Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


2 065 témat v tomto fóru

  1. elektrika xenonů

    • 15 odpovědí
    • 3,5k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
  2. rada oct2 facelift

    • 6 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
  3. vadný otáčkomer

    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 6k zobrazení
  4. Konektor XENONů

    • 0 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 4,5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
  5. Kodování komfortky

    • 4 odpovědi
    • 3,7k zobrazení
  6. víčko nádrže

    • 3 odpovědi
    • 2,2k zobrazení
  7. Kod na reset ABS

    • 6 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 5,7k zobrazení
  8. Cidlo pocitadla km

    • 5 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
  9. schéma zapojení

    • 2 odpovědi
    • 2,6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,4k zobrazení
  10. Elektrika OII ver.OII Face 1 2

    • 36 odpovědí
    • 9,3k zobrazení
  11. Komfortka po výměně

    • 0 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
  12. El. sedačky, paměť a L&K

    • 14 odpovědí
    • 7,2k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 8,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2,4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Hele podle všeho ta klapka  Vyčistil jsem, vrátil... Mohlo to být i výměnou autobaterie, že si hledala polohu atd., od té doby jsem se na to nesoustředil a nezaznamenal to  Podle všeho tedy nic, co by měl člověk řešit, pokud to nedělá pořád.
    • Olejová vana na EA211 1.0 TSI, 1.2 TSI i 1,5 TSI je z duralové slitiny, obecně mají duraly nízkou mez kluzu oproti oceli. Originální šroub má ocelové těsnění, ocel má Youngův modul pružnosti cca 205 GPa při RT, měď má cca 80 GPa při RT. Tzn, pro ocel je třeba cca 2,5 x vyšší utahovací síla, aby těsnila stejně jako měď. Nebudu riskovat otlačení dosedací plochy pro těsnění kvůli tomu, že automobilka raději zvolí ocelové těsnění, které je levnější než 2 mm tlusté měděné. Nová olejová vana stojí nesmysl, výměna je složitá, musí dolů i kompresor klimatizace.
    • ...co se mi podařilo vytáhnout z jednoho prodejce... Tak kdyby někdo řešil něco podobného... Každopádně, Jedničkové Octávie mají i multifunkční volant kde je také tempomat... Takže, kdyby měl někdo schéma zapojení na jedničkovou octu... A kdyby někdo chtěl páčku na tempomat, o jedné bych asi věděl... 😄
    • Že to palivo je tak levné že neleze do penez
    • Co jsi myslel tím chodit tankovat i den pred.vyplatou?
×
×
  • Vytvořit nový...