Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.4 TDI CR

  1. Zahájeno uživatelem Pawouk,

    Motor 1.4 TDI CR Řadový tříválec Zdvihový objem 1422 cm3 Výkon 66kW/3000-3250 ot./min; točivý moment 230 Nm/1750-2500 ot./min Výkon 77kW/3500-3750 ot./min; točivý moment 250 Nm/1750-2500 ot./min 105 Moteur 3 cylindres diesel 1,4l TDI de la gamme EA288.pdf

  2. Zahájeno uživatelem Stenly22,

    Dobrý večer. Nevíte někdo jaký má být olej v motoru. Specifikaci podle wv normy znám. Ale v servise mi dle této specifikace nalili castrol 0W40. Ale nevím jestli je to dobře. Diky za pomoc.

    • 6 odpovědí
    • 8,5tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem jozef.sterdas,

    Dobrý deň, Potrebujem radu. Vozidlo Fabia 3 , 1.4 TDI 66kw, rv.2016. Km: 230 000 Auto mi pri studenom štarte strašne sklbe(trhá trasie), stráca výkon , po zohriatí motora je všetko v poriadku ide pekne zaberá do otáčok, taká jo by mala. Deje sa to len cez zimu v mínusových teplotách.V lete je všetko OK. Skúšal som auto dať na večer do garáže kde je cca +15 stupňov celzia vyšiel som von prešiel som 200m a auto začalo triasť znova až pokiaľ sa nezohrialo, skúšal som odpojiť váhu vzduchu stále rovnaký výsledok, vymenil som senzor teploty chladiacej kvapaliny nepomohlo, diagnostika čo mama doma (lacná z Číny ) neukazuje žiadnu chybu ani nesvieti žiad…

  4. Zahájeno uživatelem Jaroun,

    Zdravím, řeším problém u své Fabie 3 uniká mi hodně oleje mezi motorem a převodovkou, byla přetesněná vana + gufero kliky ale stejně teče, 30km a náplň motoru je pryč prosím o radu, kde by to mohlo téct ? diky

    • 3 odpovědi
    • 781 zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Petrhub,

    Čau kluci mám 1.4 tdi 150tkm najeto a auto mi strašně tlakuje i když topí.. bude to těsnění pod hlavou nebo hlava? diky

    • 0 odpovědí
    • 403 zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Jozef ruzicka,

    Skusenost z vymeny radiatora kurenia

  7. Zahájeno uživatelem Jára Grof,

    Fabia III s 1.4 TDI šlape jako švýcarky. Jenom jeden problém má. Motor se zahřeje na provozní teplotu, vypnu ho a pak už (někdy) nejde nastartovat. Musím čekat než alespoň částečně vychladne (cca 30-60 min) a pak opět chytá bez problému. V autorizovanym servisu mi tvrdí, že tam žádná chyba není a za celou dobu pobytu auta v servisu se jim to nestalo.

    • 2 odpovědi
    • 5,6tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Karel Milec,

    Ahoj všem, cca před 2 měsíci začla mizet chladící kapalina a vždy cca po týdnu se rozsvítila kontrolka. Okruh natlakován a nikde nezjištěny úniky, takže hlava dolů, natlakována, srovnána, vyměněno těsnění, vodní pumpa i rozvody a měsíc byl klid. Poté opět úniky a již větší, obden dolito cca 0,5 litrů kapaliny a nyní na víčku motoru již bílá emulze, čili voda do motoru. Co by to mohlo být, když je hlava i těsnění pod hlavou ok? Š Fabia III, 1.4 TDI 66KW motor cus. Díky za odpovědi.

    • 2 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem petrfab,

    Zdraví mám Fabií 3 1.4tdi 2015 před rokem měn potkala závada nasátí chladicí kapaliny provedena výměna vodní pumpy a rozvodů. Dnes se rozsvítil kontrolka a problém je zpátky. Po zastavení o odvzdušňovací kapalina nateče spět. Děkuji za odpovědi

    • 0 odpovědí
    • 1,1tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem tomiks3,

    Zdravým. Mám Ssoda Fabia III 1,4 tdi, najazdených 165 000 km. Od posledného servisu, co bolo pri 155 000 km, mi začala papakt olej prilbižne 0,5 l na 1500km. Viem ze tieto novsie auta olej zeru ale je to mozne ze az tak moc? Vďaka za vaše odpovede.

    • 10 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem budlik512,

    Ahoj, sice asi moc lidí motor 1.4TDI nemá (dle aktivity v této kategorii), ale snad někdo zareaguje. :-) Netuším, zda je to vlastnost, nebo je něco špatně, ale při přidání plynu, či ubrání dojde u mého auta k nepřijemnému škubnutí. Napřiklad přijiždím k přehledné křižovatce na druhý převodový stupeň. Pouštím plyn (chci brzdit motorem) a "škub". Následně se rozhodnu rozjet. Jakkoliv jemně chci přidat plyn, dojde ke opět škubnutí, jakoby motor "lítal" v uložení. Silentbloky však nemají známky poškození a vypadají relativně pevné. Dokonce i uložení převodovky se jeví v pořádku. Napadlo mě, že je to prostě vlastnost, kdy při ubraní pl…

  12. Zahájeno uživatelem mirek_kre,

    Fabia III 1.4 TDi 66 KW Při nastartování studeného motoru a následné jízdě se teplota nezastaví na 90 stupňů, ale jde až do červeného pole. Pomůže je ubrání výkonu nebo zapnuté topení. Pokud se auto nastartuje s teplým motorem, při jízdě auto drží teplotu stále na 90 stupňů. Děkuji za zkušenosti nebo návrhy řešení. V autorizovaném servisu nabídli první termín za 3 týdny....

