Přejít na obsah

Exteriér

Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd.

 

Sponzor sekce: Autolepky.cz


920 témat v tomto fóru

  1. laděný výfuck

    • 17 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  2. Sundání přední masky

    • 4 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  3. Kapota

    • 6 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  4. Zadni RS naraznik

    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  5. Raminka steracu

    • 10 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  6. Zadní spoilery

    • 5 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  7. Lemy na blatniky a prahy

    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  8. Stresni nosic - klice

    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
  9. Plast pod stěrači

    • 4 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  10. první rez

    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
  11. puklice

    • 6 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  12. Křídlo RS

    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
  13. sterac a sloupek u ridice

    • 8 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  14. Vyměna blikačů

    • 9 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  15. Piate dvere na combi

    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  16. Kola

    • 4 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Správně bys měl hodit rezervu dozadu na nepohaňenou nápravu a dopředu dát zadní kolo. Ale je pravda,  že R 16 a R 17 je rozdíl dělanej hlavně pneumatikou. Pokud máš 17ky menší profil než na 16kách tak obvod a průměr můžou bejt stejný.
    • @Patrikscout Odpovědi se od autora asi  nedočkáš   Poslední návštěva 21. leden 2019
    • Stáhl jsem tam ten manuál, je tam zobrazená len tak letmo i ta moje přístrojovka a je u toho jen označení typ II nebo typ I, teď už nevím. Není tam nic, co by se zabývalo popisem rozdílů mezi těmi typy přístrojovek, co zobrazují a co umí. Nejsem schopen přes fkční mobilní aplikace zatím nakodovat zobrazení teploty oleje na maxidotu. Možná by to šlo přes VCDS, ale ten zatím nevím, jak bez rizika rozchodit, kabel mám zapůjčený. Možná se ale snažím zbytečně, pokud to ta přístrojovka třeba vůbec neumí. Mám přesně ten typ z přílohy. Marně hledám nějaké detaily, skoro nikde o tom nic není. Nevíte někdo, co to je za přístrojovku? Zdali umí teplotu oleje a jestli je to novější nebo starší typ? 
    • Tak jsem si zavolal do detailingshopu a bylo mi doporučeno - na perforovanou kůži v nových autech: čištění Koch Chemie Pol Star 1L čistič kůže, textilu a alcantary - k tomu pěnový aplikátor Work Stuff Foam Bottle 200ml napěňovací láhev na výživu kůže Koch Chemie Leather Star 1L mléko na kůži - ale až tak třeba za dva roky provozu nějaké aplikátory (mikrovláknové, houbičky, utěrky) na ošetření povrchu nakonec pak Gyeon Q2 LeatherShield Evo 50ml křemičitý sealant na kůži Ohledně složení sedadel v S4 jsem poptal podporu ŠA, tak uvidíme, jestli se něco dozvím.
    • Volal som dnes, že by som si skočil do Brna pre Endurance/Endurance+ a zároveň som chcel vedieť, aký je medzi nimi rozdiel a skončilo to tak, že ma nasmerovali k AGM baterkám.  Nakoľko táto generácia 1.2 TSI (EA111, CBZB) ešte nemá inteligentné nabíjanie a možnosť kódovania (toto som si včera preveril) AGM alternátorom nikdy nebude nabité na plnú kapacitu, ale to môžem nahradiť občasným nabitím v garáži AGM nabíjačkou. Zároveň som si pozrel nejaké skúseností ľudí s takouto konfiguráciou a napísali, že síce plné nabitie AGM-ka sa bežným alternátorom nedá dosiahnuť, na druhej strane sa ale dá dostať pri bežnom jazdení na vyššie napätie. Uvidíme, beriem to ako experiment. A nakoľko Čepek teraz nemá skladom vlastné AGM, zase skončím u Exide, konkrétne Exide EK620 (62 Ah). Jediná vec čo ma mrzí, že pôjdem kapacitne zase trochu dole, lebo aktuálna BRIT Skyway mala na papieri 65 Ah.
×
×
  • Vytvořit nový...