Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Motor 2.0 TDI

  1. Zahájeno uživatelem deto,

    Ahojte, posledne asi 2-3 mesiace som zacal pozorovat medzi 1800-2000ot a 2. alebo 3. prevodovom stupni jemnu prodlevu pri pozvolnom zrychlovani. Je to ako keby motor pri jemnom zrychlovani na chvilu zavahal a nasledne zrychloval dalej. Pri razantnejsom zrychlovani tento efekt nie je. Neviete cim by to mohlo byt sposobne? Alebo je to len standardna feature, ktoru som si predtym nevsimol? Mam 110kW verziu, predokolku s manualom. Tankujem vacsinou benzinu, z casu na cas Vervu alebo ine premiove palivo. Najazdene cca 55k km.

    • 9 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Filip Grůza,

    VYMAZAT!!!

    • 0 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Ronnie,

    Zdravim musim vymenit vodni pumpu z duvodu prehrivani motoru. Jsou ale dva tipy. Nevite nekdo jaky prumer a jaky tip tam ma byt mam kod motoru DFGA a mam elektricky sepinatelnou.

    • 2 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem janci47,

    Po rýchlej jazde/jazde vo vysokých otáčkach sa odporúča nechať dochladiť turbo a nevypnúť hneď motor. Čítal som však, že niektoré automobily (neviem či to bolo v koncerne VW) už majú chladenie turba urobené tak, že aj po vypnutí motora sa turbo dochladí. Má niečo podobné aj S3?

      • Pozitivní
    • 5 odpovědí
    • 5tis zobrazení
  5. Kluci, navštívila mne kuna (foto to pro povšimnutí), no když mi měnili v servisu podtlakovou hadičku 04L131051C, tak prý již byl ulomen takový ten protikus, na co se nasazuje hadička pro odvětrávání (viz. detail)... celý kryt se mi kupovat nechce, neexistuje na to nějaká opravná sada? Napadá mě, že by to v pohodě řešil dutý čep, který by měl na jedné straně závit, který by se zašrouboval místo ulomené trubky. Ale kde jej vzít. Jinak jak moc a čemu to odvětrávání vadí?

    • 2 odpovědi
    • 4,5tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem qwertyx64,

    Da sa niekde zistit, ci vo vyrobe naliali 0W-30 alebo 5W-30 (VW 507.00)?

    • 1 odpověď
    • 3,8tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Delphin,

    Nevíte někdo, jaký model DSG je teď ten nový se 7st? Zajímalo by mě, jestli má suché nebo mokré spojky. Označení by mělo být DQ něco...

    • 5 odpovědí
    • 5tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem RGB,

    Dobrý den, zajímá mě Váš názor na palivo bez biosložky. Deset let jezním s Octávia II 1.9.TDI a čepuji naftu bez biosložky, ke které přidávám aditivum / VIF / a jsem naprosto spokojený. V čem je problém, jdu si pro nového Superba a prodejce mi sdělil, že musím čepovat naftu s biosložkou kvůli mazání a že nové motory jsou na toto stavěné. Napiště svůj názor.Diky

  9. Zahájeno uživatelem Polyfen,

    Dobrý den, zajímám se o nový Superb III s pohonem všech kol a automatem. Nejlepší poměr cena/výkon je u varianty 110 kW. Samozřejmě by se mi dost líbila silnější varianta, ale rozdíl je při totožné výbavě víc jak 100 000 a to utratit nechci. Rád bych se zeptal, jaké rozdíly jsou v konstrukci motoru. Tedy především, zda bezproblémů zvládne chiptuning na +- 130 kW a 380 Nm. Předpokládám, že převodovka a Haldex by měly být stejné. Díky moc za pomoc.

      • Pozitivní
      • Negativní
    • 43 odpovědí
    • 59,5tis zobrazení
  10. Mam Superb, 2016 combi 140kw dsg 4x4. objavila sa zujimava chyba ktora sa po 5 minutach jazdy strati... rozbehnem auto na cca 50/52, automat zaradi 4-ku. ked pridam automat podardi ale zacne blikat kontrolka ESP a vykon z motora sa prestane prenasat na kolesa... toto sa strati po cca 5 minutach jazdy. V servise si s tym nevedia dat rady... V diagnostike nic nenasli... ziadnu zavadu. Skodovaci v Ml Boleslavi navrhli vymenit prednu kameru, potom ECU, hydrauliku, ABS a stale nic... Stretol sa tu niekto s takumto problemom?

    • 0 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem mircak,

    Zdravim kolegove, s motorem 2.0 TDI 140kW DSG,predni nahon mam ted asi 7000 km a tak nejak mi prijde ze dost duni okolo 2000 ot. Je to samozrejme subjektivni pocit a snad mi prijde i ze uplne na zacatku takto motor nehral. Nevim jestli tuto vlastnost pripisovat nizssim venkovnim teplotam. samozrejme mluvim o zahratem motoru. Efekt je znatelny i po nekolikasetkilometrove jize. Nejvyraznejsi je duneni pri provozu ve meste a nizkych otackach.Pri rychlejsi jizde zanikaka s aerohlukem a podpozkohlukem. Pockam jestli se zmeni po vymene prvniho oleje, planuji asi po 10tis.km. Jak vynimate zvuk motoru vy?

  12. Zahájeno uživatelem whokerz,

    Jaky u Superbu III TDI 110/140Kw interval výměny vzduchového filtru? Byl jsem zvyklý měnit při výměně oleje, ale technik v autorizovaném servisu říkal, ze se nemění nebo něco jako 60 tisíc apod? Není to blbost ?

      • Pozitivní
    • 4 odpovědi
    • 5,5tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Kraso,

    Dovolil jsem si zalozit nove tema, protoze toto tema zajima a v puvodnim jsme byli off-topic. Zajimalo me, proc ma automat predkolka vyssi spotrebu nez manual, kdyz automat by mel mit "idealni" razeni. A odpoved na Prochaine: Me to smysl porad nedava. 50kg neudela dle meho nazoru u auta v prumeru s 1.6 tuny pohotovostni hmotnosti a 2.1 tuny celkove hmotnosti takovy rozdil, aby musel byt automat papirove o 0.5l vyssi v kombinovane spotrebe, realne pak mozna jeste vic.

    • 3 odpovědi
    • 3,1tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem robschneider.jr,

    Cau, chrel jsem se zeptat znamy ma 140kw 4x4 automat a ma maximalku 220km/h i kdyz udavana na papire je 237km/h. Ja s manualem mam maximalku 250km/h mam predni nahon. Oba dva mame lauriny totozna vybava. Je to normal i takova odlisnost v rychlosti?

  15. Zahájeno uživatelem KarelM,

    V doplněné objednávce nového SIII z 2.10.2015 se mi objevuje kód modelu "3V3455 / 2016" a označení modelu "Superb Style 2,0 TDI 110 kW 6-stup. mech. Green tec". V původní objednávce ze srpna pak bez toho dovětku Green tec. V konfigurátoru Škoda žádné Green tec přitom u SIII není. Je to pouze překlep nebo již nějaké skryté reakce v úpravách motoru na kauzu kolem VW?

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.