  13. Zahájeno uživatelem jozef.sterdas,

    Dobrý deň vedeli by ste mi povedať kde sa nachádza poloha senzoru teploty chladiacej kvapaliny ? pretoze s autom mám nasledovný problém a bolo mi odporučené vymeniť spomínaný senzor : pri mínusových teplotách auto Šklbe pri jazde ,trasenie autá je značné doslova to pri jazde trhá ,na voľnobehu všetko ok ,zo začiatku to po zahriatí motora prestalo teraz už nepomôže ani to,skúšal som odpojiť váhu vzduchu trochu to pomohlo ale problém zostava,kontrolka motora nesvieti ,stretli ste sa už s niečim podobným? na voľnobehu všetko ok ,pri plusových teplotách to auto nerobí. skoda Fabia 3 1.4tdi 66kw, r.v2016 p…

    • 0 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem jozef.sterdas,

    Dobrý deň , Potrebujem radu,pri mínusových teplotách auto Šklbe pri jazde ,trasenie autá je značné doslova to pri jazde trhá ,na voľnobehu všetko ok ,zo začiatku to po zahriatí motora prestalo teraz už nepomôže ani to,skúšal som odpojiť váhu vzduchu trochu to pomohlo ale problém zostava,kontrolka motora nesvieti ,stretli ste sa už s niečim podobným? na voľnobehu všetko ok ,pri plusových teplotách to auto nerobí. skoda Fabia 3 1.4tdi 66kw, r.v2016 palivovy filter bol nedávno menený. najazdene 200 000km za odpoved dakujem

    • 0 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem cagy,

    Mám 1.4 TDI 66kW DSG. Od 12/2014 najeto přes 8tis km. Zpočátku spotřeba 4,8. Nyní (s oteplením a patrně zaběhlejším motorem) klesá na 4,5. Pravidelně jezdím trasu 120km (1/2 dálnice (přes Krušný hory) - tempomat na 130km/h a 1/2 město s okreskami) s průměrnou rychlostí 85-90km/h. Nejnižší spotřeba zatím 4,1. Na letňákách to bude určitě 3,x Vše dle PP. Původně jsem byl rozhodnutý pro TSI 81kW DSG, ale přemluvili mě že ušetřím. Jak je spotřeba u vás?

  16. Zahájeno uživatelem lewkins,

    Ahoj. Odešla nám dvouhmota. V servisu nám řekli, že se s ní mění i poloosa. Je to opravdu nezbytné? Díky za info. Fabia Combi 1.4TDI 66kw(CUSB) MR2015

  17. Zahájeno uživatelem KUMBIC,

    1.4 tdi. Většinou při zahřátém motoru nelze nastartovat. auto má systém start stop, nevím jestli to má nějakou spojitost. Když je motor zahřáty a chcípnu motor a hned ho chci nastartovat tak se ozvou hrozne rány plech na plech železo na železo ,po ránách je slyšet jak se točí startér ale auto nechytne a hned se vypne. takto se to opakuji třeba 5x než auto nastartuje. Pak je chod motoru v poho. Vyčetl jsem někde ze by to mohlo byt baterií ale ze by to dělalo takový bordel ohledně bat. že nemá už takovou kapacitu a je ko.ale to se mi nějak nezdá. nebo taky by to mohl byt startér?nebo spojka? ty rany jsou fakt nemístné. díky za každou odpověď.

  18. Zahájeno uživatelem budlik512,

    A safra, po ujetí pár cca 2000 km zjišťuju, že teplota motoru je sice pořád na 90 (budík v autě) a teplota oleje nejde přes 100, ale prozměnu mám pořád studený chladič. Zjistil jsem to tak, že ačkoliv je teď relativně zima, tak po ujetí cca 30 km z práce mi doma jel ventilátor chladiče na druhou rychlost, což mě zarazilo. Šáhnu na chladič a ten byl studený. Přívodní hadice byla relativně teplá, ale výstupní úplně studená. Kapalina neubývá. Podezřívám termostat, ale raději se zeptám......nemohlo by to být špatné odvzdušnění? Neznám moc případú, kdy by se sekl temtostat v uzavřené poloze...spíše naopak. Díky

  19. Zahájeno uživatelem Rbk151,

    Ahojte, kedze moj motor ma uz 172tis km zacinam sa obzerat po rozvodovych sadach. Interval by mal byt ak mam spravnu informaciu 210tis km ale vymenit skor nezaskodi. Nasiel som sady od vyrobcov ako contitech, INA, dayco gates, cenovo od 75 do 100 EUR. Chcem sa spytat ci vymenit aj vodne cerpadlo alebo nie. Viem ze bol problem s cerpadlami na ktore bola robena zvolavacia akcia ale kedze moje auto ma uz nejaky ten rok (2015) a kilometre tak urcite touto vymenou preslo. Ked som hladal vodne cerpadla tak mi naslo dve verzie a to vysuvne a nevysuvne - bez zavudovaneho odpajacieho kontaktu / so zabudovanym odpajacim kontaktom. Viete aky je v nich rozdiel a preco su v ponuke dve…

  20. Zahájeno uživatelem petyt,

    zdravím prosím o radu škoda fabia III 1.4 TDI 66KW (CUSB) vozidlo skáče do nouzového režimu s chybou P0087 Nizký tlak paliva Rail už jsem zkoušel vyměnit regulátor tlaku, snímač tlaku na Railu, snímač na čerpadle, jeden vstřik a palivový filtr no a žádná změna.. nevíte kde by mohl být problém? díky za rady a tipy

    • 2 odpovědi
    • 6,1tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Pidanek,

    Už při startování silné bouchání motoru.Motor někdy naskočí zvuk stejný.Najeto 40 km. Poraďte co to může být Děkuji

    • 4 odpovědi
    • 4,4tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.