Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


2070 témat v tomto fóru

    • 42 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4k zobrazení
  1. Panické brždění

    • 11 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 8.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  2. Problem pri starte

    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  3. ostrekovace svetiel

    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
  4. Denní svícení MR2009

    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  5. esp facelift

    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  6. Instalace GSM OII

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  7. Motorek stěračů

    • 7 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  8. Tachometr

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
  9. max 686

    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
  10. Typy bsg pro OII FL

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tak dneska jsem to pretesnil, rovnou nový svíčky a kabely a cívka, byla totálně zoxidovana.  Odtlakovat píšou v servisní příručce, ale povolil jsem prevlecky jak říkáš, ale tam mi to po složení trochu saklo benzín, musel jsem si s tím trochu pohrát. Jinak ty kalibrační přípravky právě tu podložku po o kroužek do listy pěkně narovna. Jinak je zkroucena ta podložka, jak se tam nasazuje. Ta teflonova se tím taky pěkně stáhne a vstriky jsou krásně zpátky. Zatím to neteče a uvidíme zítra jestli nastartuje hned. Jinak bylo to znát na svižnější jízdě, že buď svíčky nebo kabely byly potřeba vyměnit. A teda poslední vstrik, úplně v pravo, byl pěkně zanesenej. A šrouby na liště nějaký prehazeny, nebyly úplně stejné, sice na vícehran, ale prostě se v tom někdo v Belgii hrabal.  Jinak v té příručce píšou, lehce namazat o kroužky motor olejem než se nasadí lišta. Ale jak říkám, uvidíme následující dny jak to bude držet. 
    • Díky moc za navedení. Příští týden ještě nechám znovu vyjet chyby z diagnostiky, jestli se tam neobjevilo něco nového a zaměřím se na výše zmíněné rady. Na zahraničních diskuzích jsem mimo jiné našel, že velmi častá závada spojená s touto chybou je časování rozvodů (např. rozvod přeskočený o zub).
    • Spíše bych to viděl na možné prasklé těsnění pod hlavou a to u sacího kanálu. Následně se mísí chladící kapalina s olejem.
    • Dobrý den, chtel bych se zeptat pokud mam moc oleje v motoru , může to způsobovat čoudění z výfuku za studena - bílý dým skoda roomster 1.2 2006 47kw
×
×
  • Vytvořit nový...