Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


91 témat v tomto fóru

  1. Vyber akumulatora

    • 11 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
  2. vyhrievanie zadneho skla

    • 7 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 8.2k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 33.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
  3. vysokonapěťové kabely

    • 0 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  4. xenonove žiarovky

    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 9.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 12.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 17.3k zobrazení
  5. Zdroj napätia

    • 9 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  6. zla funkcia alternatora

    • 11 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 11.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 9.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Já bych se v tématu o pružinách držel tohoto zadání a netahal sem další věci jako ramena a stabilizátory. Taky to podle mě není téma o srovnávání jízdních vlastností Škodovek s ostatními modely koncernu.
    • Začal vynechávat vnitřní ventilátor takže vyměněn za nový. Nový funguje, nicméně VCDS mi vyhazuje chybu 393479. Má s tím někdo zkušenost? Může to být třeba starý akumulátor?
    • Preco hned tak reagujes? Jemu nevyhovuje ten makky Superb, hlada alternativu, najlepsi z koncernu v tej triede je podvozkovo Arteon, ano aj ten Passat je hierarchicky vyssie. Ale za mna to nema zmysel, je to vela eur investovanych do Superba, ktory je hlucny od kolies a ma podvozok ako Fabia - vsetko plechove. Proste je to natiahnuta Octavia do ktorej zbytocne sypat peniaze. Mal som S3, Passat jazdim teraz a aj Arteon mame na firme - mam na tom nejake stovky km, na jeho preferencie najmenej vhodne auto je urcite S3. Najlepsi na platforme jazdi div sa svete A3 sedan, ale je to auto mensie.    
    • Bohužel škodovka ušetřila cca pár korun za kontrolku a čidlo. Takže regeneraci poznáš jen dle zvýšené spotřeby a hučícího ventilátoru.
    • Mám to stejný. Bylo to o dost horší, když jsem měl podtlak v pneu (nenapadlo mě to zkontrolovat po výměně na letní). Nafouknul jsem na 2.6 a je to určitě lepší, ale pořád ne ideální. Zvlášť na některých dálnicích se to ještě násobí. Např. výjezd z Prahy na D1 (Průhonice a dále několik km).
×
×
  • Vytvořit nový...