček,

    Za jídy se mně vypnul motor. Po vypnutí klíčku jsem motor znovu nastartoval. Nevíte někdo co to může být za závadu. Děkuji

    • 6 odpovědí
    • 3,4tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem makov,

    Kamarat vcera siel do kopca a auto prestalo ist stratilo vykon na 4 dal za 3 plny plyn a nic.Motor skapal.Baterka je dobra, starter toci motor ale nejde naskocit.Dnes som to skusal pripojit na diagnostiku ale na motor sa nedalo pripojit.ABS, central, pristrojovka islo ale na motor nie.Rozvody a klinovy remen su dobre.Vie niekto co by tomu mohlo byt?Ze by odisla RJ motora?Je to r.v.1998 TDI 66kw 250t km. Este upresnim ze sme kontolovali poistky.

    • 8 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem kliste84,

    nevíte čím to může být? Při plném plynu auto akceleruje, ale jede jako bych ubral plyn, pak zase přida, pak zase ubral.... Prostě zrychlení není lineární... Jako by vynechávalo turbo, nebo tak něco...

    • 10 odpovědí
    • 4,9tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem KarelM1,

    ...primitivní dotaz: TDi motor si "bere" vzduch přes vzduch. filtr, který jde pak přes "váhu" do turba, IC a do motoru (možná to je nepřesné). Z druhé strany motoru je však "další" přívod vzduchu (k EGR ventilu) a na přívodu se měří teplota a tlak vzduchu. Proč se měří teplota a proč vůbec je tam ten druhý přívod ? Má to něco společného s nouzovým režimem ? Poučte mě prosím...

    • 3 odpovědi
    • 2,8tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem honza.cz,

    Nazdar, jaké zkušenosti máte s vodní pumpou na TDI, koho "zradila" a jakou kilometrovou výdrž má? Mám po výměně rozvodů v 90 000, ale pumpa se zdála být O.K. a nebyla měněná. Kdy tedy příjde její čas na výměnu - je nějaký doporučený interval, nebo vydrží až do příštích rozvodů ve 180 000? Případně kde a za kolik jste koupili novou. Já jsem zatím nejlevnějšího Pražského prodejce našel zde: http://www.autodilykrc.cz/eshop/skoda/octa...j=vodn%ED+pumpa

    • 10 odpovědí
    • 9,6tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem esař,

    Ahoj mám OI 1,9 tdi 81 kw ASV rv 2001 a prodloužený ser. interval QG 1 a chtěl,bych vědět jestli má signalizaci nízké hladiny mot.oleja.Kde se to dozvím,nebo to mají všechny auta nebo jenom ty co mají QG1? Kontroloval sem hladinu oleje a mám ju na spodní rysce a nesvítí nic. Je možný že ta sig. tam není? a při jaké výšce hladiny by se měla rožnout?díky

  19. Zahájeno uživatelem josik,

    prosím o radu. Při startu mě asi 10 sekund po nastartování píská klíňák. Potřebuju poradit, kde je umístěna vypínací kladka. Děkuji za radu. 1.9 Tdi 66 kw, 2001

    • 8 odpovědí
    • 34,4tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem miruld,

    Zdar Oktaváci, už asi 5xse mi stalo, že mi Oktávka 1.9TDI 66kW většinou při jízdě bez plynu na 5 rychlostní stupeň zničeho nic chcípla a 2x k tomu se přidalo 3x siganlizace pípnutí a blikala kontrolka mazání. Nevím jestli to mazání nemá spujitost s tím, že motor není nastartován. A stává se to tak po 5 minutách jízdy,když ještě není úplně zahřátá. A když zastavím a chci jí nastartovat, tak vůbec nechce chytnout, někdy startuji 4x nebo 5x pak zatim chytla. A potom na ukazateli průměrné spotřeby mám strašný číslo asi kolem 55 l. Zkontroloval jsem olej a je ho tam dost. Nemá někdo podobnou zkušenost. Díky za kazdý příspěvek.

    • 4 odpovědi
    • 2,3tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem SkOcRS,

    Abych to uvedl na pravou míru... Vlastním Škoda Octavii Combi 1.9TDi 81kW, r.v.99, v únoru letošního roku to bude rok od koupě. Při koupi měla najeto cca 105tis. S autem jezdím tak aby mi vydrželo a to bohužel je asi špatně. Vůbec to nehonim a jízdu si vychutnávám:)))Tak nějak na spotřebu:))) Jelikož používám auto ke své práci - každý den je v provozu. Od února do prosince s autem nebyl žádný větší problem. Z vlastních důvodů jsem si vyměnil rozvody a všechno s tím spojené. Ale obrat nastal v prosinci. Z ničeho nic mi odešel alternátor. Zhruba za týden mi něco chrastilo když jsem sešlápl spojku (nevybavuju si co přesně to bylo,ale jelikož jsem neměl many na novej spoj…

    • 14 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem tudorko,

    Mám O1 81kw tdi a turbo začína raplovať.Padalo do núdzoveho režimu tak som rozchodil tyčku dal som aj wd-sprej.Už to nepadá do núdzaku ale tyčka podla mna ešte nechodí tak lahko.Turbo má za sebou 200-tisíc km. Čítal som tu na forume o čistení turba aj som to hovoril opravárom ale oni sa boja do toho pustit.Jednému známemu to vraj robily v bratislave za 9000sk. 1-Keby som sa ja pustil do rozobrania turba a vyčistenia tak by som usporil pekny balík ,lenže to netreba potom vyvážiť?A kolko má potom životnosť 2-Mám možnosť kúpiť nové nepoužite turbo za 15000sk brať či nebrať? Kolko stojí nové turbo,lebo som počul aj 50000 aj 20000 a na netu neviem na…

    • 35 odpovědí
    • 14,7tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem carlos,

    před týdnem přijdu k autu a nejde v žádném případě nastartovat,po pátrání nakonec zjištěno zavzdušnění,odvzdušněno,vyměněn palivový filtr a předvčerem,bez jakéhokoliv varování opět,upozorňuji,že auto se chová jinak absolutně normálně a najednou prostě nenastartuji

    • 4 odpovědi
    • 3,7tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem jameson01,

    Dobry den, mam ,9 TDi, r.v. 2000 a mam problem se startovanim ohrateho motoru.V servisu SKODA to resili vymenou cidla teploty kapaliny -a nic...Dal jsem to tam znovu a opet nic..Umi to nekdo v Praze opravit nebo poradit?Diky Honza

  25. Zahájeno uživatelem Jirke,

    Zdravim, mam problemek na TDi 66kW - vyskytuje se to od podzimu, auto ma najeto 212000km. Pri studenym startu NEKDY velmi dlouho zhavi, pak nastartuje bez problemu, ale motor vyleti k 2000ot jednorazove, hned spadne, ale drzi teba 1100-1200ot. Nekdy i kdyz je motor TEPLY, tak pri startu zase zhavi jako kdyby byl motor studeny. A nebo najednou pri teplym motoru volnobeh stoupne z obvyklych 850 zas na 1200ot. Podotykam, ze vaha vzduchu byla menena pri cca 120000km. Co myslite, je to to teplotni cidlo?

    • 1 odpověď
    • 1,7tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.