Přejít na obsah

16 témat v tomto fóru

  1. 2.0 TSI 140kW 1 2 3 4

    • 82 odpovědí
    • 90.6k zobrazení
  2. Výměna oleje 1 2

    • 37 odpovědí
    • 15k zobrazení
  3. 2.0 TSI 132kW 1 2 3 4

    • 89 odpovědí
    • 56.6k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 401 zobrazení
  4. Vaše spotřeba 1 2

    • 30 odpovědí
    • 17.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 7.4k zobrazení
  5. Černý výfuk

    • 1 odpověď
    • 974 zobrazení
  6. 2.0 TSI 180 kW

    • 9 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  7. Servisne intervaly

    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
  8. CZPA vs DKZA

    • 5 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.8k zobrazení
  9. Kod motoru

    • 1 odpověď
    • 3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ano , podla Astell Kosice, som zistoval medzne hodnoty na Hunter vyvazovacke, ak to spravne nastavili, a tie hodnoty su spravne, tak tie gumy su out, max prispustna hodnota pre SUV je 120nm, 340nm je brutálna odchýlka.
    • Tak bol som v AS dali to vyvážiť na Hunteri, nepomohlo, teda tvrdia ze je vestko ok ale auto trasie rovnako resp este viac ako predtym. Na voľnobehu stale citim ze to brni a od spodných otáčok tiez. Idem do iného AS nech sa na to pozru tak uvidime. Prikladám foto co tvrdia z vyvažovacky ze je to ok - no mne sa to nezda resp auto hovori to iste 
    • Moc ti nepomohu, nejsem na to odbornk, ale když píše "hodnota odporu moc velká", tak to bude někde přerušené vedení, anebo pořád vadný ten zapalovač bagu, Já bych ještě zkusil tam vrátit ten odpor, jestli tohle hlášení zmizí. Jestli ano, tak je znovu vadný ten zapalovač, nebo vedení k němu. Jestli hlášení potrvá, tak je vadné vedení od ŘJ, nebo ta ŘJ. Nabízí se změřit odpor zapalovače, ale měl bych obavy z jeho odpálení. I když napětí asi kolem 1,5V z multimetru, by snad nemělo. Ale měl bych obavy. Naměřený odpor by měl být kolem 2,5 Ω. Škoda, že nemáš vlastní diagnostiku, na experimentování.    
    • Tak sem obešel pár nových aut a je to skoro u všech takže asi nová "vlastnost" koncernu( este sem videl rok 22 a tam to bylo v pohode), tady u karoqu viz fotky, i na superbu sem to viděl...asi je to dělaný jen do chladných krajin 😂, jak je nad 30° tak lak změkne a rády ty puchýře praskají...
    • Přidal bych také zkušenost se špatným,, asi,, spínáním haldexu v rejdu jak do prava tak do leva.  Yeti 2.0 tdi 125 kW rv 2010 nájezd 150 tis.  Při rozjezdu do zatáčky jakoby někdo na mzik podržel zadek auta...  Musím říct, že spojka ok, všechny oleje vyměněny, včetně filtru v haldexu.  Při rozjezdu rovně nic, žádné skubnutí.  Má někdo zkušenost, vysvětlení popřípadě vědomost o tom jak to odstranit!?   Děkuji všem předem za případné náměty. S.   
×
×
  • Vytvořit nový...